Martin gästposerar i Varberg på onsdag

Home Forums Bodybuilding Martin gästposerar i Varberg på onsdag

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 63 total)
  • Author
    Posts
  • #689625

    Nu lugnar vi oss så att inte den stora stygga vargen Andreas här sliter er lamm i stycken. Börjar bli tröttsamt att ingen diskussion om Martin kan handla om annat än hans stora midja och vad den kommer ifrån.

    #689627
    Perra_mja;680941 wrote:
    Såg mkt bättre ut här i mina ögon: [http://www.martinkjellstrom.com/gallery/2005_bnogp/index.php]

    Ja men kolla nu ordentligt!
    kolla framifrån! han har lång midja ( alltså från höft upp till bröst.)
    darav en rak midja, det går ej att ändra på denna genetik.
    Dexter har likande!!!
    Och jämnför mot dagens bilder framifrån på tävling som ja lagt upp förr.
    Den har max blivigt 3-5 cm bredare där, sidan är kanon på tävling, en av de få skulle jag säga där magen inte står ut. På denna vikt och massa!
    140 kg vägde han vid poseringen.
    Nästa lördag runt 132 kg

    han ligger ca 1-2 kg lättare om vi jämnför mot rumänien gp vid samma tidpunkt.
    Så allt är under kontroll.
    Lägger en bild som ja gjorde på milos sida med.
    för att visa , ungefär hur han kommer se ut i midjan på tävlingen.

    MVH

    #689629

    Kommer bli bra! , All lycka till nu !

    #689631

    Shit vilken grym form!
    Kommer gå bra för Martin i år :emo-thumb

    #689632

    Måste korrigera dig där Fredrik- en av de få där magen INTE står ut på denna vikt och massa! För er som inte fattade det :-)

    Fredrik Carlsson wrote:
    Perra_mja;680941 wrote:
    Såg mkt bättre ut här i mina ögon: [http://www.martinkjellstrom.com/gallery/2005_bnogp/index.php]

    Ja men kolla nu ordentligt!
    kolla framifrån! han har lång midja ( alltså från höft upp till bröst.)
    darav en rak midja, det går ej att ändra på denna genetik.
    Dexter har likande!!!
    Och jämnför mot dagens bilder framifrån på tävling som ja lagt upp förr.
    Den har max blivigt 3-5 cm bredare där, sidan är kanon på tävling, en av de få skulle jag säga där magen står ut. På denna vikt och massa!
    140 kg vägde han vid poseringen.
    Nästa lördag runt 132 kg

    han ligger ca 1-2 kg lättare om vi jämnför mot rumänien gp vid samma tidpunkt.
    Så allt är under kontroll.
    Lägger en bild som ja gjorde på milos sida med.
    för att visa , ungefär hur han kommer se ut i midjan på tävlingen.

    MVH

    #689633

    Lycka till Martin! Kul me bilder och info från dig Fredrik tack :up:

    #689634
    Anders Carlsson wrote:
    Måste korrigera dig där Fredrik- en av de få där magen INTE står ut på denna vikt och massa! För er som inte fattade det :-)

    Fredrik Carlsson;681228 wrote:

    haha jaja du vet jag och text…

    puss

    #689636
    Fredrik Carlsson wrote:
    haha jaja du vet jag och text…

    puss

    Jag ändrade. :)

    #689638

    Marting har väl sagt att han inte är någon ”symmetri byggare”. utan han har massan och tycker det är grymt som han har det nu. någ svårt för alla att ha en liten midja med den vikten.
    Hoppas det går bra för han nu,finalplats är väl spikat?:up:

    #689640
    fr33r1d3 wrote:
    Off är det väl knappt. 1½ vecka före Ironman. Skulle inte han vara med där?

    Off och off det är väl säkert en 8-10 kilo vatten som skall ut tills Ironman varav en del sitter runt midjan.

    #689642

    Han såg riktigt ruskig ut på de mörka bilderna! Fick lite ”dålig amerikansk action typ Terminator 3 känsla) :)

    Såg riktigt bra ut, men han behöver verkligen torka och hårdna till lite innan Ironman. Men det fixar han nog utan bekymmer.

    #689644

    Att ni (de flesta här som har yttrat sig om Martins midja) tycker att det ser sämre och sämre ut, samtidigt som han med de förbättringar han har gjort, kvalar in till Mr.Olympia säger väl det mesta om hur mycket ni kan om KROPPSBYGGNING!

    #689646
    Pontus_H wrote:
    Att ni (de flesta här som har yttrat sig om Martins midja) tycker att det ser sämre och sämre ut, samtidigt som han med de förbättringar han har gjort, kvalar in till Mr.Olympia säger väl det mesta om hur mycket ni kan om KROPPSBYGGNING!
    J.v.K wrote:
    alla har ju rätt till sin åsikt. och man säger ju det som man själv tycker

    Åsikt har alla rätt till JA men det stämmer ju det Pontus säger.
    Sen vet jag inte hur dom tänker riktigt dom som tror det bara är till att dra ner midjan hux flux. Och även om han hade fått ner den så skulle han aldrig kunna hävda sig mot symmetri freaks än då. Symmetri föds man med enligt mig så Martin kommer aldrig att kunna få lika bra symmetri som Flex, Phil och killarna. Sen säger jag inte att man skall jaga massa till varje pris och käka ”fel” ”kosttillskott” och börja se gravid ut med utstående magar som vissa gör.
    Det som gäller för Martin enligt mig är storlek och HÅRDHET. Helst samma hårdhet som på NOGP med dagens massa.

    #689648
    Pontus_H wrote:
    Att ni (de flesta här som har yttrat sig om Martins midja) tycker att det ser sämre och sämre ut, samtidigt som han med de förbättringar han har gjort, kvalar in till Mr.Olympia säger väl det mesta om hur mycket ni kan om KROPPSBYGGNING!

    +1

    Det finns många experter här som är mellan 15 o 20 år och med många års erfarenhet av bodybuilding bakom sig:

    #689650
    AndreasP wrote:
    Det som gäller för Martin enligt mig är storlek och HÅRDHET. Helst samma hårdhet som på NOGP med dagens massa.

    Något som absolut inte är omöjligt och något vi förhoppningsvis kommer att se om inte förr så på Mr Olympia. :up:

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 63 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.