Martin Kjellström!

Home Forums Bodybuilding Martin Kjellström!

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • Author
    Posts
  • #685076

    oj oj vilken grym bild :up:emo-thumb

    #685077
    Caddan wrote:
    Martin ”The Gentle Giant” Kjellström!
    En sådan här fysik drar publik oavsett tävlingsplacering!
    Amerikanarna älskar Martin.

    mvh/caddan
    :up:

    BILD

    mäktig bild det där :)

    #685078
    Per Grunditz wrote:
    Som jag sagt innan, om jag vore Martin (vilket jag väldigt bevisligen inte är) så skulle jag prioritera massa, massa och massa. Han kommer aldrig bli så pass symmetrisk och detaljerad att han kan vinna poäng på det i stora tävlingar, han har sin bredd och höjd, och skulle bli perfekt som den näste Ruhl. USA älskar trots allt freaks.

    Du menar att han skall totalskita i hälsan?

    #685079
    Arne Persson wrote:
    Du menar att han skall totalskita i hälsan?

    Nej, jag menar att han ska totalhälsa på skitan.

    #685080
    Quote:
    Nej, jag menar att han ska totalhälsa på skitan.

    True dat. Enligt min ringa uppfattning så ska man göra det riktigt, eller inte alls.

    #685081
    Ninjakent wrote:
    True dat. Enligt min ringa uppfattning så ska man göra det riktigt, eller inte alls.

    Jo, precis! Bara man själv slipper….:emo-thumb

    #685082
    Arne Persson wrote:
    Jo, precis! Bara man själv slipper….:emo-thumb

    Aa jag mena Kjellströms kropp lider nog inte endå:D

    #685083

    Amerikanerna älskar Martin, och det gör jag med! Tycker det förgyller och gör det mycket roligare på tävlingar när size freaks som Martin är med!

    #685084

    trakigt med en sadan lag placering, borde latt fortjana att placeras högre, men som sagt var har blir mer och mer sedd i media och folk borjar upptacka den enorme svensken, sa det kommer nog ge avkast for eller senare. men hoppas bara Martin orkar halla uppe skenet och fortsatter vara stark med att tavla och visa upp sig.

    #685085

    Martin har ådror på hela kroppen men ärligt talat är det bara jag som lagt märke till att han saknar en del separationer och linjer jämtemot hans hårdhet, känns så konstigt på nåt sätt, han ser ut att ha en sjuk hårdhet där man ser enormt många ådror på huden men var är detaljerna och djupet av musklerna? visst hans gluteus har seperationer, men känns som det är enda. Ser jag fel lr saknar han verkligen djup i musklerna?

    #685086
    nog_nog wrote:
    Martin har ådror på hela kroppen men ärligt talat är det bara jag som lagt märke till att han saknar en del separationer och linjer jämtemot hans hårdhet, känns så konstigt på nåt sätt, han ser ut att ha en sjuk hårdhet där man ser enormt många ådror på huden men var är detaljerna och djupet av musklerna? visst hans gluteus har seperationer, men känns som det är enda. Ser jag fel lr saknar han verkligen djup i musklerna?

    Tog upp det i den andra Martin Kjellström tråden! Har med att han fyller på för mycket enligt mig.

    [http://forum.body.se/showthread.php?t=37096&page=16]

Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.