Martin Kjellstrom Eastern USA championships

Home Forums Bodybuilding Martin Kjellstrom Eastern USA championships

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 119 total)
  • Author
    Posts
  • #706371
    jns wrote:
    Nu blir man väl lynchad….men magen asså…Jay Cutler aint got shit on him

    Man bör inte bli lynchad för att man talar sanning. Folk är bara naiva om man inte håller med. Fast det spelar ingen roll hur han ser ut nu, utan hur han ser ut nästa år på scen :up:

    #706372
    storcc wrote:
    Han är för övrigt enda svensk som kvalat in till Mr O. och detta var inte tävlingsform om du nu trodde det…

    Hoppades inte på det då jag sett väldigt mycket bättre former på honom. Men antog att det var nån tävling då de stog ”championship”.

    offseason är det men tyckte hans mage va stoor. Önskar han lycka till.
    massamassamassa

    #706373

    144kg och inget fett på kroppen är ganska imponerande.
    Martin håller dock mycket vatten i kroppen, speciellt i och emellan musklerna.
    Skulle han lyckas mejsla fram bra separationer, så skulle det se mycket bättre ut.

    #706374

    Sjukt bra.
    SKa bli kul och se när han verkligen är i tävlingsform.

    #706375

    ojoj gigant ! :)

    #706376

    han är stor! men.. tror inte magen kommer att minska så mycket under deff :(

    #706377
    kepp wrote:
    han är stor! men.. tror inte magen kommer att minska så mycket under deff :(

    Magen…den behöver inte minskas, han har ju plattare mage än Dexter.
    Men där i mot så är inte Martins midja den smalaste.

    #706378

    usch, ser inte alls bra ut imo.

    måste alla säga samma saker? Säkert att ni inte ”gillar” honom bara för han är den enda svensken i mr o?

    #706379
    AndreasP wrote:
    Magen…den behöver inte minskas, han har ju plattare mage än Dexter.
    Men där i mot så är inte Martins midja den smalaste.

    Det är en trend här att klaga på byggares magar.

    #706380
    J.v.K wrote:
    eftersom dom inte är speciellt vackra

    Hur det ser ut offseason med en vikt på 144 kg spelar mindre roll när det kommer till bodybuilding. Det är på scenen det avgörs.

    #706381
    Jorgen wrote:
    Hur det ser ut offseason med en vikt på 144 kg spelar mindre roll när det kommer till bodybuilding. Det är på scenen det avgörs.

    Ok, så då ger alla fan i att kommenterar off season bilder??

    #706382
    World War III wrote:
    Ok, så då ger alla fan i att kommenterar off season bilder??

    Det var precis det jag skrev. Eller?

    Nä, det var det visst inte. Men det är ett evigt tjatande med magarna.

    #706383

    Den andra som har varit med på Mr.O blev inbjuden eftersom att det var i sverige!

    (Sen det där med magar. är det inte det byggning handlar om? att bygga sig stor av muskler. borde även gälla magen. inte för att jag tycker det är särskilt snyggt men det finns ju en hel del som inte tycker stora muskler är snyggt också. bara en liten parentes )

    #706384
    macken wrote:
    Den andra som har varit med på Mr.O blev inbjuden eftersom att det var i sverige!

    (Sen det där med magar. är det inte det byggning handlar om? att bygga sig stor av muskler. borde även gälla magen. inte för att jag tycker det är särskilt snyggt men det finns ju en hel del som inte tycker stora muskler är snyggt också. bara en liten parentes )

    Det är ju inte musklerna som gör magen stor Jörgen, klart att det blir en trend att klaga på magarna när de håller på att sabba hela byggningen enligt vissa (eller enligt mig iaf). Stora magar döms ju ner enligt reglerna, så varför inte klaga på dom? Det är ju en bedömningssport:|

    #706385

    Min mage off är inte vacker
    Men vem bryr sig, jag visar upp mig och gästposerar för det.
    Det är som Jörgen säger den ska vara bra på tävling.
    Och det är alltid min.

    Men det är klart att ni ska klaga.
    Annas e det ju inge skoj

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 119 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.