Martin Kjellstrom Eastern USA championships

Home Forums Bodybuilding Martin Kjellstrom Eastern USA championships

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 119 total)
  • Author
    Posts
  • #706386
    Perra_mja wrote:
    Det är ju inte musklerna som gör magen stor Jörgen, klart att det blir en trend att klaga på magarna när de håller på att sabba hela byggningen enligt vissa (eller enligt mig iaf). Stora magar döms ju ner enligt reglerna, så varför inte klaga på dom? Det är ju en bedömningssport:|

    Han är fortfarande i offseason form på bilderna…och i offseason form bedöms man inte utav domare.

    Offseason = EJ UNDER SÄSONG = DEL UTAV ÅRET SOM MAN EJ TÄVLAR.

    EX. En skidåkare har inte sin formtopp mitt i sommarn utan under vinterhalvåret när tävlingarna är.

    #706387

    Under ett antal år fanns ju Masters Olympia där ingen mindre än ”Big”James Roberts från Göteborg var med och kom som bäst 3:a. Varför skriver jag detta, jo endast av den anledning att det verkar vara bortglömt helt. Den var en fortsättning på Olympia startad av Joe Weider.

    #706388
    Perra_mja wrote:
    Stora magar döms ju ner enligt reglerna, så varför inte klaga på dom? Det är ju en bedömningssport:|

    Det är jag med på.

    Men nu är det bilder tagna under en gästposering, inte under tävling.

    Visst är det en bedömningssport, men betyder det att man som tävlande bodybuilder bedöms med tävlingskriterierna i tanken alltid? Jag tycker inte det och det tror jag inte att du gör heller.

    #706389
    Peter Singer wrote:
    Under ett antal år fanns ju Masters Olympia där ingen mindre än ”Big”James Roberts från Göteborg var med och kom som bäst 3:a. Varför skriver jag detta, jo endast av den anledning att det verkar vara bortglömt helt. Den var en fortsättning på Olympia startad av Joe Weider.

    Ah, Big James ja. Han är lätt att komma ihåg, karlen är ju enorm.

    Graneheim har också tävlat på Masters. :up:

    #706390

    Ser som vanligt helt jevla grym !Stor som två villor och hård som sten!

    Världens sämsta fotograf därimot…..Inte en enda jävla bild när han står still

    #706391

    En svensk som gästposerar på en NPC tävling!
    Kan bara vara Andreas Cahling som gjort det förut.
    144 kg i uppvisningform…inte dåligt.

    Om jag inte minns helt fel så tävlade jag och Roger Hallström på Eastern USA 1999.
    Jag kom 6:a i Veteran tungvikt (hade inte en chans mot top 5)
    Roger kom 4:a i -90. Jag hade Roger 3:a. Roger var i kanonform.
    As time goes by…

    :up:

    #706392

    Jag håller med dig Jörgen, att man ska inte gnälla på offseason formen hos någon då det inte är relevant.. Men nu är det väl så att Martins midja inte är bland det smalaste när det är tävling heller. Det är nog det folket försöker få fram :up:

    #706393
    herrdanne wrote:
    Jag håller med dig Jörgen, att man ska inte gnälla på offseason formen hos någon då det inte är relevant.. Men nu är det väl så att Martins midja inte är bland det smalaste när det är tävling heller. Det är nog det folket försöker få fram :up:

    Just det varför klagar dom på magen då?

    #706394
    AndreasP wrote:
    Just det varför klagar dom på magen då?

    Mage har han ingen…det är midjan jag har ”problem” med iaf

    #706395

    All heder till Martin !! Men för hans egen pro moting så borde han nog tänka på i vilken form han väljer att presentera sig i. Och Jonas L ett helt otroligt bra inlägg om Martins form nu på offseason du kan du :what:

    #706396
    herrdanne wrote:
    Mage har han ingen…det är midjan jag har ”problem” med iaf

    Precis varför klagar alla på midjan då?

    #706397
    AndreasP wrote:
    Precis varför klagar alla på midjan då?

    Du menar magen nu va?
    Isf det vet jag inte….det är väl lätt att bara säga mage och då sumera med midjan i det

    #706398

    Jörgen:
    Absolut, jag har inte klagat på Martin i denna tråden.Syftade på det med att det generellt klagas på stora magar på forumet.

    #706399

    Han är grym.

    #706400
    herrdanne wrote:
    Du menar magen nu va?
    Isf det vet jag inte….det är väl lätt att bara säga mage och då sumera med midjan i det

    Helt rätt! Börjar bli förvirrad själv.:D

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 119 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.