Martin Kjellstrom Eastern USA championships

Home Forums Bodybuilding Martin Kjellstrom Eastern USA championships

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 119 total)
  • Author
    Posts
  • #706401

    Klart man får kommentera off-former? Vad är det för trams att man inte får det? Sålänge man har klart för sig att det inte är tävlingsform så ser jag inte problemet.

    Ni ska då alltid klaga på att det alltid klagas. Jag vill lägga ett klagomål på det.

    #706402

    Bred midja, smal midja, stor mage eller platt mage.
    Jag vet något som han har som ingen av er gnäll spikar har eller förmodligen någonsin kommer att få.
    EN OLYMPIA KVALIFICERING:emo-thumb.

    JayJay

    #706403

    Grymt kul att det går bra för Martin!!Ska bli spännande att se han på olympia scenen.

    #706404
    kajsa1 wrote:
    All heder till Martin !! Men för hans egen pro moting så borde han nog tänka på i vilken form han väljer att presentera sig i. Och Jonas L ett helt otroligt bra inlägg om Martins form nu på offseason du kan du :what:

    Hmm brukar inte gnälla… men vadå vilken form han presenterar sig i? vad menar du???
    Martin är i klass med Darem charles när det kommer till off form.
    Martin är i topp form om du jämnför vilket annat proffs som helst.
    Skillanden är att när de andra vilar efter tävling då tränar martin ännu hårdare och håller på så vis sin diet och form bättre.

    Jämnför Martins off form med tex English som även han gästposerade där.
    Fet och svullen som en gris, lite som mig faktiskt

    Kolla off formen på tex Coleman , Yates, Nasser mm
    De gick upp typ 20-25 kg feta
    SÅ Martin får stor eloge i USA för detta kan jag säga att posera i denna formen

    #706405

    Kevin English guestposing på samma tävling.

    #706406
    Fredrik Carlsson wrote:
    Hmm brukar inte gnälla… men vadå vilken form han presenterar sig i? vad menar du???
    Martin är i klass med Darem charles när det kommer till off form.
    Martin är i topp form om du jämnför vilket annat proffs som helst.
    Skillanden är att när de andra vilar efter tävling då tränar martin ännu hårdare och håller på så vis sin diet och form bättre.

    Jämnför Martins off form med tex English som även han gästposerade där.
    Fet och svullen som en gris, lite som mig faktiskt

    Kolla off formen på tex Coleman , Yates, Nasser mm
    De gick upp typ 20-25 kg feta
    SÅ Martin får stor eloge i USA för detta kan jag säga att posera i denna formen

    Det är något fel på henne! 5 inlägg totalt varav fyra stycken med negativ kritik till Martin om hans form. Sen är hennes 5 inlägg ett inlägg om att hon misslyckas med sin diet…:D

    #706407

    1 fråga: hur ska man kunna skala bort midjan, antar att det även är muskler där.. eller ska man bygga sig runt problemet ?

    #706408
    kajsa1 wrote:
    All heder till Martin !! Men för hans egen pro moting så borde han nog tänka på i vilken form han väljer att presentera sig i. Och Jonas L ett helt otroligt bra inlägg om Martins form nu på offseason du kan du :what:

    Kan säga att det gäller även tävling, det är just dom djupa separtionerna som Martin saknar. Skulle han bli riktigt mejslad så skulle folk bli chockade.
    Pratar sällan i ensak utan oftast i ett större perspektiv, ser inte saker hur det är utan hur det kan bli…

    #706409

    Tävlade inte Martin för ett par veckor sedan? Så ”riktig” offseason form kan han väl inte vara i..?

    #706410

    Himla kul att Martin syns i fler tävlingar än de han själv tävlar i! Det är ju precis sånt här han behöver för att synas.

    Plus för form och storlek

    MVH Per

    #706411
    Bilsen wrote:
    Tävlade inte Martin för ett par veckor sedan? Så ”riktig” offseason form kan han väl inte vara i..?

    Korrekt lite över 5 veckor sedan
    Men detta är så off du kommer se Martin i så det är offseason =)

    #706412

    patetiskt tycker jag. Ett praktexemplar på att bodybuilding inte är en idrott.

    #706413

    just därför du slår en kass dubbelbiceps i din avatar-bild…

    folk är juh bara dumma i huvet! OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season!

    #706414

    :up:emo-thumb

    Johannes Eshak wrote:
    just därför du slår en kass dubbelbiceps i din avatar-bild…

    folk är juh bara dumma i huvet! OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season!

    #706415
    Johannes Eshak wrote:
    just därför du slår en kass dubbelbiceps i din avatar-bild…

    folk är juh bara dumma i huvet! OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season!

    Hahaha… Fy fan va bra skrivet!
    Nu gjorde du min dag Johannes :D

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 119 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.