Martin Kjellstrom Eastern USA championships

Home Forums Bodybuilding Martin Kjellstrom Eastern USA championships

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 119 total)
  • Author
    Posts
  • #706416
    Johannes Eshak wrote:
    just därför du slår en kass dubbelbiceps i din avatar-bild…

    folk är juh bara dumma i huvet! OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season!

    Kass var väl i underdrift…han har ju armbågarna långt nere vid höfterna. Värdelös skulle jag vilja säga!

    #706417

    Känns onödigt att kasta skit på varandra.
    Man väljer själv vad man gör och tycker.
    Låt folk stå för sina val och bry er inte om vad andra gör eller tycker.
    Har man inte samma åsikt, så hjälper det inte att älta det fram o tillbaka.

    #706418

    grymt stoor.. :emo-thumb Mannen är otroligt stor. hoppas han kommer till sin rätt i olympia :) och inte blir bortdömd av nån partisk dommare.. lycka till martin du är Bäst..

    #706419

    hooooly shiiit

    #706420

    kommer martin att va på FF ?

    #706421

    Han bör genast lägga sig på kaloriunderskott och återuppta sin tidigare karriär som långdistanslöpare

    #706422

    hallå …. jag tror lixom martin vet vad han gör??

    #706423
    Johannes Eshak wrote:
    just därför du slår en kass dubbelbiceps i din avatar-bild…

    folk är juh bara dumma i huvet! OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season, OFF-season!

    LOL! Fet ägning:emo-thumb

    #706424
    fettot wrote:
    Han bör genast lägga sig på kaloriunderskott och återuppta sin tidigare karriär som långdistanslöpare

    absolut! han är kvalificerad till Mr.O så han är ju helt jävla värdelös och har inte lyckats med något

    ännu ett nytt nick med 2 inlägg och en otroligt dum kommentar!

    Edit: nytt vetifan! men 2 inlägg stämde iaf!

    #706425
    arnemar wrote:
    patetiskt tycker jag. Ett praktexemplar på att bodybuilding inte är en idrott.

    STJÄRNA…. haha

    #706426

    Den som tramsar vidare i tråden kommer att bli bestraffad.

    #706427
    Jorgen wrote:
    Det var precis det jag skrev. Eller?

    Nä, det var det visst inte. Men det är ett evigt tjatande med magarna.

    Ungefär.

    Martin är den största , mest framgångsrika byggaren Sverige någonsin har haft. Han är stor och han är ruskigt hård i tävlingsform. Han är den största svenska ”kändisen” inom vår favoritsport. Är man en offentlig person som sysslar med en bedömningssport så kommer folk bedöma honom på ALLA bilder som läggs upp oavsett om han är ON eller OFF!!!

    Att sedan man inte får säga sin mening för att vissa här är vänner med tävlande och tycker att ”storamagarpratet”(som för övrigt förstör vackra kroppar) är uttjatat är löjligt. Body: Där nepotismen genomsyrar både tidningen och forumet :up:

    #706428
    World War III wrote:
    Att sedan man inte får säga sin mening för att vissa här är vänner med tävlande och tycker att ”storamagarpratet”(som för övrigt förstör vackra kroppar) är uttjatat är löjligt. Body: Där nepotismen genomsyrar både tidningen och forumet :up:

    Jag har inte sagt att man inte får säga sin mening i frågan.
    Jag har sagt att jag tycker att det är tjatigt.

    Du verkar läsa in en massa saker som inte sägs eller menas.

    #706429
    World War III wrote:
    Ungefär.

    Martin är den största , mest framgångsrika byggaren Sverige någonsin har haft. Han är stor och han är ruskigt hård i tävlingsform. Han är den största svenska ”kändisen” inom vår favoritsport. Är man en offentlig person som sysslar med en bedömningssport så kommer folk bedöma honom på ALLA bilder som läggs upp oavsett om han är ON eller OFF!!!

    Att sedan man inte får säga sin mening för att vissa här är vänner med tävlande och tycker att ”storamagarpratet”(som för övrigt förstör vackra kroppar) är uttjatat är löjligt. Body: Där nepotismen genomsyrar både tidningen och forumet :up:

    Så väldigt bra skrivet. Och huruvida jag är 28 år och tjej eller en otrolig antagonist mot Martin det kan ni, som inte kan läsa eller begripa hur man för debatter vidare, fundera på. Men jag kan väl säga att nivån i debatterna gör att jag avstår inlägg.Men jag tackar ödmjukast för de utömmande svar jag fick i frågan om diagnosen PCO. För att förtydliga handlade det om en kronisk diagnos inte en misslyckad diet.Svar har dock inkommit från medicinsk expertis så damen i fråga är nöjd.
    Vidare önskar jag Martin all framgång och håller mina tummar. Vill så gärna bara se det bästa av honom i varje bild, därav kommentaren i mitt föregående inlägg
    MVH

    #706430
    kajsa1 wrote:
    Så väldigt bra skrivet. Och huruvida jag är 28 år och tjej eller en otrolig antagonist mot Martin det kan ni, som inte kan läsa eller begripa hur man för debatter vidare, fundera på. Men jag kan väl säga att nivån i debatterna gör att jag avstår inlägg.Men jag tackar ödmjukast för de utömmande svar jag fick i frågan om diagnosen PCO. För att förtydliga handlade det om en kronisk diagnos inte en misslyckad diet.Svar har dock inkommit från medicinsk expertis så damen i fråga är nöjd.
    Vidare önskar jag Martin all framgång och håller mina tummar. Vill så gärna bara se det bästa av honom i varje bild, därav kommentaren i mitt föregående inlägg
    MVH

    Sjukdom eller ej…för att gå ner i vikt krävs att man äter mindre än man gör av med.

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 119 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.