Martin Kjellstrom Eastern USA championships

Home Forums Bodybuilding Martin Kjellstrom Eastern USA championships

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 119 total)
  • Author
    Posts
  • #706431

    Självklart finns det inget att klaga på vad gäller Martins off-form. Den är ju skitbra. Och han är en jätte, således växer midjan också. MEN många av topplirarna (Jay undantaget) har smalare midjor än på länge, Dexter är MR.O osv. Så det är värt att tänka på.

    #706432
    Fredrik Carlsson wrote:
    Jämnför Martins off form med tex English som även han gästposerade där.
    Fet och svullen som en gris, lite som mig faktiskt

    Caddan la upp en bild på honom och ingen kommenterar ens den bilden förmodligen för att ingen bryr sig om honom. Med andra ord får väl du ta det som en komplimang att många har åsikter och engagerar sig i Martins fysik.
    Att många påpekar brister är väl bättre än att folk skiter i honom helt?

    Jorgen wrote:
    Jag har inte sagt att man inte får säga sin mening i frågan.
    Jag har sagt att jag tycker att det är tjatigt.

    Du verkar läsa in en massa saker som inte sägs eller menas.

    Jag har inte sagt att du har sagt att man inte får säga sin mening. Du verkar läsa in en massa saker som inte sägs eller menas(så här kan vi göra hela kvällen )

    Jag överdriver självklart lite men det känns som om man inte får ha något negativt att säga för vem fan tror jag att jag är?? Är jag klar för Olympia??? Är jag domare för Skkf?? Är jag en moderator på Sveriges största forum??Nej just det! Då ska jag ge fan i att ha en åsikt!…eller?

    #706433
    World War III wrote:
    Jag överdriver självklart lite men det känns som om man inte får ha något negativt att säga för vem fan tror jag att jag är?? Är jag klar för Olympia??? Är jag domare för Skkf?? Är jag en moderator på Sveriges största forum??Nej just det! Då ska jag ge fan i att ha en åsikt!…eller?

    *suck* Jag vet helt ärligt inte vad jag skall svara. Det verkar inte gå in ändå.
    Och du verkar inte vara så kapabel till en sansad diskussion, så jag lägger ner detta nu.

    Ha det bra. :)

    #706434

    Hur än han ser ut så har vi ändå en svensk i linupen på olympia nästa år!…å det är inte illa mina sura herrar.
    Jag tror och hoppas att det går bra för Martin, han förtjänar lite cred.

    Man kan inte dömma han för hur han ser ut på dom bilderna då han inte är i ”form”…men stor som ett hus är han å det räcker för mig:)

    #706435

    coolt med ribbor på arslet offseason

    #706436

    Jag håller med alla 4 senaste inlägg. Ser fram emot Mr Olympia och håller sjävklart tummarna för Martin.

    #706437

    Jag älskar byggning. Barnsligt mycket enligt min egen son.
    Jag älskar att kommentera, diskutera, konstruktivt kritisera, fotografera, filma, träna, tävla, ja allt inom byggning.
    Vad jag aldrig skulle göra, är att förolämpa någon.
    Det är så onödigt och är inte bra för sporten.
    Åsikter är vi alla berättigade till, men vi måste alla se till att formulera oss på ett värdigt sätt.
    Alla måste kunna ta konstruktiv kritik.
    Då detta är hjälpmedel för att kunna utvecklas i denna bedömmningssport.
    Men att försöka såra någon…nope, not my style!

    NYHETER
    Enligt Dave Palumbo på NO BULL RADIO igår, meddelade Dave att han har övertalat Martin att tävla på Iron Man.
    Vilket är 2 veckor innan AC.
    Han sa även att han retar Martin för att han liknar Jason Stratham (Transporter)!
    Det kan betyda att Martin kommer kanske att tävla mer än 2 gånger i år!

    Mvh,
    Caddan
    :emo-thumb

    #706438
    Hazeblazer wrote:
    Stor, men magen är verkligen också stor.
    jns wrote:
    Nu blir man väl lynchad….men magen asså…Jay Cutler aint got shit on him
    kepp wrote:
    han är stor! men.. tror inte magen kommer att minska så mycket under deff :(
    J.v.K wrote:
    eftersom dom inte är speciellt vackra
    Perra_mja wrote:
    Det är ju inte musklerna som gör magen stor Jörgen, klart att det blir en trend att klaga på magarna när de håller på att sabba hela byggningen enligt vissa (eller enligt mig iaf). Stora magar döms ju ner enligt reglerna, så varför inte klaga på dom? Det är ju en bedömningssport:|
    kajsa1 wrote:
    All heder till Martin !! Men för hans egen pro moting så borde han nog tänka på i vilken form han väljer att presentera sig i. Och Jonas L ett helt otroligt bra inlägg om Martins form nu på offseason du kan du :what:

    OFF
    Undra hur fan det kommer gå för Lee med den här jävla magen…

    #706439

    ON
    Kanske ganska bra ändå!

    #706440
    Headhunter wrote:
    kommer martin att va på FF ?

    Ja Martin kommer att vara på FF i Natures Best monter och har ni tur så kanske han dyker upp på scen oxå:whistle:

    #706441
    Peter Singer wrote:
    Under ett antal år fanns ju Masters Olympia där ingen mindre än ”Big”James Roberts från Göteborg var med och kom som bäst 3:a. Varför skriver jag detta, jo endast av den anledning att det verkar vara bortglömt helt. Den var en fortsättning på Olympia startad av Joe Weider.

    Undrar vad Big James sysslar med idag, jag brukade se honom på gamla Antons eller Empire Fitness Center som det hette sen, men nu var det länge sen man såg han. Han var grym och trevlig James :up:

    Anders Carlsson wrote:
    Ja Martin kommer att vara på FF i Natures Best monter och har ni tur så kanske han dyker upp på scen oxå:whistle:

    Coolt, det ser vi framemot.

    #706442
    Caddan wrote:
    Jag älskar byggning. Barnsligt mycket enligt min egen son.
    Jag älskar att kommentera, diskutera, konstruktivt kritisera, fotografera, filma, träna, tävla, ja allt inom byggning.
    Vad jag aldrig skulle göra, är att förolämpa någon.
    Det är så onödigt och är inte bra för sporten.
    Åsikter är vi alla berättigade till, men
    vi måste alla se till att formulera oss på ett värdigt sätt.
    Alla måste kunna ta konstruktiv kritik.
    Då detta är hjälpmedel för att kunna utvecklas i denna bedömmningssport.
    Men att försöka såra någon…nope, not my style!

    Så sant! Det man är tveksam till om man kan säga live direkt till en person, ska kanske inte heller passera tangentbordet? Heder till alla som tänker och agerar som Caddan!

    #706443
    r2d2r2d2 wrote:
    Undrar vad Big James sysslar med idag, jag brukade se honom på gamla Antons eller Empire Fitness Center som det hette sen, men nu var det länge sen man såg han. Han var grym och trevlig James :up:

    Coolt, det ser vi framemot.

    Det kan bli så att de som tävlar får se honom i en domarpanel inom inte alltför avlägsen framtid. Han har aviserat att han vill börja provdöma och det ser i alla fall jag fram emot!

    #706444
    AndreasP wrote:
    OFF
    Undra hur fan det kommer gå för Lee med den här jävla magen…

    Magen? Jag tänker mer på det där jävla skägget! Nämenjustdet, det går ju att raka bort och då ser han ju rätt trevlig ut! Men magen…nämenjustdet, den dietar han ju bort och då ser den ju rätt trevlig ut. Förändring kallas det visst…:)

    #706445
    AndreasP wrote:
    OFF
    Undra hur fan det kommer gå för Lee med den här jävla magen…

    KFC bilderna är otroliga.
    De är tagna när han bodde i LA och tränade på World Gym.
    World Gym stängde för nästan 4 år sedan.
    :D

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 119 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.