Martin Kjellstrom Eastern USA championships

Home Forums Bodybuilding Martin Kjellstrom Eastern USA championships

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 106 through 119 (of 119 total)
  • Author
    Posts
  • #706461
    Perra_mja wrote:
    Alla verkar glömma bort Ingvar Larsson. Är inte han bland de bästa Sverige någonsin har haft? har väl placerat sig precis bakom en viss Coleman back in the days om jag inte minns fel

    Har bara sett bilder på Ingvar när han tävlar i veteran-klassen, vet inte hur han såg ut innan dess. Btw vilket år var det när han tävlade och kom efter Coleman? Det reslutat jag hittade var från 1997 Night of Champions då han kom på 15:e plats (av 42) efter Shaun Davis.

    #706462
    MrTraps wrote:
    Har bara sett bilder på Ingvar när han tävlar i veteran-klassen, vet inte hur han såg ut innan dess. Btw vilket år var det när han tävlade och kom efter Coleman? Det reslutat jag hittade var från 1997 Night of Champions då han kom på 15:e plats (av 42) efter Shaun Davis.

    1991 på VM.
    [https://www.body.se/content/traning/artikel.asp?CID=1014]

    #706463
    Jorgen wrote:
    Jag har inte sagt att man inte får säga sin mening i frågan.
    Jag har sagt att jag tycker att det är tjatigt.

    Du verkar läsa in en massa saker som inte sägs eller menas.

    Du tycker inte det är tjatigt med inlägg som: Massivt, Stoooor osv…?:happy:

    Det har jag aldrig sett dej ”klaga” på! :|

    Stora magar skall bestraffas även på internet! Det är min åsikt.

    Han är Stooooor, med en lika Stooooor mage och midja :nod

    (På dessa publicerade bilder om ingen begrep det?)

    #706464
    Joakim Sporrong wrote:
    Du tycker inte det är tjatigt med inlägg som: Massivt, Stoooor osv…?:happy:

    Det har jag aldrig sett dej ”klaga” på! :|

    Nej.

    #706465
    Joakim Sporrong wrote:
    Du tycker inte det är tjatigt med inlägg som: Massivt, Stoooor osv…?:happy:

    Det har jag aldrig sett dej ”klaga” på! :|

    Stora magar skall bestraffas även på internet! Det är min åsikt.

    Han är Stooooor, med en lika Stooooor mage och midja :nod

    (På dessa publicerade bilder om ingen begrep det?)

    Martin är stor och har en bred midja.

    Du är förmodligen liiiten med en smal midja?

    #706466
    Joakim Sporrong wrote:
    Du tycker inte det är tjatigt med inlägg som: Massivt, Stoooor osv…?:happy:

    Det har jag aldrig sett dej ”klaga” på! :|

    Stora magar skall bestraffas även på internet! Det är min åsikt.

    Han är Stooooor, med en lika Stooooor mage och midja :nod

    (På dessa publicerade bilder om ingen begrep det?)

    Så är det alltid på svenska bodybuildinforum. Skulle jag lägga upp en bild på Gre Kovacs i sin värsta form skulle folk fortfarande tycka att det såg skitbra ut.

    Bäst att man inte säger mer innan man få en varning eller blir bannad. :ph34r:

    #706467

    Jag efterlyser träningsbilder på herrn! Hade varit grymt skoj att se! :)

    #706468
    trasan wrote:
    Så är det alltid på svenska bodybuildinforum. Skulle jag lägga upp en bild på Gre Kovacs i sin värsta form skulle folk fortfarande tycka att det såg skitbra ut.

    Bäst att man inte säger mer innan man få en varning eller blir bannad. :ph34r:

    hahah Greg kovacs de va väl att ta i han ser inte bra ut på en cm…. hahah dagens!

    #706469

    För tusan, släpp nu diskutionen hurvida stor eller inte Martins mage är, Vi har en SVENSK på Olympia scenen nästa år, varför inte fokusera på det? För är det något som är STORT så är det fan att vår Martin står brevid Dexter, Jay och Kai m.m. Detta är folk vi löser om inte tidningarna, inse vad detta kan betyda för svensk byggning.

    #706470

    Ja jag håller med, dax att släppa den diskussionen nu och istället inse att Martin är en av dom största byggarna i världen och vore konstigt om han skulle haft en getingmidja då oxå!
    Se hellre att han är bland dom allra STÖRSTA allra HÅRDASTE och KVALIFICERAD till MRO och sist men inte minst så är Martin oxå en av dom allra ÖDMJUKASTE i den här branchen skulle jag nog våga säga o det är inte så illa det heller.

    Kom istället och se Martin gästposera på FF el snacka med han i Natures Best monter…

    #706471
    Jorgen wrote:
    Jag har inte sagt att man inte får säga sin mening i frågan.
    Jag har sagt att jag tycker att det är tjatigt.

    Du verkar läsa in en massa saker som inte sägs eller menas.

    Och vem bryr sig om vad du tycker? Alla här har sagt vad de tycker angående ämnet du tycker ju bara omkring vad alla andra tycker.. ge din synpunkt på ämnet eller gå nån annanstans? retlig är du

    Jorgen wrote:
    *suck* Jag vet helt ärligt inte vad jag skall svara. Det verkar inte gå in ändå.
    Och du verkar inte vara så kapabel till en sansad diskussion, så jag lägger ner detta nu.

    Ha det bra. :)

    Gött peace

    #706472

    Aldrig gillat hans fysik riktigt men STOR och HÅRD är han definitivt. Hoppas han kan göra lite skada på Mr.O nästa år :)

    #706473
    Anders Carlsson wrote:
    Ja jag håller med, dax att släppa den diskussionen nu och istället inse att Martin är en av dom största byggarna i världen och vore konstigt om han skulle haft en getingmidja då oxå!
    Se hellre att han är bland dom allra STÖRSTA allra HÅRDASTE och KVALIFICERAD till MRO och sist men inte minst så är Martin oxå en av dom allra ÖDMJUKASTE i den här branchen skulle jag nog våga säga o det är inte så illa det heller.

    Kom istället och se Martin gästposera på FF el snacka med han i Natures Best monter…

    Pelle svensson wrote:
    För tusan, släpp nu diskutionen hurvida stor eller inte Martins mage är, Vi har en SVENSK på Olympia scenen nästa år, varför inte fokusera på det? För är det något som är STORT så är det fan att vår Martin står brevid Dexter, Jay och Kai m.m. Detta är folk vi löser om inte tidningarna, inse vad detta kan betyda för svensk byggning.

    Medhålles!
    :emo-thumb

    #706474

    En av favoritbyggarna för mig. Att han är ödmjuk i alla reportage jag sett han i försämrar inte helhetsintrycket. Han är en värdig representant åt Sverige och då menar jag inte bara genom sin storlek utav även genom att vara en ödmjuk människa.

Viewing 14 posts - 106 through 119 (of 119 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.