Martin Kjellström in MDTV’s In The Trenches

Home Forums Bodybuilding Martin Kjellström in MDTV’s In The Trenches

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 57 total)
  • Author
    Posts
  • #691506

    Dock lite taskig mot strongmanatleterna och framförallt samuelsson när han säger typ ”he´s about six fot five but then he´s really fat”. Samuelsson är väll inte i någon tävlingsform men riktigt fet är han inte!

    Annars riktigt kul att se och höra och hoppas vi får se honom på Ironman.:up:

    #691507

    Han är så jävla cool, fan 314 pounds.. vilken jävla OXE!!!

    #691508

    För mig är Dave Palumbo en av dom med mest kunskap om ALLT som rör BB och att toppa formen inför tävling.
    Hoppas verkligen att samarbetet med Martin kommer att fungera.
    Vem som är bäst av Dave och Chad går ju att diskutera…
    Chad har ju hållit på väldigt länge och har hjälpt många av dom bästa; Tror Nasser var en av dom första, Sonny Schmith, Flex Wheeler, Ronnie, Melvin, Kim (sin fru), Lenda och nu Wolf mm.[/b]
    Trots alla stjärnor som Chad har hjälpt, så tror jag att Dave har minst lika stor kunskap.
    Trots väldigt mycket kunskap så tar det tid att hitta rätt med en atlet; tex. Dave med Toney Freeman och Chad med Wolf.
    Toney var i sitt livs form nu på Olympia, Wolf missade peaken en aning…

    Ska bli väldigt intressant att följa Martin fram till Olympia och Önskar honom all lycka och sitt livs form på dagen D! :up:

    #691509

    Fan vilken bra representant han är för sverige, både fysik, och i personlighets perspektiv. man blir stolt över att träna för samma land som martin! (vetifan hur jag skulle uttrycka mig där men ni förstår nog vad jag menar.)

    Lycka till martin!

    #691510

    Han gör det väldigt bra för sig Martin. Down-to-earth, lite ”peoples champ” över honom och dessutom väldigt intressant!

    #691511

    Kul att det går bra för honom, hoppas det kommer gå ännu bättre. Helt insane storlek på karln.

    #691512

    Härligt, sådant man väntat på att se, lite videos in action.

    #691513

    Fruktansvärt roligt att jämföra med resterande i toppen, rent storleksmässigt. Grymt! :up:

    #691514

    riiiktigt najs :worship:

    #691515

    Fruktansvärt bra! Martin du är en kanonrepresentant!

    #691516

    Hah :D jag undrar hur den där kvinnan reagerade efter att Martin snubblade lite på en av bänkarna när han skulle kliva över, och nästan föll in i henne :)
    jag skulle inte vilja se honom ramla på någon :D han är ju sjukt Enorm !! :D

    #691517

    Del 4 säger Martin att han var en av de snabbaste i Sverige på långdistanslöpning. Men han har inte tävlat i långdistanslöpning. Hur vet han då att han var så bra om han aldrig har tävlat i det?
    För övrigt så var det ett riktigt bra inslag! All heder!

    #691518
    Olof Eriksson wrote:
    Del 4 säger Martin att han var en av de snabbaste i Sverige på långdistanslöpning. Men han har inte tävlat i långdistanslöpning. Hur vet han då att han var så bra om han aldrig har tävlat i det?
    För övrigt så var det ett riktigt bra inslag! All heder!

    Han tog väl tid när han sprang och kolla hur han låg till mot dom andra i sverige

    #691519

    ”Del 4 säger Martin att han var en av de snabbaste i Sverige på långdistanslöpning. Men han har inte tävlat i långdistanslöpning. Hur vet han då att han var så bra om han aldrig har tävlat i det?”

    Att ni orkar…

    #691520

    Gôtt!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 57 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.