Martin Kjellström in MDTV’s In The Trenches

Home Forums Bodybuilding Martin Kjellström in MDTV’s In The Trenches

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 57 total)
  • Author
    Posts
  • #691521
    Pontus_H wrote:
    ”Del 4 säger Martin att han var en av de snabbaste i Sverige på långdistanslöpning. Men han har inte tävlat i långdistanslöpning. Hur vet han då att han var så bra om han aldrig har tävlat i det?”

    Att ni orkar…

    Hur vet du att han inte tävlat i långdistanslöpning?

    #691522

    Han säger det själv.

    #691523

    Roligt att se :)

    Får hoppas att han släpper ngn dvd snart =)

    #691524
    Oggelit0 wrote:
    Han tog väl tid när han sprang och kolla hur han låg till mot dom andra i sverige

    Anledningen till att jag tog upp det är att Bodybuilders brukar säga att man är så bra som man var på scen den senaste tävlingen.
    Borde isåfall inte samma sak gälla långdistanslöpning eller för den delen andra idrotter och sporter? Dvs. att man är så bra som man var på senaste tävlingen? Träning och tävling är som bekant helt olika saker.
    Fick bara en känsla av lite dubbelmoral…

    #691525
    AndreasP wrote:
    Hur vet du att han inte tävlat i långdistanslöpning?

    I del 4 säger Martin det. Du varken lyssnar på vad han säger eller läser vad jag skriver. :emo-thumb

    #691526

    En av dom största byggarna i världen, det bästa sverige haft eller någonsin kommer att få och ändå så är han så svensk att man nästan rodnar:o
    Han är famijefar/försörjare samtidigt som han är en av de bästa i sin sport och ändå är han ödmjuk och snäll som en björn, han är en riktig svensk viking:emo-thumb
    Inte många svenskar som slagit igenom ”over there”utan att det oxå slagit över ”up there”, herr Lunndgreen är ett bra exempel på en sådan, kunde ju inte ens prata svenska efter ett tag i USA:what:
    På tal om hans T-shirt så har jag hört att den är 7xXL i storlek:yikes:

    #691527
    Homan wrote:
    Wolf är tillbaka hos Milos!!!!:huh:

    är han? fasen va bra, sammanbetet med chad gick ju åt pipan rent ut sagt. Men han har väl opererats nyligen va? Är han tillbaks till träningen?

    #691528
    Perra_mja wrote:
    är han? fasen va bra, sammanbetet med chad gick ju åt pipan rent ut sagt. Men han har väl opererats nyligen va? Är han tillbaks till träningen?

    Han var väl tillbaka hos Milos redan innan Mr.O?
    Tror inte det spelar någon större roll direkt ändå. Både Milos och Chad har en tendens till att få sina athleters magar att växa.

    #691529
    AndreasP wrote:
    Han var väl tillbaka hos Milos redan innan Mr.O?
    Tror inte det spelar någon större roll direkt ändå. Både Milos och Chad har en tendens till att få sina athleters magar att växa.

    Jo men han såg ju fruktansvärt bra ut 2007 efter att ha jobbat med Milos. Och nej han jobbade med Chad fram till mr O detta året..

    #691530

    Otroligt roligt att se, fan vad kul! :emo-thumb

    Stefan Henningson wrote:
    Inte många svenskar som slagit igenom ”over there”utan att det oxå slagit över ”up there”, herr Lunndgreen är ett bra exempel på en sådan, kunde ju inte ens prata svenska efter ett tag i USA:what:

    Visserligen håller jag med lite, men just Dolph tycker jag inte är något bra exempel. Sist jag hörde honom prata var för ett par år sedan när han deltog i en karate uppvisning i Mjölby, och då tyckte jag han pratade bra svenska. I den intervjun som jag tror att du syftar på har Dolph själv sagt att han talade så för att retas lite och kolla hur folk skulle reagera om jag inte minns fel.

    Ledsen att dra det off topic, jag ville bara försvara Dolph lite då jag alltid har tyckt att han verkar ganska ödmjuk av sig. Jag har en känsla av att han tagit på sig en lite kaxig attityd ibland i film och kändiskretsar, men i alla kampsportintervjuer jag läst har han verkat genomtrevlig.

    På tal om genomtrevlig, det verkar även Martin vara. Önskar honom all lycka i kommande tävlingar.

    #691531
    Stefan Henningson wrote:
    En av dom största byggarna i världen, det bästa sverige haft eller någonsin kommer att få och ändå så är han så svensk att man nästan rodnar:o
    Han är famijefar/försörjare samtidigt som han är en av de bästa i sin sport och ändå är han ödmjuk och snäll som en björn, han är en riktig svensk viking:emo-thumb
    Inte många svenskar som slagit igenom ”over there”utan att det oxå slagit över ”up there”, herr Lunndgreen är ett bra exempel på en sådan, kunde ju inte ens prata svenska efter ett tag i USA:what:
    På tal om hans T-shirt så har jag hört att den är 7xXL i storlek:yikes:

    Du kan väl inte jämföra Dolph Lundgrens genomslag i USA med Martin Källströms? Det är ju inte i närheten samma nivå. Hur många i USA tror du kan namnge Martin Källström? Dessutom är Martin äldre och har säkert en mognare inställning till sådant just genom sin ålder.
    Men absolut, han skulle kunna lägga sig till med manér, skita i att ställa upp o gästposera i Sverige samt fnysa åt alla på exhale gym. Det hedrar honom att han fortfarande är ödjuk och har fötterna på jorden.

    #691532
    Stefan Henningson wrote:
    En av dom största byggarna i världen, det bästa sverige haft eller någonsin kommer att få och ändå så är han så svensk att man nästan rodnar:o
    Han är famijefar/försörjare samtidigt som han är en av de bästa i sin sport och ändå är han ödmjuk och snäll som en björn, han är en riktig svensk viking:emo-thumb
    Inte många svenskar som slagit igenom ”over there”utan att det oxå slagit över ”up there”, herr Lunndgreen är ett bra exempel på en sådan, kunde ju inte ens prata svenska efter ett tag i USA:what:
    På tal om hans T-shirt så har jag hört att den är 7xXL i storlek:yikes:

    Att folk verkligen tror på det. Slutade han tänka på svenska också eller? Han är ju för fan född och uppvuxen i Sverige. Han kan flytta till Kina och bo där resten av livet utan att glömma bort svenskan..

    #691533
    samutown wrote:
    Att folk verkligen tror på det. Slutade han tänka på svenska också eller? Han är ju för fan född och uppvuxen i Sverige. Han kan flytta till Kina och bo där resten av livet utan att glömma bort svenskan..

    Va? ja om du pratar engelska en langre tid sa borjar du tanka pa engelska

    #691534
    Matias wrote:
    Va? ja om du pratar engelska en langre tid sa borjar du tanka pa engelska

    Spelar ingen roll, man glömmer ändå inte sitt språk bara för att man pratar engelska 24/7.

    #691535
    samutown wrote:
    Spelar ingen roll, man glömmer ändå inte sitt språk bara för att man pratar engelska 24/7.

    Det tar tid att växla tillbaka till sitt modersmål om man pratar ett annat språk 24/7 och det går ganska fort att glömma vissa ord och meningar ju längre tid man inte använder sig av svenskan.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 57 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.