Martin Kjellström in MDTV’s In The Trenches

Home Forums Bodybuilding Martin Kjellström in MDTV’s In The Trenches

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 46 through 57 (of 57 total)
  • Author
    Posts
  • #691536

    Kungen : )

    #691537
    Olof Eriksson wrote:
    I del 4 säger Martin det. Du varken lyssnar på vad han säger eller läser vad jag skriver. :emo-thumb

    Fick för mig att han hade sprungit Gbg-Varvet några gånger.

    #691538
    Jacksatan wrote:
    Du kan väl inte jämföra Dolph Lundgrens genomslag i USA med Martin Källströms? Det är ju inte i närheten samma nivå. Hur många i USA tror du kan namnge Martin Källström? Dessutom är Martin äldre och har säkert en mognare inställning till sådant just genom sin ålder.
    Men absolut, han skulle kunna lägga sig till med manér, skita i att ställa upp o gästposera i Sverige samt fnysa åt alla på exhale gym. Det hedrar honom att han fortfarande är ödjuk och har fötterna på jorden.

    Självklart inte!!!!!!!!!
    Jag trodde ironin lös igenom men jag var tydigen inte TYDLIG nog:(

    #691539
    samutown wrote:
    Att folk verkligen tror på det. Slutade han tänka på svenska också eller? Han är ju för fan född och uppvuxen i Sverige. Han kan flytta till Kina och bo där resten av livet utan att glömma bort svenskan..

    Min bror tänker och drömmer på engelska, han pratar faktiskt ganska knackig svenska då han kanske har varit i Sverige totalt en månad de senaste 8 åren. Har du bott utomlands en längre period eller slänger du ur dig påståenden hej-vilt?

    Edit: Med knackig menar jag tappa ord, använda engelska ord m.m.

    #691540
    AndreasP wrote:
    Fick för mig att han hade sprungit Gbg-Varvet några gånger.

    Min tanke var inte att hoppa på Martin Kjällström, jag har all respekt för honom och vad han har åstkommit.
    Tyckte bara att hans uttalande var lite lustigt då ”vi som inte tävlat i bodybuilding inte vet ett skit om hur bra vi är på scen” så borde någon som aldrig tävlat långdistanslöpning inte veta hur bra han/hon är på den sporten.
    Kul att han har sprungit Gbg-varvet!

    #691541
    Olof Eriksson wrote:
    Min bror tänker och drömmer på engelska, han pratar faktiskt ganska knackig svenska då han kanske har varit i Sverige totalt en månad de senaste 8 åren. Har du bott utomlands en längre period eller slänger du ur dig påståenden hej-vilt?

    Edit: Med knackig menar jag tappa ord, använda engelska ord m.m.

    Ja men snälla, lite ringrostig. Man glömmer inte språket = Dolph Lundgren kunde svenska efter och under sin tid i USA.

    #691542
    samutown wrote:
    Att folk verkligen tror på det. Slutade han tänka på svenska också eller? ..

    Jag kommenterade ovanstående text om det inte framgick. Men som du säger, han är ringrostig, han har abvsolut inte glömt sin svenska!
    Den enda jag kan komma på som verkligen pratar dålig svenska p.g.a. utlandsvistelse i vuxen ålder är Victoria Silvstedt! Haha

    #691543

    Mycket bra att Martin far synas mer i amerikansk media samt tycker jag att han papekar svarigheten att sla igenom när man ej är amerikan osv gällande de politiska delarna. Det är stort att en Svensk kommer pa MR O, RESPEKT och bara önska all lycka till var svenska viking.

    #691544

    Ett tipps är att köra den första tricepsövningen han kör, blandningen mellan enarmspushdowns/kickbacks! Tog svinbra!

    #691545
    Olof Eriksson wrote:
    Min bror tänker och drömmer på engelska, han pratar faktiskt ganska knackig svenska då han kanske har varit i Sverige totalt en månad de senaste 8 åren. Har du bott utomlands en längre period eller slänger du ur dig påståenden hej-vilt?

    Edit: Med knackig menar jag tappa ord, använda engelska ord m.m.

    Jag har bott utomlands en längre period, ja.

    #691546

    Kan det inte räcka med tjatandet om hans uttal?!

    Det är lika tråkigt varje gång man går in i en fet -markerad intressant länk i hoppet om att det finns lite nytt material och så möts man bara av massa nonsensbabbel.

    Finns det ingen som kommit över ngt nytt om honom :what:

    #691547
    YoungCutler wrote:
    Ett tipps är att köra den första tricepsövningen han kör, blandningen mellan enarmspushdowns/kickbacks! Tog svinbra!

    En kille på gymmet körde den oxo och han sa att den var grym som uppvärmning och fick grym pump.
    :emo-thumb

Viewing 12 posts - 46 through 57 (of 57 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.