Martin Kjellström mot Olympia

Home Forums Bodybuilding Martin Kjellström mot Olympia

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 122 total)
  • Author
    Posts
  • #461260

    Geez, jag gör nästan i brallorna snart. Inte nog med att det här årets Olympia har det ultimata startfältet med 5-6 potentiella vinnare (och två superantagonister i spetsen i form av Phil och Kai), vi har dessutom en svensk med också. Det var väl när Dorian klev av tronen 1997 som det var samma hype. Då fanns Levrone, Coleman, Flex, Shawn Ray, Nasser och Chris Cormier som alla också spåddes en förstaplats av diverse konnässörer..

    Visst, i det sammanhanget kanske vi inte ska räkna med några underverk från Martins håll, han lär inte ta sig bland topp tio ens en perfekt dag. Men det fråntar ju inte det faktum att en svensk kommer stå på en Olympiascen och i svenska mått är det ganska fantastiskt.

    #461261

    När är Mr.O?

    #461262
    samutown wrote:
    När är Mr.O?

    25 – 28 september om jag inte minns helt fel.

    #461263

    Inga nya bilder Johannes?

    #461264

    Jag tycker att man fuskar om man inte följer spelets regler. Spelets regler är nödvändigtvis inte lika med de lagar som finns. Jag är inte emot prestationshöjande preparat över huvud taget. Jag hade dock aldrig tagit det själv. IFBB uppmuntrar mer eller mindre till att du med vilka metoder som helst ska få en så bra fysik som möjligt.

    Så länge man inte går emot de regler som finns inom sporten och ger sig själv en fördel jämfört med alla andra så tycker jag inte att det är några problem. Inom bodybuilding så är det så att det finns en tradition av att ta olika preparat för att bli så bra som möjligt, alla gör det, och jag ser inga som helst problem med det. I all elitidrott så är det ett högt pris att betala. De som är villiga att betala detta, kommer att bli framgångsrika. Martin är i världseliten, och har betalat priset, och det ser jag som hedervärt och en stor prestation i sig!

    Martin är proffsig, skicklig och en bra representant för sverige inom proffsbyggningen, och även om min hjärna säger att andra kommer att ta de högsta platserna i Mr.O, så har man i sitt hjärta ett litet hopp om att den gigantiska Svensken ska bli dömd som något alldeles extra och knipa åt sig en av de högre placeringarna!

    #461265

    håller tummarna för Martin.

    #461266

    Tydligen så har Martin gått lågt på kolhydrater? Under hur lång tid? Hur lågt? Varierande intag eller konstant låg? När har dessa kolhydrater intagits?

    #461267

    Kör hårt Martin vi håller på dig:up:

    #461268

    Vissa av de senaste inläggen är på många sätt briljanta, klarsynta och i något fall bland det bästa som skrivits på forumet.

    MEN[/b]

    De följer inte reglerna.
    De är inte i linje med tråden.
    De kommer att leda till varning och/eller banning om det inte tas lärdom och om det inte lyssnas på vad vi säger.

    Enkel matematik, hur illa vissa än tycker om den.

    Comprende?
    Verstehen Sie?
    Do You understand?

    #461269
    rfb wrote:
    Tydligen så har Martin gått lågt på kolhydrater? Under hur lång tid? Hur lågt? Varierande intag eller konstant låg? När har dessa kolhydrater intagits?

    Tjena martins diet står på hans hemsida och har gjort så sen den började, började på nya nu i måndags..

    MVH
    F

    #461270
    Janpeter Sangborn wrote:
    Comprende?
    Verstehen Sie?
    Do You understand?

    Men nu skriver du lustiga språk JP
    jag fattar inte :)

    #461271
    Fredrik Carlsson wrote:
    Men nu skriver du lustiga språk JP
    jag fattar inte :)

    Är man en lydig pojke som du krävs inte så mycket begåvning!:P

    #461272

    Även om jag knäpper bilder på Martin nästa helg så kommer jag INTE att posta de på bodys forum. Varför förstår ni nog.

    Tanken med bilderna var att de skulle vara tilll hemsidan, amerikanska forum där de flesta profilerna hänger…

    INTE till att ”kalle” 16 år smutskastar det bästa vi har inom svensk bodybuilding just nu!
    All info om Martin hittar ni på hemsidan. Eventuellt nya uppdateringar också.

    JP, Jörgen eller någon annan kan låsa denna tråd nu för jag är JÄVLIGT trött på den här visan!

    #461273

    Jag som person är väldigt glad att Martin åker och representerar Sverige på Mr Olympia.
    Går man igenom bilderna som har lagts upp på han så fick jag en wow faktor på kontitionen vid den tiden :)

    All lycka till!

    #461274
    Johannes Eshak wrote:
    Även om jag knäpper bilder på Martin nästa helg så kommer jag INTE att posta de på bodys forum. Varför förstår ni nog.

    Tanken med bilderna var att de skulle vara tilll hemsidan, amerikanska forum där de flesta profilerna hänger…

    INTE till att ”kalle” 16 år smutskastar det bästa vi har inom svensk bodybuilding just nu!
    All info om Martin hittar ni på hemsidan. Eventuellt nya uppdateringar också.

    JP, Jörgen eller någon annan kan låsa denna tråd nu för jag är JÄVLIGT trött på den här visan!

    Håller med dig Johannes, trist att det ska behöva bli såhär

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 122 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.