Martin Kjellström mot Olympia

Home Forums Bodybuilding Martin Kjellström mot Olympia

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 122 total)
  • Author
    Posts
  • #461275
    Quote:
    Johannes Eshak Även om jag knäpper bilder på Martin nästa helg så kommer jag INTE att posta de på bodys forum. Varför förstår ni nog.

    Tanken med bilderna var att de skulle vara tilll hemsidan, amerikanska forum där de flesta profilerna hänger…

    INTE till att ”kalle” 16 år smutskastar det bästa vi har inom svensk bodybuilding just nu!
    All info om Martin hittar ni på hemsidan. Eventuellt nya uppdateringar också.

    JP, Jörgen eller någon annan kan låsa denna tråd nu för jag är JÄVLIGT trött på den här visan!

    Förstår beslutet och håller med! Vilket amerikanskt forum slänger du upp nya bilder på Johannes?

    #461276
    Johannes Eshak wrote:
    Även om jag knäpper bilder på Martin nästa helg så kommer jag INTE att posta de på bodys forum. Varför förstår ni nog.

    Tanken med bilderna var att de skulle vara tilll hemsidan, amerikanska forum där de flesta profilerna hänger…

    INTE till att ”kalle” 16 år smutskastar det bästa vi har inom svensk bodybuilding just nu!
    All info om Martin hittar ni på hemsidan. Eventuellt nya uppdateringar också.

    JP, Jörgen eller någon annan kan låsa denna tråd nu för jag är JÄVLIGT trött på den här visan!

    Berätta inte vart du lägger upp…seriösa hittar nog ändå.

    Förstår beslutet, tråkigt dock…kämpa på! Ska läsa bloggen vad gäller kosten, det tycker jag är intressant…att jämföra kostbiten mellan de olika byggarna och i synnerhet jämförelsen mot 80 och 90 talets stora där vissa krutade kolhydrater. :up:

    #461277

    Johannes: Är det Nutrend som fortfarande gäller :)?

    #461278

    Hoppas och tror att Martin kan ta en topp 10 placering..vore grymt om en svensk gör det i sitt första olympia..Hela byggar sverige håller tummarna!!ska bli riktigt kul det här..

    #461279

    Ska bli fantastiskt kul att se Martin i MrO!
    Har inga större förhoppningar på bra placering, men hoppas han ”will bring it” på dagen det gäller, första gången han e med och de ska bli kul o se hur han står sig, även om det är mycket politik i staterna.:emo-thumb

    #461280
    Bolo wrote:
    Hoppas och tror att Martin kan ta en topp 10 placering..vore grymt om en svensk gör det i sitt första olympia..Hela byggar sverige håller tummarna!!ska bli riktigt kul det här..

    top 10?! det va väldigt optimistiskt, fast inte omöjligt! Det som Mr Kjellström har som kan konkurrera med toppen är ju bland den bästa hårdheten och storleken – dwarfar ju typ alla!

    #461281

    Topp 10? Det finns 5-6 deltagare som alla nån gång i deras karriär räknats som den absolut bäste byggaren (två stycken har till och med vunnit Mr O) i världen, och med årets startfält finns det inte en möjlighet att Martin skulle glida in och få en plats bland de tio bästa.

    Men man behöver inte sitta och lipa för det, Martin kommer få en rejäl skjuts i karriären oavsett placering. Det enda han behöver fokusera på anser jag (och det gör han garanterat själv också), är att vara i sitt livs form och inte bry sig om domarbeslut. Domarna kommer inte ha några större bekymmer med helt okontroversiellt placera Martin så långt ner som sista plats, men ändå – skit i det! Han är med och tävlar och så länge han är exceptionellt bra enligt Martin-mått så är jag mer än nöjd.

    #461282

    Håller tummarna för Martin. Han har fått så jävla mycket skit den sista tiden
    så jag spyr.
    Nu är MrO som gäller, kör hårt Martin och visa alla vad vi Göteborgare går för!!!

    #461283
    Peter Singer wrote:
    Håller tummarna för Martin. Han har fått så jävla mycket skit den sista tiden
    så jag spyr.
    Nu är MrO som gäller, kör hårt Martin och visa alla vad vi svenskar går för!!!

    +1 :up:

    #461284
    Per Grunditz wrote:
    Topp 10? Det finns 5-6 deltagare som alla nån gång i deras karriär räknats som den absolut bäste byggaren (två stycken har till och med vunnit Mr O) i världen, och med årets startfält finns det inte en möjlighet att Martin skulle glida in och få en plats bland de tio bästa.

    Men man behöver inte sitta och lipa för det, Martin kommer få en rejäl skjuts i karriären oavsett placering. Det enda han behöver fokusera på anser jag (och det gör han garanterat själv också), är att vara i sitt livs form och inte bry sig om domarbeslut. Domarna kommer inte ha några större bekymmer med helt okontroversiellt placera Martin så långt ner som sista plats, men ändå – skit i det! Han är med och tävlar och så länge han är exceptionellt bra enligt Martin-mått så är jag mer än nöjd.

    Medhålles!
    Martin behöver bara komma dit big ripped freaky och bjuda publiken på en show.
    USA loves a freak!
    :emo-thumb

    #461285

    Ska man se på det hela så har vi ju Mr. Olympia, som ju direkt syftar till grekiska gudar och mytologi. Alltså måste det ju vara en fördel för Martin, som är nästan störst, då att vara stor är mäktigt och borde räknas högt!:D

    Det är väl egentligen bara Toney Freeman som är längre än Martin, eller hur är det?

    Jag är så nyfiken på att se Martin stå i en lineup med ”småpojkarna” och skulle skratta gott åt hur liten han får Dexter Jackson att se ut i jämförelse!:pop:

    #461286

    martin stod ju i samma line som dexter jackson på romanian gp om jag minns rätt. där även martin kvalade in till mr.o och vad jag minns så vart dexter klart dwarfad av martin

    #461287
    Kim Norgren wrote:
    martin stod ju i samma line som dexter jackson på romanian gp om jag minns rätt. där även martin kvalade in till mr.o och vad jag minns så vart dexter klart dwarfad av martin

    Men dexter såg kass ut på den tävlingen. Tror han både fettat på sig och tappat massa. Hörde att han bara gjorde den tävlingen för få lite $.

    #461288

    Det är sant det du säger men de ändrar inte de faktum att han vart dwarfad:)

    #461289
    Kim Norgren wrote:
    martin stod ju i samma line som dexter jackson på romanian gp om jag minns rätt. där även martin kvalade in till mr.o och vad jag minns så vart dexter klart dwarfad av martin

    Ja, har lyckats se en bild på det, ganska lustigt! Men jag tror att martin kommer att komma till olympia och vara bättre än någonsin, både storleksmässigt och hårdhetsmässigt. Killen som dawrfar andra har på sitt sätt vunnit en stor seger i sig!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 122 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.