Martin Kjellström mot Olympia

Home Forums Bodybuilding Martin Kjellström mot Olympia

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 122 total)
  • Author
    Posts
  • #461290

    Inget nytt ?

    #461291
    Per Grunditz wrote:
    Topp 10? Det finns 5-6 deltagare som alla nån gång i deras karriär räknats som den absolut bäste byggaren (två stycken har till och med vunnit Mr O) i världen, och med årets startfält finns det inte en möjlighet att Martin skulle glida in och få en plats bland de tio bästa.

    Men man behöver inte sitta och lipa för det, Martin kommer få en rejäl skjuts i karriären oavsett placering. Det enda han behöver fokusera på anser jag (och det gör han garanterat själv också), är att vara i sitt livs form och inte bry sig om domarbeslut. Domarna kommer inte ha några större bekymmer med helt okontroversiellt placera Martin så långt ner som sista plats, men ändå – skit i det! Han är med och tävlar och så länge han är exceptionellt bra enligt Martin-mått så är jag mer än nöjd.

    kul att någon fattar det hela, instämmer helt…tycker bara det är superbra att han är med på mr O och bara det är en ”vinst”…men dom som pratar om en placering i top 10 har då ingen koll på dom andra byggarna som är med

    #461292

    Helt klart skoj att Big Martin kommit till Olympia. Årets Olympia blir en höjdare, länge sedan jag såg fram emot olympia så mycket som nu ..

    #461293
    Henrik Lindh wrote:
    kul att någon fattar det hela, instämmer helt…tycker bara det är superbra att han är med på mr O och bara det är en ”vinst”…men dom som pratar om en placering i top 10 har då ingen koll på dom andra byggarna som är med

    behöver inte vara så! vi kanske bara är överoptimistiska 8)
    det är egentligen inga förväntningar utan mest lite drömma på, vad vore vi inte utan våra drömmar 8)
    sen är det inte helt omöjligt, Gustavo Badell kom ju in på Mr olympia förut och chocka rejält, ingen som förväntade sig det…

    #461294
    Henrik Lindh wrote:
    kul att någon fattar det hela, instämmer helt…tycker bara det är superbra att han är med på mr O och bara det är en ”vinst”…men dom som pratar om en placering i top 10 har då ingen koll på dom andra byggarna som är med

    Skitsnack enligt mig..Tror du Martin tränar och sliter för att bara vara nöjd med att vara med..Jag är övertygad om att han går in med inställningen att vara bäst..
    Tror absolut på topp 10.:up:

    #461295
    Bolo wrote:
    Skitsnack enligt mig..Tror du Martin tränar och sliter för att bara vara nöjd med att vara med..Jag är övertygad om att han går in med inställningen att vara bäst..
    Tror absolut på topp 10.:up:

    Nej det tror jag absolut inte han gör, och han ska såklart gå in med den inställningen att inget är omöjligt! Men ta en titt på dessa namn, och fundera ärligt på vilka utav dessa du tror han kan slå?

    Anthony
    Cutler
    Freeman
    Greene
    Heath
    Jackson
    James
    Martinez
    Rockel
    Samuel
    Warren
    Wolf

    och detta är enligt mig top 12.

    Men tro inte att jag inte vill att Martin ska placera sig högt, men ni måste ju vara lite realistiska! Han är ju trots allt med och slåss mot världen bästa byggare, bara en sån sak :)

    #461296

    Håller med dig till 100 Lars :up:

    #461297
    Bolo wrote:
    Skitsnack enligt mig..Tror du Martin tränar och sliter för att bara vara nöjd med att vara med..Jag är övertygad om att han går in med inställningen att vara bäst..Tror absolut på topp 10.:up:

    Till skillnad från världens andra kanske femtio tusen kroppsbyggare som tävlar med siktet på sin drömplats på Mr.O?

    #461298

    Mannen är med i Mr.O, ingen kan ta det ifrån honom. Det är inte många av världens tusentals byggare som tagit sig dit, det är hur stort som helst.

    #461299
    Martin Löwgren wrote:
    Ta då en titt på startfältet igen.

    Missförstå mig rätt, jag håller på honom till 110% men det är lite som att hålla på Johan Wissman i ett lopp mot Usian Bolt.

    Mvh

    Håller inte med..finns flera namn som Martin slår enligt mig om han är on..bla Anthony,Freeman,Samuel,James,.Rockel..ser inte hur dessa skulle vara bättre än Martin..
    Topp 10:up:

    #461300
    Bolo wrote:
    Håller inte med..finns flera namn som Martin slår enligt mig om han är on..bla Anthony,Freeman,Samuel,James,.Rockel..ser inte hur dessa skulle vara bättre än Martin..
    Topp 10:up:

    Jag håller såklart på Martin men är helt säker på att han inte slår Toney Freeman eller Silvio!

    #461301
    Lars Berglund wrote:
    Nej det tror jag absolut inte han gör, och han ska såklart gå in med den inställningen att inget är omöjligt! Men ta en titt på dessa namn, och fundera ärligt på vilka utav dessa du tror han kan slå??

    Anthony,Freeman,Samuel,James,Rockel..

    #461302

    Ok…..

    #461303
    Bolo wrote:
    Anthony,Freeman,Samuel,James,Rockel..

    omöjligt, dels av politiska och dels av estetiska anledningar…däremot kommer han dwarfa dem:emo-thumb

    #461304

    jag hoppas ju såklart på att det går bra för vår svensk :)
    men ska jag vara ärlig så blir det svårt med en top 10,
    och han ska vara mycket nöjd om han lyckas med top 10

    eftersom han gör debut är det mycket svårt att komma högt upp på listan, speciellt nu när det är så oootrooligt tight mellan plats 1-6.
    tro inté nu att han kommer att spöa silvio, freeman, och andra stora namn. det är djärvt men inte jätte smart,
    han kanske inte ens kommer top 15? ha inte fööör höga förväntningar :)
    men vi får hoppas att allt går skitbra :emo-thumb

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 122 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.