Martin Kjellström mot Olympia

Home Forums Bodybuilding Martin Kjellström mot Olympia

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 122 total)
  • Author
    Posts
  • #461305
    Bolo wrote:
    Håller inte med..finns flera namn som Martin slår enligt mig om han är on..bla Anthony,Freeman,Samuel,James,.Rockel..ser inte hur dessa skulle vara bättre än Martin..
    Topp 10:up:

    Haha ser du inte hur dessa skulle vara bättre än Martin så måste ha lika grym syn som Mr magoo! Martin får satsa på att vara störst och hårdast , det är allt han kan göra men ni kan glömma att det räcker till top 10

    #461306

    Hur roligt som helst att en svensk lyckats ta sig till olympia, det är imponerande och stort. Men man måste vara realist Martin är hur stor som helst ett riktigt massamonster han brukar också vara hård med ådror överallt. Det som talar emot han är dåliga separationer och inte de direkt snyggaste linjerna. Hur som helst håller jag tummarna för Martin och önskar honom all lycka. Hans storlek kommer rocka

    #461307

    hur många deltar i olympia?

    #461308
    Bolo wrote:
    Håller inte med..finns flera namn som Martin slår enligt mig om han är on..bla Anthony,Freeman,Samuel,James,.Rockel..ser inte hur dessa skulle vara bättre än Martin..
    Topp 10:up:

    Du kan ju inte mena allvar
    Om du nu verkligen tror det borde du berätta var du bor så att du kan träffa någon annan så kan ni satsa pengar i vilka namn som finns i top 10. Om du bor i Malmö så träffar jag dig mer än gärna, jag tackar aldrig nä till lättförtjänta pengar.

    #461309

    en fråga, är martin kjellström reggad på body ? :)

    #461310
    otursmannen wrote:
    en fråga, är martin kjellström reggad på body ? :)

    Tveksamt. Har inte sett honom posta något iaf.

    #461311

    Kommer inte kommentera någe av ovanstående. Men enligt mig så e Freeman en potentiell vinnare. Även silvio, melvin, rockel osv e otroligt bra ! Hoppas ni inser va ni säger när ni tror Martin kommer klå dessa namn.

    Annars, skiiit cooolt att Martin är med, spelar ingen roll för mig vart han hamnar, utan han kommer in i bra form så man slipper alla spekulationer om hur det kunde gått.

    Lycka till Martin, se till o njut på Olympia scenen, få svenskar förunnat o stå där om man säger så:emo-thumb

    #461312
    nog_nog wrote:
    behöver inte vara så! vi kanske bara är överoptimistiska 8)
    det är egentligen inga förväntningar utan mest lite drömma på, vad vore vi inte utan våra drömmar 8)
    sen är det inte helt omöjligt, Gustavo Badell kom ju in på Mr olympia förut och chocka rejält, ingen som förväntade sig det…

    Jag hänger med på vad du säger, jag vill ju se han vinna självklart! men ex jay kan komma in i en pissform och endå slå martin. är han med ett par år/gånger till så tror jag att möjligheterna finns..men beror ju givetvis på hur hans fysik utvecklas

    Bolo wrote:
    Skitsnack enligt mig..Tror du Martin tränar och sliter för att bara vara nöjd med att vara med..Jag är övertygad om att han går in med inställningen att vara bäst..
    Tror absolut på topp 10.:up:

    säger som lars, klart han inte gör det. Han lär ju gå in med inställningen att han ska vara i sin livs form, göra sitt bästa och se hur långt det räcker.
    Jag skulle tycka det var tokkul om han var top 10. men är så gott som säker på att det inte kommer inträffa, detta år iaf! men om du är så säker, vad satsar du?;)

    #461313
    Lars Berglund wrote:
    Ok…..

    :emo-thumb

    #461314

    Så länge Martin kommer in hård och stor som han brukar så kommer folk att märka av honom. Får se hur långt det räcker på mr O. Det bästa är väl ifall allt kommer på plats att han då kommer bli mer igenkänd i USA efter tävlingen.

    Good luck

    #461315

    Jag hoppas att Martin får till poseringen. Jag tror att han skulle själv valt ut musik och gjort ihop ett eget program, det hade säkert blivit bäst.

    #461316

    Hur ser dom senaste bilderna ut?

    #461317
    samutown wrote:
    Hur ser dom senaste bilderna ut?

    Jag kollar hans hemsida lite då och då, men inga nya bilder än … vi kanske vi får vänta till Mr.O för att se honom … Det e synd i så fall, för det är alltid kul att se bilder innan tävling…

    #461318
    Henrik Lindh wrote:
    säger som lars, klart han inte gör det. Han lär ju gå in med inställningen att han ska vara i sin livs form, göra sitt bästa och se hur långt det räcker.
    Jag skulle tycka det var tokkul om han var top 10. men är så gott som säker på att det inte kommer inträffa, detta år iaf! men om du är så säker, vad satsar du?;)

    håller med,
    Det kommer inte hålla till Top 10,
    hur som helst otroligt kul att en svensk får stå på scen

    #461319
    procore wrote:
    håller med,
    Det kommer inte hålla till Top 10,
    hur som helst otroligt kul att en svensk får stå på scen

    ja eller hur,bara för att han är svensk så måste man vara realist,annars hade nog jonas gjort ett inlägg med martin i top6 och han brukar ha skapligt rätt:emo-thumb
    Men hoppas att detta blir mera ett ”genombrott” för han,och framtiden ser säkert posetiv ut för han inom sporten:)

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 122 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.