Martin Kjellström mot Olympia

Home Forums Bodybuilding Martin Kjellström mot Olympia

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 122 total)
  • Author
    Posts
  • #461350
    Real wrote:
    Varför skulle den bli det, tycker du?

    Därför att doping och brottsanklagelser nämns i samband med namn, och sånt brukar ju rensas ut ganska fort…

    #461351
    Gettodachoppa wrote:
    Det bästa sättet att stoppa ryktesspridningar är att inte själv sprida dem. Det handlar om personligt ansvar att inte babbla om saker man i ärlighetens namn inte vet ett dyft om.

    1+ :up:

    #461352

    This is the true face of professional bodybuilding. Nothing less nothing more. Martin är inget brottsligare än någon annan. Tycker det är trist att ett fåtal ska få bära hundhuvudet när hela jävla sporten är samma kålsupare. Stå på dig Martin roligt att se att du fortfarande har kött på kroppen. Du enda brott du gjort dig skyldig till är att följa spelets regler. Att sen är olagligt i den vanliga världen är inte mycket att diskutera. Vissa torskar andra inte. Tycket det är förjävligt att hänga ut enstaka personer när alla i denna sport sitter i samma båt.

    Lås tråden. Den som vill veta mer kan ta reda på det själv.

    #461353

    Så…någon som hört med Martin vad han har för kommande tävlingsplaner eller tar han ett sabbatsår med bara fokus på träning?

    #461354

    Ok, nu har jag rensat, sopat, städat och faktiskt även moppat den här tråden ren från lort och damm och det tog sin rundliga tid, om man säger.

    Kan vi inte enas om att lämnar spekulationerna kring vissa aspekter av Martins privatliv därhän och istället håller oss till topic? :)

    Tack på förhand, lads.

    Mvh

    Svettig moderator med skurknän.

    #461355
    sockerfri wrote:
    Så…någon som hört med Martin vad han har för kommande tävlingsplaner eller tar han ett sabbatsår med bara fokus på träning?

    Som man uppfattar det på hans facebookuppdateringar blir det ett sabbatsår med familj och träning i andra hand:up:

    #461356

    Jag är arg hatar att bli sencurerad när jag inte skrivit något dumt. Ja ja skitsamma bara svälja och ta nya tag. Borde i allafall få nämna att jag önskar Martin lycka till i framtiden oavsett han fortsätter med byggningen eller inte. Kul se att han är köttig fortfarande i allafall.

    #461357
    Lowgrein wrote:
    Som man uppfattar det på hans facebookuppdateringar blir det ett sabbatsår med familj och träning i andra hand:up:

    Tråkigt för Gymsverige men familjen går alltid först! :emo-thumb

    #461358
    Fortress wrote:
    Jag är arg hatar att bli sencurerad när jag inte skrivit något dumt.

    Det har du visst gjort. Därför togs det bort. Det är inte svårare än så. Allting som på ett eller annat sätt är en del av diskussionen tas bort, även om någon skriver ”sluta bråka!”. Det är alltid bättre att nuka hela kontexten istället för att spara russinen och låta folk undra vad fan det är som försiggår.

    #461359

    Hållet inte med att jag skulle ha skrivit något dumt. Varken någon osanning eller något nedlåtande om Martin eller någon annan. Det jag köper är ditt beslut att städa bort hela debatten. Vilket förmodligen är det mest rättvisa. Finns ju andra sidor där inga inskränkningar finns vad gäller yttrandefriheten för dem som vill uttrycka sina åsikter och funderingar. Accepterar beslutet och rättar in mig i ledet.

    #461360
    Fortress wrote:
    Hållet inte med att jag skulle ha skrivit något dumt. Varken någon osanning eller något nedlåtande om Martin eller någon annan.

    Bara för att något anses sant betyder inte det att det är lämpligt att skriva öppet i vilket forum som helst. Utlåtanden om byggningens ”sanna ansikte” till exempel slinker inte heller undan. Framför allt inte i den här kontexten.

    #461361

    Kul att se att Martin fortfarande har volym =)

    #461362

    Martin Kjellströms Egna ord, när jag frågade om han har nåra planer att tävla igen efter alla tråkigheter.

    ”Jag ligger lågt inga bilder för tillfället.
    Men detta är en stor del av mitt liv och jag kommer inte lägga mig ner och dö. Ni får hålla utkik Mvh Martin”

    #461363
    JfaC wrote:
    Skönt att höra, men om Martin ska börja tävla igen så måste han ”tyvärr” lämna Sverige.

    here we go again…

    #461364

    Låsa tråden kanske är bäst…

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 122 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.