Phil heath nästa mr.olympia?

Home Forums Bodybuilding Phil heath nästa mr.olympia?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 113 total)
  • Author
    Posts
  • #687343
    burim wrote:
    Varför underskattar alla Dexter jackson hela tiden? han är just nu bästa bodybuilderna i världen med en AC och Olympia som han tog inom samma år. Dexter lägger på sig massa sakta men på rätt ställen, vem vet hur han kommer se ut om ett år.

    Dom flesta trodde att Martinez med stor säkerhet skulle ta olympia titeln detta året men han skadade ju sig, så låt oss inte börja göra samma sak med Phil Heath, vem vet vad som kommer ske detta året, allt kan hända!

    Håller med!

    #687344
    arne_fan wrote:
    Håller med!

    Vem har sagt att man är bäst bara för att man vinner? Det är en bedömningsport. Dexter är estetiskt lagd, helt klart. Det är ju nästan så man tycker det är roligt när han står brevid stora killar (som tex kjellström i Rumänien) och ser ut som en liten vilsen skolpojk för att citera F.Carlsson. Dexter är på tok för liten för att vinna MR.O. Klart det estetiska spelar in, men när man är så liten brevid som andra killarna är det löjligt. Hoppas verkligen att Heath, Martinez eller Wolf tar sig förbi nästa år!

    #687345

    Tycker Phil ser sämre ut för varje ny bild jag ser av honom.

    #687346
    Alm wrote:
    Tycker Phil ser sämre ut för varje ny bild jag ser av honom.

    Motivera gärna varför :)

    #687347

    Dessa bilder är knappast nya!?

    #687348

    Mr Adobe har kanske hjälpt till med bilderna…..:)

    #687349

    Liiite tidigt att säga va? Och som sagt räkna inte bort Dexter. I särklass vackraste kroppen i topp-BBn.

    #687350

    Phil har jävligt sjuk fysik! Mr.O material!:emo-thumb

    #687351

    Aldrig tyckt att phil vart så bra som alla säger förrän jag såg den andra bilden. Favoriten just nu är dock fortfarande wolf.

    #687352
    Beard wrote:
    Jag tror nästan Heath tar olympia i år.

    Hans armar ser rent löjliga ut på resten av kroppen. Hoppas verkligen inte att han vinner.

    #687353
    Marcus Syvertsen wrote:
    Hans armar ser rent löjliga ut på resten av kroppen. Hoppas verkligen inte att han vinner.

    Kan bara hålla med:)

    #687354

    Jag gillade Heath som fan när han precis tagit proffskortet. Det var snack om att killen behövde mer volym och så skaffar han sig två armar som nästan konkurrerar ut Lee Priests diton.

    Han är dock fortfarande grym på scen och jävligt symmetrisk, så jag håller mina tummar för killen.

    #687355

    Såg riktigt riktigt bra ut :O nu får kejllström det tufft :P

    #687356

    känns som att det är lite för tidigt för att börja tippa vinnare av olympia 09 redan nu, men jag håller med om att phil kan bli hur bra som helst.

    #687357
    Marcus Syvertsen wrote:
    Hans armar ser rent löjliga ut på resten av kroppen. Hoppas verkligen inte att han vinner.

    Hellre Phil än Kai.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 113 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.