Phil heath nästa mr.olympia?

Home Forums Bodybuilding Phil heath nästa mr.olympia?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 113 total)
  • Author
    Posts
  • #687358
    Ludwig wrote:
    Hellre Phil än Kai.

    Ja, och hellre nedslagen än våldtagen också. Det glorifierar dock inte det första alternativet att sätta ett lägre lågvattenmärke, tycker jag. Tycker inte att någon av dem ska vinna.

    #687359
    Marcus Syvertsen wrote:
    Det glorifierar dock inte det första alternativet att sätta ett lägre lågvattenmärke, tycker jag. Tycker inte att någon av dem ska vinna.

    Nä det gör det inte men nu är det dessa vi har att välja mellan. Hade jag fått välja fritt hade någon i stil med Stan Mcquay vunnit men nu är det dessa två plus redan nämnda Jacksson, Wolf och Martinez det står mellan och av dessa håller jag Phil som solklar etta.

    #687360
    Ludwig wrote:
    …nu är det dessa vi har att välja mellan.

    Glöm inte att det är Olympia vi pratar om, inte SM. Vad är det kvar? 9 månader? Fan vissa av de där gubbarna har byggt mer muskler på 9 månader än du och jag gjort sedan vi började träna, antagligen. Det blir nog lika mycket överraskningar i år som de andra åren när resultatet varit skakigt.

    #687361
    faogel wrote:
    Motivera gärna varför :)

    Hans armar har nämnts ovan. Jag tycker hans symmetri blir sämre och sämre, förhållandena mellan samtliga muskelgrupper ser helt förvrängda ut. Hans ”X-factor” har försvunnit.

    Han såg som allra bäst ut strax efter han kom ”ut” : D (Inte ur garderoben).

    #687362
    Ludwig wrote:
    Nä det gör det inte men nu är det dessa vi har att välja mellan. Hade jag fått välja fritt hade någon i stil med Stan Mcquay[/b] vunnit men nu är det dessa två plus redan nämnda Jacksson, Wolf och Martinez det står mellan och av dessa håller jag Phil som solklar etta.

    Hoppas du driver!
    Detta är Olympia och inte nån sketen amatörträvling!
    Killen har juh för fan mindre muskler än richard jones…

    #687363
    Kristoffersson wrote:
    Liiite tidigt att säga va? Och som sagt räkna inte bort Dexter. I särklass vackraste kroppen i topp-BBn.

    I särklass? SUre. Hans avlånga mage och förskräckligt shapeade vader är iaf inget jag kallar vackert.

    #687364
    Mr. Murray wrote:
    I särklass? SUre. Hans avlånga mage och förskräckligt shapeade vader är iaf inget jag kallar vackert.

    Jag gillar inte heller hans kista, känns som att hans obliquer är för stora.

    #687365

    Fattar inte varför folk gnäller över hans armar. Phil har alltid haft stora armar, det är inget som kom förra säsongen. Han lade på sig mycket muskler på helt rätt ställen förra säsongen (Axlar, bröst och rygg alltså).

    #687366
    Johannes Eshak wrote:
    Hoppas du driver!
    Detta är Olympia och inte nån sketen amatörträvling!
    Killen har juh för fan mindre muskler än richard jones…

    Är trött på din dryga jävla attityd i vartannat inlägg. Alla har rätt till en egen åsikt utan att bli trampade på.

    #687367

    Om dexter vinner AC tror jag han har en bra chans till en andra sandow.
    Phil ska ju inte tävla för än nästa mr O.
    Vic kommer säkerligen att förbättra sig från tidigare, hört snack om att han försöker få ner midjan till AC.
    Om Melvin lyckas komma in hård för en gång skull tror jag han kan vinna.
    Allt kan f*n hända, det är väldigt svårt för mig att tippa vinnare innan AC faktiskt.

    #687368
    Pappa_B wrote:
    Vem har sagt att man är bäst bara för att man vinner? Det är en bedömningsport. Dexter är estetiskt lagd, helt klart. Det är ju nästan så man tycker det är roligt när han står brevid stora killar (som tex kjellström i Rumänien) och ser ut som en liten vilsen skolpojk för att citera F.Carlsson. Dexter är på tok för liten för att vinna MR.O. Klart det estetiska spelar in, men när man är så liten brevid som andra killarna är det löjligt. Hoppas verkligen att Heath, Martinez eller Wolf tar sig förbi nästa år!

    Men snälla, Dexter är verkligen inte för liten. Kjellström är ju längre och större men bodybuilding handlar om symetri, klart att storleken spelar roll men man kan inte ge kjellström 1a platsen för att han dwarfar motståndet precis som paul dillet.

    #687369

    Vet nån egentligen måttet på Phils armar ???!??

    Helt otroliga armar!!!

    #687370
    Amer wrote:
    Är trött på din dryga jävla attityd i vartannat inlägg. Alla har rätt till en egen åsikt utan att bli trampade på.

    Varför har du i så fall problem med att Johannes uttrycker sin åsikt?

    On topic:

    Phil är grym, men han är inte den nye Flex Wheeler, som många trodde han skulle bli. Faktum är att han är ganska långt därifrån och då tillhör han ändå lätt topp 5 i världseliten. Säger en del, det var bättre förr!

    #687371
    CiB wrote:
    Vet nån egentligen måttet på Phils armar ???!??

    Helt otroliga armar!!!

    Så länge amerikanerna håller sig till sina dumma inch så kommer man alldrig kunna få ett något sånär korrekt mått. Dom lägger ju alltid på en ich hit och en dit. Jag är iaf trött på att höra hur många inch gunsen är. Det är ju hur stora och bra de ser ut som räknas.

    Skulle tippa på att han säger att dom är 22 ” nu:)

    #687372
    Per Grunditz wrote:
    Varför har du i så fall problem med att Johannes uttrycker sin åsikt?

    On topic:

    Phil är grym, men han är inte den nye Flex Wheeler, som många trodde han skulle bli. Faktum är att han är ganska långt därifrån och då tillhör han ändå lätt topp 5 i världseliten. Säger en del, det var bättre förr!

    Jag trodde aldrig han skulle bli som Flex faktiskt. För smal över axlarna/bröstkorgen, bredare midja etc. Men det hindrar mig inte från o tycka att han är bland de absolut bästa idag:up: Tycker också det var bättre förr, och bland dagens byggare anser jag att Wolf har den överlägset bästa grundstrukturen med tokbreda axlar och smal midja. Latsen fäster kanske lite högt men vafan, han har en ram som tål bra mkt mer muskler innan den fylls ut.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 113 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.