Phil heath nästa mr.olympia?

Home Forums Bodybuilding Phil heath nästa mr.olympia?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 113 total)
  • Author
    Posts
  • #687373
    burim wrote:
    Varför underskattar alla Dexter jackson hela tiden? han är just nu bästa bodybuilderna i världen med en AC och Olympia som han tog inom samma år. Dexter lägger på sig massa sakta men på rätt ställen, vem vet hur han kommer se ut om ett år.

    Dom flesta trodde att Martinez med stor säkerhet skulle ta olympia titeln detta året men han skadade ju sig, så låt oss inte börja göra samma sak med Phil Heath, vem vet vad som kommer ske detta året, allt kan hända!

    Det är lite det som är grejen med Dexter; Alla vet hur han kommer se ut på Mr Olympia.

    #687374
    Pisch wrote:
    +1.

    Phil Heath, Victor Martinez och Kai Greene är de bästa just nu enligt mig!

    +1 :devil: håller med helt och hållet

    #687375
    Per Grunditz wrote:
    Phil är grym, men han är inte den nye Flex Wheeler, som många trodde han skulle bli. Faktum är att han är ganska långt därifrån och då tillhör han ändå lätt topp 5 i världseliten. Säger en del, det var bättre förr!

    Håller med där.
    Flex i toppform kommer nog ingen i närheten utav (undantag Ronnie ’99), iaf inte enligt mig…

    #687376
    Amer wrote:
    Är trött på din dryga jävla attityd i vartannat inlägg. Alla har rätt till en egen åsikt utan att bli trampade på.

    puss puss på dej också

    #687377

    jag tycker Phil är otrolig :D !!! men vic är är riktigt bra :)
    så nån av dom hoppas jag på, jag har som aldrig gillat Dexter,

    #687378

    Phil har 21” och det spelar egentligen inte någon roll.

    Inget slår flex 98,93 och Kevin 92,95 och 2000.

    Off topic men skitsamma :D

    #687379
    arne_fan wrote:
    Phil har 21” och det spelar egentligen inte någon roll.

    Inget slår flex 98,93 och Kevin 92,95 och 2000.

    Off topic men skitsamma :D

    Sedan vad Flex o Kevin gjorde…tror Phil har gjort precis samma sak.
    Pratar inte om synthol.
    Men vad proffsen och många andra gör med sina armar o axlar är mer regel än undantag.
    Alla 3 var och är bra oavsett, dom rättar sig efter spelets regler, sen kan man tycka vad man vill om det!

    Phil kan säkert vinna Olympia i år, men det är flera som kan.
    Blir spännande att se Ironman o Arnold Classic till att börja med…

    #687380
    Per Grunditz wrote:
    Varför har du i så fall problem med att Johannes uttrycker sin åsikt?
    On topic:

    Phil är grym, men han är inte den nye Flex Wheeler, som många trodde han skulle bli. Faktum är att han är ganska långt därifrån och då tillhör han ändå lätt topp 5 i världseliten. Säger en del, det var bättre förr!

    Det här har tagits upp på forumet ett x antal ggr. Väldigt onödigt att klanka ner på någons personliga åsikt. Att man sen har en egen åsikt är en helt annan sak och något alla bör respektera. Självklart får man ifrågasätta en åsikt, men man kan väl anstränga sig lite för att inte låta nedtryckande..
    Håller du inte med?

    #687381
    Jonas Lundberg wrote:
    Sedan vad Flex o Kevin gjorde…tror Phil har gjort precis samma sak.
    Pratar inte om synthol.
    Men vad proffsen och många andra gör med sina armar o axlar är mer regel än undantag.
    Alla 3 var och är bra oavsett, dom rättar sig efter spelets regler, sen kan man tycka vad man vill om det!

    Phil kan säkert vinna Olympia i år, men det är flera som kan.
    Blir spännande att se Ironman o Arnold Classic till att börja med…

    Är det någon som följer spelets regler? Därför spelar det ju ingen roll:p
    Sedan har jag läst ”flex ability”(flex wheelers bok om sin karriär) man får reda på hur det egentligen var.:ike:
    Uppfatta inte detta fel, jag tycker phil är grym men det är för jag precis som alla andra har en egen smak om hur fysiken skall se ut:)

    #687382

    Jag håller med det dom flesta har sagt. Tror även att Phil aldrig kommer komma upp på samma nivå som Flex Wheeler var på. Spelar ingen roll vad flex har tagit eller inte tagit, vi vet ju inte ens vad dagens proffs tar så varför klanka ner på honom när han erkänt vad han tagit.

    Tror även att Kai Greene kommer få det svårt, tror hans mage kommer gå överstyr så som han håller på och bulkar upp sig med 300+ pounds offseason, hans bröst är heller inte så bra som dom bör vara.

    Vad kan man då säga? Phil är en grymt bra bodybuilder men alltind kan hända, om han fortsätter packa på sig muskler som han gjort sista tiden så tror jag att även han kommer få problem med att hålla magen i styr, vi såg hur snabbt det gick för Kai. Men än ser det riktigt bra ut, han har definitivt framtiden för sig och vi får se hur han väljer att göra. Måste även säga att bodybuildingen inte har varit såhär intressant på flera år. Bådar gott för framtiden.

    #687383

    visst att man kan ha sjukt stora ben, rygg eller bröst.. men när det kommer till armar så förstör sig så många bodybuilders med GIGANTISKA armar. Phil har en snygg fysik förutom armarna. tycker jag!

    victor martinez hoppas jag är nästa mr.o! träffar kjällström formen så kan han hamna runt topp 5 också!

    #687384
    Anders90 wrote:
    visst att man kan ha sjukt stora ben, rygg eller bröst.. men när det kommer till armar så förstör sig så många bodybuilders med GIGANTISKA armar. Phil har en snygg fysik förutom armarna. tycker jag!

    victor martinez hoppas jag är nästa mr.o! träffar kjällström formen så kan han hamna runt topp 5 också!

    Kjellström i top 5 :nono::p Han skall vara väldigt glad om han hamnar i top 10!

    #687385

    Han e en värdig vinnare iaf, no doubt =)

    #687386
    arne_fan wrote:
    Kjellström i top 5 :nono::p Han skall vara väldigt glad om han hamnar i top 10!

    den som lever får se ! hehe nej men såklart hoppas jag topp5! förstår väl jag också att det finns bättre!

    #687387
    Anders90 wrote:
    den som lever får se ! hehe nej men såklart hoppas jag topp5! förstår väl jag också att det finns bättre!

    hehe:)
    Blir nog rätt svårt att slå tex toney freeman, melvin, kai, branch, gustavo, silvio, david henry, moe elmoussawi, johnny jackson, ronny rockel :p
    Många man inte tänker på.
    Men freaks är ju populärt i usa så.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 113 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.