Phil heath nästa mr.olympia?

Home Forums Bodybuilding Phil heath nästa mr.olympia?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 113 total)
  • Author
    Posts
  • #687388
    arne_fan wrote:
    Men snälla, Dexter är verkligen inte för liten. Kjellström är ju längre och större men bodybuilding handlar om symetri, klart att storleken spelar roll men man kan inte ge kjellström 1a platsen för att han dwarfar motståndet precis som paul dillet.

    +1, Dexter är grym och verkligen underskattat.

    Anders90 wrote:
    visst att man kan ha sjukt stora ben, rygg eller bröst.. men när det kommer till armar så förstör sig så många bodybuilders med GIGANTISKA armar. Phil har en snygg fysik förutom armarna. tycker jag!

    victor martinez hoppas jag är nästa mr.o! träffar kjällström formen så kan han hamna runt topp 5 också!

    Vic är riktigt grym, Olympia blir väldigt spännande iår.

    Källström top 5?
    Det hoppas jag verkligen inte vore helt absurt så fall.

    #687389
    arne_fan wrote:
    Phil har 21” och det spelar egentligen inte någon roll.

    Inget slår flex 98,93 och Kevin 92,95 och 2000.

    Off topic men skitsamma :D

    Varför ärmåste du påpek att han har just 21 ” fall det inte spelar någon roll? Det sade han sig ha redan för 2 år sen så man får anta att de växt.
    Ska vi diskutera fall dem var kalla eller varma också?

    #687390

    21 ” 2007 elelr var dom bara 19.5 då huh?

    #687391

    Så snyggt, riktigt grymt.

    #687392

    liten underarm phil hade då ;)!!

    #687393

    levrone bästa sidechesten ever?

    #687394
    Mr. Murray wrote:
    21 ” 2007 elelr var dom bara 19.5 då huh?

    Pepz: Absolut

    Hur kan man säga att dem är större när du inte vet?, det står på hans hemsida att dem är 21″.
    Och Darrem charles ser fan ut att ha större armar där : Men Phil har ju större men bilden var skum.

    #687395
    Mr. Murray wrote:
    21 ” 2007 elelr var dom bara 19.5 då huh?

    phils armar är inte att leka med :devil:

    #687396
    arne_fan;679363 wrote:
    Pepz: Absolut

    Hur kan man säga att dem är större när du inte vet?, det står på hans hemsida att dem är 21″.
    Och Darrem charles ser fan ut att ha större armar där : Men Phil har ju större men bilden var skum.[/QUOTE

    Ne sorry klart jag inte vet. Men Är väll ingen direkt som vet exakt hur stora dom är. Hade för mig att måtten på hans sida är lika gamla som den bilden och då kanske dom växt. Men som du sa, det spelar ingen roll.
    Finns 2 st videos där colemans armar mäts, då kalla. Inte för att han var i toppform eller hade pump men mer än 21,7″ = 55 va dom inte. Jag litar inte på några mått.
    Nog bäst vi slutar diskutera gunZ. :(

    #687397
    Mr. Murray wrote:
    arne_fan;679363 wrote:
    Pepz: Absolut

    Hur kan man säga att dem är större när du inte vet?, det står på hans hemsida att dem är 21″.
    Och Darrem charles ser fan ut att ha större armar där : Men Phil har ju större men bilden var skum.[/QUOTE

    Ne sorry klart jag inte vet. Men Är väll ingen direkt som vet exakt hur stora dom är. Hade för mig att måtten på hans sida är lika gamla som den bilden och då kanske dom växt. Men som du sa, det spelar ingen roll.
    Finns 2 st videos där colemans armar mäts, då kalla. Inte för att han var i toppform eller hade pump men mer än 21,7″ = 55 va dom inte. Jag litar inte på några mått.
    Nog bäst vi slutar diskutera gunZ. :(

    Hehe det beror nog mycket år från år, Coleman hade 24″ som mest tror jag.. insane:|.

    Phil kommer 3a i år igen:nod

    #687398
    arne_fan wrote:
    Och Darrem charles ser fan ut att ha större armar där : Men Phil har ju större men bilden var skum.

    Synvilla, peaken gör att bicepsen toppar högre och ser större ut. Phil har ju en bred och en lite längre, men kortare peak. Men hans omkrets är ju sjukt grov trots att han inte har någon missbildad peak. Jag hade gärna känt lite på dom ;)

    #687399
    Tjoohej wrote:
    +1, Dexter är grym och verkligen underskattat.

    Dexter är verkligen inte underskattad, han vann förf*n Mr Olympia!?!? Ronny Rockel är underskattad! Phil Heath ÄR nästa mr.Olympia men ett betydligt roligare olympia väntar i år jämfört med 2008. Tror (och hoppas) att Cutler är ute ur striden nu. Phil Heath, Kai Greene och Victor Martinez fightas om förstaplatsen..

    #687400
    YoungCutler wrote:
    Dexter är verkligen inte underskattad, han vann förf*n Mr Olympia!?!? Ronny Rockel är underskattad! Phil Heath ÄR nästa mr.Olympia men ett betydligt roligare olympia väntar i år jämfört med 2008. Tror (och hoppas) att Cutler är ute ur striden nu. Phil Heath, Kai Greene och Victor Martinez fightas om förstaplatsen..

    Bara för att han vann mr Olympia betyder det inte att man inte kan vara underskattad. Dexter kommer vara med även nästa år tror jag, hoppas bara Branch warren är med i striden också. Och ja Ronny Rockel är underskattad.

    #687401
    burim wrote:
    Bara för att han vann mr Olympia betyder det inte att man inte kan vara underskattad. Dexter kommer vara med även nästa år tror jag, hoppas bara Branch warren är med i striden också. Och ja Ronny Rockel är underskattad.

    men för guds skull. Det är ju som att säga att Man united är underskattade i fotboll. Eller att tre kronor är underskattade i hockey. Aja slut på denna disskussionen.

    OT: Tror inte Branch kommer vara med o slåss om titeln. Visst han är rå, ruff, freakig och har ett jävla tryck men jag sätter symmetri, harmoni i fysiken, linjer och seperationer före allt det där. Alltså Heath före Branch med andra ord…

    #687402

    YoungCutler. Varför blandar du ens in en helt annan sport som fotboll där man har en liga och champions och andra diverse tävlingar, då man i bodybuilding ibland bara tävlar en gång om året. Underskattning har inget med ens resultat att göra utan mer om vad folk tänker om en. Även om man vinner tävlingar så får man kanske inte den credit som man bör ha. Branch kommer inte slåss om titeln men han är en intressant bodybuilder och det hade varit kul att se honom där uppe.

    Over and out

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 113 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.