Phil heath nästa mr.olympia?

Home Forums Bodybuilding Phil heath nästa mr.olympia?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 113 total)
  • Author
    Posts
  • #687418
    arne_fan wrote:
    Cutler bättre än Dexter i år?

    Ja du kan verkligen bodybuilding..

    Japp, jag kan allt. Bodybuilding är nog mitt ess. Eller var du ironisk? För Dexter e ju bara såååå bra. Skulle bb bara handla om symmetri skulle ju alla lika gärna kunna träna och bara stå där?

    Nej jag gillar inte Cutler… Men Dexter som MR.O är ett skämt, kommer alltid att vara. ENLIGT MIG. Jag försöker inte hindra dig från att tycka om våran egen skolpojke =)

    #687419
    Tjoohej wrote:
    +1

    Kai överskattad?

    Inte mer än räfflor på quadsen?

    Jag vet hur han ser ut. Låt oss se hur det kommer få på MR.O för honom :(

    #687420
    Pappa_B wrote:
    Kai är den mest överskattade byggaren på detta forum iaf… Det är ett par freakräffler på quadsen men mer är det inte.

    Finns ingen på pro-scenen som har gjort sådana framsteg som Kai dom sista 2 åren. Tittar man på vad bodybuilding handlar om som helhet, så slår ingen Kai, skulle säga att han fortfarande är underskattad och det har vissa anledningar.

    Någon pratade om hans armar, som är hur jäkla bra och stora som helst. Han säger själv att han inte vill mäta dom för att inte bli besviken.
    Ron Harris som skriver i MD tippade att han hade 23″ när han sist gästposerade. Kai säger själv att han hade 20″ när han var 18år.
    Betänk att han endast är 173-174cm.

    Och hans sista tävling var New York Pro där han var så jäkla överlägsen att dom sa att han var 1:a, 2:a o 3:a sedan kom dom andra.

    Var förövrigt ett nytt armträningsreportage i nya MD med Kai. Verkar som att det är fotat under hösten (inte helt säker), men form och storlek är imponerande.

    Ska försöka scanna in någon bild och lägga i bildtråden med Kai.

    #687421
    Jonas Lundberg wrote:
    Finns ingen på pro-scenen som har gjort sådana framsteg som Kai dom sista 2 åren. Tittar man på vad bodybuilding handlar om som helhet, så slår ingen Kai, skulle säga att han fortfarande är underskattad och det har vissa anledningar.

    Någon pratade om hans armar, som är hur jäkla bra och stora som helst. Han säger själv att han inte vill mäta dom för att inte bli besviken.
    Ron Harris som skriver i MD tippade att han hade 23″ när han sist gästposerade. Kai säger själv att han hade 20″ när han var 18år.
    Betänk att han endast är 173-174cm.

    Och hans sista tävling var New York Pro där han var så jäkla överlägsen att dom sa att han var 1:a, 2:a o 3:a sedan kom dom andra.

    Var förövrigt ett nytt armträningsreportage i nya MD med Kai. Verkar som att det är fotat under hösten (inte helt säker), men form och storlek är imponerande.

    Ska försöka scanna in någon bild och lägga i bildtråden med Kai.

    När han tränade med martinez såg kais armar mycket mindre ut;) Men det kanske stämmer.. han har en J*VLA peak på bic och häng på triccan:up:

    #687422
    Jonas Lundberg wrote:
    Finns ingen på pro-scenen som har gjort sådana framsteg som Kai dom sista 2 åren. Tittar man på vad bodybuilding handlar om som helhet, så slår ingen Kai, skulle säga att han fortfarande är underskattad och det har vissa anledningar.

    Någon pratade om hans armar, som är hur jäkla bra och stora som helst. Han säger själv att han inte vill mäta dom för att inte bli besviken.
    Ron Harris som skriver i MD tippade att han hade 23″ när han sist gästposerade. Kai säger själv att han hade 20″ när han var 18år.
    Betänk att han endast är 173-174cm.

    Och hans sista tävling var New York Pro där han var så jäkla överlägsen att dom sa att han var 1:a, 2:a o 3:a sedan kom dom andra.

    Var förövrigt ett nytt armträningsreportage i nya MD med Kai. Verkar som att det är fotat under hösten (inte helt säker), men form och storlek är imponerande.

    Ska försöka scanna in någon bild och lägga i bildtråden med Kai.

    Senaste får vi väl hoppas :)

    #687423
    Salus wrote:
    Senaste får vi väl hoppas :)

    Va fan, min svenska är inte min starkaste sida, but a try to do it well!
    Engelskan är inte heller lysande. :p

    #687424
    Jonas Lundberg wrote:
    Sedan vad Flex o Kevin gjorde…tror Phil har gjort precis samma sak.
    Pratar inte om synthol.
    Men vad proffsen och många andra gör med sina armar o axlar är mer regel än undantag.
    Alla 3 var och är bra oavsett, dom rättar sig efter spelets regler, sen kan man tycka vad man vill om det!

    Phil kan säkert vinna Olympia i år, men det är flera som kan.
    Blir spännande att se Ironman o Arnold Classic till att börja med…

    alltså jag kom ihåg att du nämnde det förut med Kevin Levrones armar, men vad gör dem egentligen med sina armar (förutom att träna dem så jävla hårt) och axlar? kan du förklara mer ingående och specifikt lr iaf länka var jag kan läsa om det? tack!

    #687425
    nog_nog wrote:
    alltså jag kom ihåg att du nämnde det förut med Kevin Levrones armar, men vad gör dem egentligen med sina armar (förutom att träna dem så jävla hårt) och axlar? kan du förklara mer ingående och specifikt lr iaf länka var jag kan läsa om det? tack!

    Flex har medgett implantat.

    #687426
    Salus wrote:
    Flex har medgett implantat.

    Bland annat..
    Vaderna var ju uppenbart innan han sa det själv.

    Nu beror det på om det verkligen lönar sig för Phil att bara tävla i Olympia.
    Det gick inge vidare för Dennis Wolf, bara phil håller midjan i shack. För troligtvis ska han lägga på sig mer massa och det brukar ju ha sitt pris.
    Phil är en ödmjuk skön kille och jag hoppas på det bästa även fast jag inte vill se honom som vinnare:up:

    #687427
    nog_nog wrote:
    alltså jag kom ihåg att du nämnde det förut med Kevin Levrones armar, men vad gör dem egentligen med sina armar (förutom att träna dem så jävla hårt) och axlar? kan du förklara mer ingående och specifikt lr iaf länka var jag kan läsa om det? tack!

    Det finns ju ett flertal olika substanser som används, men det som användes med framgång innan syntholet var esiclene. Det verkar som det har blivit populärt igen och vad jag vet det lättaste sättet att öka på volymen på sämre muskelgrupper till tävlingsdagen. Sedan det vanligaste sättet…har ju med frekvens att göra…ofta för den tänkta muskeln.

    Man skapar en inflammation i muskeln, inte så skönt att gå runt med och det blir för bra ibland!

    När det görs på rätt sätt och lagom så syns det inte mer än att muskeln har ökat i volym.
    Fast inte lätt att hitta lagom här och veta hur resultatet blir innan.
    Tråkig del av sporten, men ändå något som alla gör på ett eller annat sätt.
    Kanske inte medvetet alltid!

    #687428
    Jonas Lundberg wrote:
    Det finns ju ett flertal olika substanser som används, men det som användes med framgång innan syntholet var esiclene. Det verkar som det har blivit populärt igen och vad jag vet det lättaste sättet att öka på volymen på sämre muskelgrupper till tävlingsdagen. Sedan det vanligaste sättet…har ju med frekvens att göra…ofta för den tänkta muskeln.

    Man skapar en inflammation i muskeln, inte så skönt att gå runt med och det blir för bra ibland!

    När det görs på rätt sätt och lagom så syns det inte mer än att muskeln har ökat i volym.
    Fast inte lätt att hitta lagom här och veta hur resultatet blir innan.
    Tråkig del av sporten, men ändå något som alla gör på ett eller annat sätt.
    Kanske inte medvetet alltid!

    Akta lagens långa arm Jonas;)

    #687429
    Jonas Lundberg wrote:
    Det finns ju ett flertal olika substanser som används, men det som användes med framgång innan syntholet var esiclene. Det verkar som det har blivit populärt igen och vad jag vet det lättaste sättet att öka på volymen på sämre muskelgrupper till tävlingsdagen. Sedan det vanligaste sättet…har ju med frekvens att göra…ofta för den tänkta muskeln.

    Man skapar en inflammation i muskeln, inte så skönt att gå runt med och det blir för bra ibland!

    När det görs på rätt sätt och lagom så syns det inte mer än att muskeln har ökat i volym.
    Fast inte lätt att hitta lagom här och veta hur resultatet blir innan.
    Tråkig del av sporten, men ändå något som alla gör på ett eller annat sätt.
    Kanske inte medvetet alltid!

    fy fan , skrämmande vad folk är berädda på att göra

    #687430
    arne_fan wrote:
    Akta lagens långa arm Jonas;)

    Det är ju det jag gör, försöker att skriva runt det istället för om det…
    Sedan att andra skriver lite för rakt på kan ju jag inte ta hänsyn till.
    Dröjer nog inte länge innan det händer! ;)

    #687431

    Well that´s life, vissa är villiga att offra mycket för lite ,men alla gör vi vara val, sedan far man ju ta konsekvenserna av det med.

    #687432
    Steppen1983 wrote:
    Well that´s life, vissa är villiga att offra mycket för lite ,men alla gör vi vara val, sedan far man ju ta konsekvenserna av det med.

    tillbaka till phil nu ? :|
    han kommer nog vinna en MR.O under sitt liv , :)

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 113 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.