Pics of Jay, Phil, and Ronnie, Feb 18, 2009.

Home Forums Bodybuilding Pics of Jay, Phil, and Ronnie, Feb 18, 2009.

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • Author
    Posts
  • #674967

    Ser bra ut Jay

    #674968
    Per Grunditz wrote:
    Ja, jag har precis läst en jävligt seg bok om perspektivseende :whistle:

    .

    vad heter boken?

    #674969

    Alltså de ser bara stora o tjocka ut! Jämför de med kropparna på arnolds tid. (mkt går att se i pumping iron).

    #674970
    Rax86 wrote:
    Alltså de ser bara stora o tjocka ut! Jämför de med kropparna på arnolds tid. (mkt går att se i pumping iron).

    Gillar dessa fysiker mer än arnolds i byggarsamanhang. Men de ligger ju inte riktigt i samma viktklass heller då dessa killar väger ganska mycket mer :)
    De i Pumping Iron ser estetiskt mycket bättre ut än t.ex. Cutlers kropp. Men alla tycker inte lika när det kommer till BB .

    #674971

    Där försvann dem inläggen, men då fick jag ett svar på det i alla fall varför.

    #674972
    Per Grunditz wrote:
    Även om Ronnie skulle stå precis jämte så är hans armar numer långt ifrån vad de än gång har varit. Egentligen, konstigt vore väl annars.

    Helt rätt.

    #674973
    leviathan wrote:
    Gillar dessa fysiker mer än arnolds i byggarsamanhang. Men de ligger ju inte riktigt i samma viktklass heller då dessa killar väger ganska mycket mer :)
    De i Pumping Iron ser estetiskt mycket bättre ut än t.ex. Cutlers kropp. Men alla tycker inte lika när det kommer till BB .

    Jo du har helt rätt i viktklassen. När arnold vann sin 5e olympia vägde han 108kg. Visst, de må väga mer som du säger men jag tycker inte de har symmetrin o definitionerna. en del har definitioner men ta ronnies lårmuskler t.ex. de e bara för stora :).

    #674974

    :O Ronnies Triceps är helt borta biceps bröst allt, otroligt :O

    #674975
    Rax86 wrote:
    en del har definitioner men ta ronnies lårmuskler t.ex. de e bara för stora :).

    Förstora för vad? enligt ditt öga kanske ja, enligt mitt ja. för att bli bäst i världen NEJ

    #674976
    Dahlgren wrote:
    Blev lite ledsen dock, Ronnie börjar försvinna. Titta bara på axlar, biceps och triceps.. =((

    Sen får man inte glömma att mannen börjar bli till åren och gjort det ingen annan klarat. ser det mer eller mindre som att han säkert lever ett hälsosamt liv nu mot vad han gjorde när han låg på topp…
    Kom ihåg han för vad han var när han var på topp och jämför han inte mot hur han var förr på toppen av sin karriär

    #674977
    Dahlgren wrote:
    Blev lite ledsen dock, Ronnie börjar försvinna. Titta bara på axlar, biceps och triceps.. =((

    Nu har jag inte sett några andra bilder på J.C det sista men du kan ju inte bara bedöma det efter en bild på han.

    I så fall skulle man kunna säga lika dant om T.F på denna bild om hans axlar, biceps och triceps.
    Och alla vet ju hur T.F axlar och armar ser ut på en bra ”tagen” bild.

    #674978

    Lite skillnad…

    #674979

    Ronnie, ÄR och förblir KUNG! inge snack om saken8)

    #674980
    LuvaN wrote:
    Ronnie, ÄR och förblir KUNG! inge snack om saken8)

    Hans rekord kommer att bli mycket svårslaget, och dagens tävlande verkar heller inte stanna så pass länge på topp som Coleman gjorde.

    #674981

    [http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=114422911]

    dom här nya bilderna på ronnie e lite mer rättvisa :D

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.