Trey Brewer

Home Forums Bodybuilding Trey Brewer

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 36 total)
  • Author
    Posts
  • #706031

    Jag vill verkligen inte ha någon mer tillsägelse eller varning men jag måste ändå säga att Trey inte har utvecklats så som jag trodde han skulle. Han är fortfarande väldigt ung men när man fick nys om honom för några år sen så trodde iaf jag mycket mer om honom. (förlåt om jag förolämpar någon)

    #706032
    Perra_mja wrote:
    Eller så är det så att bodybuilding är en bedömningssport som går ut på att se till svaga respektive starka punkter inom en byggares symmetri. Tänkt på det kanske? Sen har vi ju givetvis de klassiska ryggdunkarna, som menar att man kan bortse från svaga punkter:frust:

    nej det har jag aldrig tänkt på….fick för mig att det bara handlade om att lägga bilder på forum och bli jämförd med världens bästa av glada ”lekmän”

    #706033

    Tycker det ser helt ok ut med tanke på ålder. Av bilderna att dömma kunde han absolut varit hårdare men absolut ingen katastrof

    #706034

    jag tyckte också han såg bättre ut på Jr nationals men helt otrolig för sin ålder + att han är amatör, man ska inte ha för höga förväntningar, han är ingen gud precis :|

    #706035

    Jag tycker det ser bra ut och jag förstår inte vad folk klagar på. Han behöver mer ryggutveckling dock.

    #706036
    Johannes Eshak wrote:
    Bra form och ruggigt bra för sin ålder. Hmm låt se:

    10 år från nu om allt går som det ska: Mera muskler på rätt ställen, mer muskelmognad och bättre posering. Troligtvis mindre pendlande i vikt mellan tävlingarna och på så sätt kommer han in hårdare.

    Tycker faktiskt inte det finns så¨mycket att klaga på med tanke på killens ålder.
    Dessutom har han en så pass grym sponsor att han kan uppnå allt det jag skrev pga att de verkar satsa på han och tro på han!

    Håller med dig!:emo-thumb

    #706037

    nu börjar jag bara tänka på Lee Priest vid Treys ålder, :p

    #706038
    Johannes Eshak wrote:
    Bra form och ruggigt bra för sin ålder. Hmm låt se:

    10 år från nu om allt går som det ska: Mera muskler på rätt ställen, mer muskelmognad och bättre posering. Troligtvis mindre pendlande i vikt mellan tävlingarna och på så sätt kommer han in hårdare.

    Tycker faktiskt inte det finns så¨mycket att klaga på med tanke på killens ålder.
    Dessutom har han en så pass grym sponsor att han kan uppnå allt det jag skrev pga att de verkar satsa på han och tro på han!

    word! hallå killen är ung! som ngn annan sa tänk han kommit på sm här ? haha då hade de vart andra bullar han hade dwarfat folk

    #706039

    [youtube=YUB4hPHstmE]

    Där ser han ok ut..

    #706040

    finns det nån lista på resultatet av tävlingen ? :)
    vore tacksam om någon kunde länka :D

    #706041

    Tycker Trey är grym. Förstår inte hur folk kan säga att han är osymmetrisk?

    #706042
    procore wrote:
    finns det nån lista på resultatet av tävlingen ? :)
    vore tacksam om någon kunde länka :D

    [http://blog.bodybuilding.com/ProAmContests/2008/11/23/08-npc-nationals-full-results-men/]

    #706043

    Tycker inte han har vad som krävs. Då är Sean Allen tusen ggr bättre, trots sina små ben.

    #706044

    Om man säger så, jag kanske överdrev i mitt förra inlägg lite dock finns det nog en hel del som är bättre symmetriskt då han inte ens är proffs. Bättre att vi väntar en 5 år och får se hur han ser ut då

    #706045

    Sagt det förut och säger det igen,killen kommer alldrig bli proffs,alldels för överskattad!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 36 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.