Trey Brewer

Home Forums Bodybuilding Trey Brewer

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 31 through 36 (of 36 total)
  • Author
    Posts
  • #706046

    jag tycker han ska bli ett sånt där Mass-freak istället, :)
    få benen ännu större och växa ännu mer :D
    istället för att jaga proffs kort hela tiden,

    #706047

    fy saaaatan :devil:

    #706048
    procore wrote:
    jag tycker han ska bli ett sånt där Mass-freak istället, :)
    få benen ännu större och växa ännu mer :D
    istället för att jaga proffs kort hela tiden,

    kanske inte bli mass freak, tror de e OTROLIGT mycke press på trey från bodybuilding media och speciellt från hans stora sponsor BSN! Men på ett sätt håller jag med dig, han är bara 23 och de känns som att han är lite för kåt efter ett pro card, kanske behöver tänka lite långsiktigt..får han kortet när han e 25..26 så e han fortfarande otroligt bra och dehär e en såpass mogen sport att de inte spelar så stor roll

    #706049
    Etil wrote:
    kanske inte bli mass freak, tror de e OTROLIGT mycke press på trey från bodybuilding media och speciellt från hans stora sponsor BSN! Men på ett sätt håller jag med dig, han är bara 23 och de känns som att han är lite för kåt efter ett pro card, kanske behöver tänka lite långsiktigt..får han kortet när han e 25..26 så e han fortfarande otroligt bra och dehär e en såpass mogen sport att de inte spelar så stor roll

    joo, stämmer bra det, han har ju inte tränat så himla många år, och har har väldigt mycket press, och stor sponsor, och ja han borde chilla lite när det gäller proffs kortet, bättre att han tar ett år off och lägger på att svaga punkterna så kommer han säkert kunna ta ett kort till slut, :)

    #706050

    tycker han ser mycket bättre ut jämfört med senaste tävlingen.. nu ser han mer som en idrottsman istället för ett freak… han ser mindre ut men mycket bättre och mer ”hälsosam” ut..

    #706051

    Var det jävligt schysst benträningsartikel med honom i senaste MD!!:emo-thumb

Viewing 6 posts - 31 through 36 (of 36 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.