Home › Forums › BODY.se: Nyheter om kroppskultur › Bo Berglund, chefsläkare Sveriges Olympiska kommitté
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 juli, 2007 at 11:30 #768543Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:ja ja det räcker för mig att se bilden på honom så ser jag att han har prövat det i praktiken själv he he:D
Blir fruktansvärt trött på alla förståsigpåare som aldrig visar upp något resultat på sig själva men det vet precis hur allt fungerar och hur man ska göra och det verkar som det alltid är de som kommer med konstiga påståenden och för mig är det i alla fall så att det som teoretiskt verkar vara helt rätt inte alltid är det i praktiken för det finns kanske en massa saker de inte räknat med som gör att det inte fungerar i praktiken:nono:suck. Hur bra var Sven-Göran Eriksson på fotboll själv? Hur mkt kan han om fotboll? Ingenting enligt din teori, tydligen.
Den här läkaren verkar vara fel ute när det gäller många grejer, men det har knappast att göra med att han själv inte är byggare. hur många gånger läser man inte saker som skrivs av tävlanden som är helt åt helvete upp åt väggarna här på forumen? Bara för att man själv nått resultat betyder det inte att man har full koll på allt. OCh bara för att man själv inte är eller har varit framstående coach inom någon sport så innebär det inte att man inte har någon kunskap.11 juli, 2007 at 11:57 #768544Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:suck. Hur bra var Sven-Göran Eriksson på fotboll själv? Hur mkt kan han om fotboll? Ingenting enligt din teori, tydligen.
Den här läkaren verkar vara fel ute när det gäller många grejer, men det har knappast att göra med att han själv inte är byggare. hur många gånger läser man inte saker som skrivs av tävlanden som är helt åt helvete upp åt väggarna här på forumen? Bara för att man själv nått resultat betyder det inte att man har full koll på allt. OCh bara för att man själv inte är eller har varit framstående coach inom någon sport så innebär det inte att man inte har någon kunskap.För det första så var det min mening att skämta lite om hela grejen fast inte om allt.
Allt är inte svart eller vitt som du verkar försöka påstå med ditt inlägg och jag har aldrig påstått att man inte skulle kunna vara kunnig om man bara kan teorietiskt om något men teori + praktik är alltid bättre oavsett vad man håller på med.
Och jag påstår inte heller att om man är byggare så skulle det vara=kunnig.
du säger ochså att du läser ofta inlägg av tävlingsbyggare som är helt felaktiga och som jag ser det är det inte i närheten av hur många inlägg jag ser av folk som inte har tävlat som är helt felaktiga och som är fyllda med info med fel sätt att träna äta mm.
Sen finns det olika nivå på tävlingsbyggare men om du menar att man skulle kunna nå en hög nivå och bli en riktigt bra byggare och samtidigt skulle vara trög och okunnig är ett rent hån av dig att säga tycker jag:nono:
Alla jag har träffat som varit riktigt bra byggare har ochså varit smarta hmmm konstigt att vi har olika uppfattning om det;) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.