Home › Forums › BODY.se: Nyheter om kroppskultur › Dagens Träningsindustri: Healthy Business Award Dinner
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 juni, 2008 at 19:10 #72966Anonym anvandareMember11 juni, 2008 at 19:10 #580432Anonym anvandareMember
Detta postades nyss på bloggen [www.dagenstraningsindustri.se]:
Quote:Fredagen den 5 december 2008, dagen innan årets omarbetade och breddade Fitnessfestival öppnar, avhålls branschens första Award Dinner på [http://www.gothiatowers.com/ Hotel Gothia Towers] i Göteborg.Under denna galakväll serveras en trerätters middag och en prisceremoni i flera olika kategorier i samarbete med bland annat Upplysningscentralen och nyckelpersoner inom olika specialiteter. Allt från bästa hemsida till mest lönsamma anläggning står på nominerings- och prislistan.
Priset för denna afton är 575:- + moms. Deltagare i fredagens seminarieserie ”Healthy Business 2009″, med ett gediget heldagsprogram, är med på middagen helt utan extra kostnad. Mingel, kontaktknytande och underhållning på köpet.
Mer detaljerat program för denna Award Dinner presenteras den 15 augusti.
Om du vill förvissa dig om en plats (begränsat antal platser) kan du redan nu skicka din intresseanmälan till info@dagenstraningsindustri.se
OBS! Ange även om du är intresserad av seminarieserien [http://www.dagenstraningsindustri.se/healthybusiness/ Healthy Business], som i år bland annat handlar om hur du kan optimera innevarande kunders retention. Vi har inbjudit den ledande byrån i Sverige, [http://www.kaplan.se/ Marianne Kaplan AB], som specialiserat sig i ämnet, och vunnit flera priser för sitt kunnande och unika metoder.
Priset för denna heldag, inklusive fika, lunch och middag under fredagens Award-Dinner är 4 900:- + moms.
Här ett smakprov från vad det talas om på Healthy Business:
Sluta spola vatten i ett badkar utan propp
Av Maryina Lundgren, från guldäggspristagaren Marianne Kaplan ABI den gamla traditionella marknadsföringen låg fokus på att skaffa nya kunder med hjälp av masskommunikation. I dagens medieintensiva samhälle är det inte längre effektivt. Martina Lundgren visar med konkreta exempel hur du ska få ut mer av din marknadsbudget genom att istället jobba kundorienterat med RM, relationsmarknadsföring.
Att jobba med RM måste inte innebära investeringar i stora dyra kundsystem – det viktigaste är att du har rätt inställning. Det spelar heller ingen roll om du har en kundbas på 300 eller 300 000. Allt handlar om relationer; resten är teknik.”
[http://www.dagenstraningsindustri.se/?p=67&akst_action=share-this Dela med dig]
[http://feeds.feedburner.com/~r/DagensTraningsindustri/~3/309742286/ Läs hela inlägget i orginalformat på dagenstraningsindustri.se…]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.