Francis Benfatto ska göra comeback!

Home Forums BODY.se: Nyheter om kroppskultur Francis Benfatto ska göra comeback!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • Author

han ligger just nu i h

Snygg fysik, men han har verkligen l

Grym fysik, fy fan allts

Kommer bli riktigt roligt att se, var en favorit förr :emo-thumb

Kan det här vara någorlunda nya bilder på honom?! :bb3:

nya bilder på Benfatto, tagna för 4 dagar sedan!:up:

Så sjukt bra :)

Jag gillar hans fysik, men han ska vara glad om han kommer topp15. Alldeles för liten för att konkurrera med de stora grabbarna.

Gillar hans fysik! Synd att nått hänt med hans pecs!

Måste hålla med om att jag tyckte hans tidigare fysik var mycket bätttre, då hade han enligt mig ideal fysiken, inte förstor och med snyggast linjer och symmetri nånsin…

Han ser förstor ut och har förlorat sin underbara symmetri

Innan blev man ju nästan kär i honom ;) haha

Hmm om han har tappat sin symetri i mån av mer muskler nja det tycker ju inte jag det ser ut som ;)
    Killen kan än på äldre dagar

Bild från i förrgår

Jo, han kan ju fortfarande… Men tycker han såg bättre ut förr, men det är svårt att säga utan att se hur han ser ut på tävling i och för sig…

Självklart för att tävla mot Coleman o co så måste man ha mer kött, men min personliga åsikt är att som han såg ut förr var perfekt, så som man själv vill se ut i framtiden… Skulle aldrig villa se ut som Coleman om det nu vore möjligt…

Martin. wrote:
    Jo, han kan ju fortfarande… Men tycker han såg bättre ut förr, men det är svårt att säga utan att se hur han ser ut på tävling i och för sig…

Självklart för att tävla mot Coleman o co så måste man ha mer kött, men min personliga åsikt är att som han såg ut förr var perfekt, så som man själv vill se ut i framtiden… Skulle aldrig villa se ut som Coleman om det nu vore möjligt…

Som ett ideal för hur man själv vill se ut är Benfatto kanonbra. Hans och Labradas kroppar var det jag ville uppnå när jag började träna. Däremot har jag lite svårt att förstå varför han ens vill försöka mäta sig mot dagens toppkillar.
    Han har ungefär lika stor chans att vinna som en glasspinne i helvetet…

Njae ass

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.