Francis Benfatto ska göra comeback!

Home Forums BODY.se: Nyheter om kroppskultur Francis Benfatto ska göra comeback!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 31 total)
  • Author

Om Anders Graneheim kan hävda sig på Masters Olympia så kan nog Francis Benfatto hävda sig på Ironman. Sen tycker inte han ser så liten ut som alla säger. Iof är massa en hel del i byggning, men inte allt…

Mvh Boven

Voldemaahr wrote:
    Njae asså.. pecs? vart är de? gillar den gamla bättre..

Tror inte det är så stor skillnad på han fysik nu och då, man måste ju väga in att ljuset, poserna och formen är olika i de gamla och nya bilderna. Är ju en ”amatör” fotograf som tagit de nya bilderna och ett proffs som tagit de gamla bilderna, gör ganska stor skillnad. Hur som helst blir det kul att se hur det kommer att gå på Ironman! :)

mvh Boven

Ny bild på B.

Fan va grym han e…..tänk om man kunde fått dyka upp på stranden med den fysiken i sommar,hans fysik hade klätt mej:)

Några till..

torskade inte han i tullen med massa grejor nyss:D

Bolo wrote:
    torskade inte han i tullen med massa grejor nyss:D

.

Jaså…tja kolla på dom sista bilderna,ser inte dom ut som dom e från en incheckning på en flygplats??? snacka om å dra uppmärksamhet till sej :D

Han hade väl problem med sitt visum därför comebacken blev försenad. Tror bestäm att bilderna är tagna på ett hotell.

MVH

fancy wrote:
    Han hade väl problem med sitt visum därför comebacken blev försenad. Tror bestäm att bilderna är tagna på ett hotell.

MVH

de va ett skämt chefen!

Benfato fick inget visum till USA därför så gjorde han sin comeback i Australien men på vägen ditt åkte han fast i tullen med MÅNGA valium tror jag det var.

jocke wrote:
    Benfato fick inget visum till USA därför så gjorde han sin comeback i Australien men på vägen ditt åkte han fast i tullen med MÅNGA valium tror jag det var.

Skämtar du nu Jocke??? Valium blir man ju inte grov av:|

Jag förstår inte skämt. Om de är ett skämt måste du skriva en liten notis att de är så. Roligt skämt var de.
    Ber om ursäkt.

MVH

fancy wrote:
    Jag förstår inte skämt. Om de är ett skämt måste du skriva en liten notis att de är så. Roligt skämt var de.
    Ber om ursäkt.

MVH

Du e cool man:)

nicke biff wrote:
    Du e cool man:)

Du med nicke the biffman ultra extrem monster bodybuilder :up:

MVH

Vilken fysik. Vilken lycka det var om man hade en sån. Måste till gymmet och pumpa mera 8) .

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 31 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.