Home › Forums › BODY.se: Nyheter om kroppskultur › Hallandsposten: En sport för renlevnadsmän
[http://www.hallandsposten.se/artikel.asp?oid=151425 Hallandsposten: En sport för renlevnadsmän]
”Joaquim Nilsson är 26 år och är det någon som är en produkt av träning så är det han. Visserligen i en sport som ideligen smutskastas av dopningsrykten men Laholmaren gör allt för att bryta ned alla fördomar kring kroppsbyggande.”
Vad roligt med en så positiv glad artikel i en vanlig tidning efter alla trista skriverier ett tag nu. :emo-thumb
Tack för länken!
Jag har tränat på samma gym som Jocke och han är förbannat schysst och en bra förebild för sporten. När det kommer småkillar fram och ställer frågor så hjälper han dem alltid och han är alltid glad och trevlig – även under deffen. Det är som Pellefant ovan skriver – kul att de visar upp den positiva sidan av sporten och inte bara skriver skit.
Vilken bra artikel! Verkar vara en bra kille den där Jocke !
Kul med lite positiv respons från media då det senaste tiden varit tvärtom!
:up: Hallandsposten
Jag är god vän med jocke och han är min pt just nu.. gladare och postivare tränare har jag aldrig haft. så förbannat jävla duktig, målmvedveten och shysst.. helt sjuk!.. tjejer satsa på honom!!!!!
Grymt trevlig och vet vad han gör!
När var den artikeln i HP?! måste konstigt nog missat den!!
Trevligt med ett positivt reportage. :up:
Fin artikel:nod:up:
Bra att byggning får positiv press, behövs i dessa tider! Mer sånt! Tummen upp!
kul att läsa en positiv artikel om träning i en vanlig tidning, det är inte så ofta man får det.
kul med en positiv artikel om tränning
Ser honom på gymmet ibland, riktigt imponerande kille. :up:
Bra artikel! undrar bara hur dom straffar sig själva när dom dopar sig?!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY