Hans kostpiller innehöll amfetamin

Home Forums BODY.se: Nyheter om kroppskultur Hans kostpiller innehöll amfetamin

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 39 total)
  • Author

jag käkade den skiten förra året i 4 veckor. jag kände inte av ngt….dock tappade jag 10 kg vätska under de 4 veckorna fast gick upp det snabbt som fan igen då man slutade med skiten

men aggresioner, nej fan det gjorde ju bara så man fick bara lite ökad hj’rtrythm :)

det behövs inte många mg för att man ska hålla sej vaken… 15 mg räcker gott å väl att ta innan läggdags och du kan inte sova på natten..

”Jag har dåligt samvete, det var fruktansvärt att se hon så, säger Kristina.” att se Hon ? .. ………

haha, ”Jag är en lugn kille och tänker inte tanken annars”, sktisnack, han stjäl bilar på helger och drar tjack, det gör ju varenda snorunge i landet…

han åt inget men musklerna växte??? låter som en revolution inom byggarbranchen……

sen är det ju intrerssant att man kan skylla på allt annat än sig själv när man begår brott, jag menar hans förmåga att tänka försvann väl inte??

Alcon wrote:
    det behövs inte många mg för att man ska hålla sej vaken… 15 mg räcker gott å väl att ta innan läggdags och du kan inte sova på natten..

Haha. Näe?

Han är sån ja bor i lindome så ja vet :nerd:

Chris wrote:
    Vad ska man säga…. att hans mamma köper storyn det kanske jag kan förstå men att det går så långt så att Expressen trycker sån skit!!
    Vet inte om jag ska skratta eller gråta!?

aa ,ngt överdrivet !

Ungdom som har skit för sig och skyller på annat det amfetaminet låg nog i en burk brevid!

Nikka wrote:
    jag har en fråga.

jag har gymmat i några månader och jag har inte gått upp det enda i vikt. tror startvikten var 79 och nu väger jag 77 typ.
    men däremot har jag lagt på mig muskler för jag är ju starkare än när jag börja.

hur går detta ihop?

lurk moar

effe kan väl ”se ut som” amfetamin i blodet? är ganska lika i molekylstrukturen.

läste iaf det för några år sen.

Tur att han inte fortsatte ”bygga muskler”. Kan tänka mig en replik som ”fan vad stora muskeler du har byggt” varpå han svarar ”ja, jag tappade 30 kilo med stackers”.

Nikka wrote:
    jag har en fråga.

jag har gymmat i några månader och jag har inte gått upp det enda i vikt. tror startvikten var 79 och nu väger jag 77 typ.
    men däremot har jag lagt på mig muskler för jag är ju starkare än när jag börja.

hur går detta ihop?

Dina muskler, nervbanor, ligament etc har vant sig vid övningarna. I början ökar man oproportionerligt i styrka mot massa.

zonecapone wrote:
    Expresen IGEN!!
    Varför är ALLT fel som står i den tidningen??
    Jag blir f-n RÄDD!!

ZONE

För att dem vill skapa rubriker som vanligt.

Nikka wrote:
    och nej!, det är inte bara nerver som har vant sig. jag har faktiskt fått lite muskler. hur vet jag det? för att jag ser och känner det.
    Bra! Det borde ju stämma om du börjat träna. Voila! Träning funkar.

så era teorier att man MÅSTE gå upp i vikt för att bygga muskler stämmer ju inte. det är bara äta mkt mat och träna som är nyckeln säger jag!
    Ja, det var ju trevligt att det är mat och träningen som är nyckeln. Då behöver du inte ens fundera på att försöka skapa fler konflikter i just det ämnet, för där skriver 102% av forumets medlemmar under på exakt den läran. Sen vad det gäller viktuppgång för att öka i muskelmassa så är det inte alltid svart eller vitt, på eller av. Självklart kan man förändra sin kroppssammansättning utan att öka nämnvärt i vikt. Muskelvikten kommer dock att öka om man tränar styrketräning på rätt sätt och äter bra. Går man inte upp i vikt, men ökar i muskelvikt måste ju nåt annat ha försvunnit. Kan ju vara hjärnan kanske, men den är ju inte så tung…

Sen är det ju precis som Andreas säger att merparten av styrkeökningen i början ligger på det neuromuskulära planet, men det innebär inte att det inte sker någon musklökning alls (Vilket han naturligtvis inte ens antytt). Dock motsvaras inte hela styrkökningen av muskelökning, för då skulle man bli grymt biffig på kort tid och då skulle det nog inte gå att undvika att gå upp i vikt…

Trevlig fredag!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.