Home › Forums › BODY.se: Nyheter om kroppskultur › Hans kostpiller innehöll amfetamin
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 maj, 2007 at 10:13 #875110Anonym anvandareMember
Nikka, när man get tips och råd så gör man det som funkar till 99%. Om du råkar vara den ena procenten som det inte funkar på så är det ren otur för dig och oss att du inte kommer ha nytta utav råden. Normalt sett så ligger man på överskott om man bygger muskler. Kroppen måste ha råd att bygga. Är du en sån person som kan gå ner i vikt och bygga muskler så är det bara att gratulera. Sen så beror det på hur mucket och hur snabbt du vill bygga. Vill man lägga på sig 3 kilo muskler på 5 år så kan man nog ta det lugnt med ätandet. Vill man som dem flesta ligga på ca. 1-3 kilo kvalitativa muskler per år så är det en annan femma.
18 maj, 2007 at 19:48 #875111Anonym anvandareMemberFörsta året jag började träna gick jag från 65kg till 77kg…Alltså +12kg. idag ytterligare 10kg… Men givetvis ingen kvalitetsmassa. Det tar tid.
19 maj, 2007 at 09:40 #875112Anonym anvandareMemberStackare..men herregud,de gäller la att veta va fan man proppar i sig..de e ju inget mn gör för skojs skull direkt…
stackare,men endå..både han o hans mamma kanske skulle kollat upp de noga o läst mera för at se om liknade saker har skett..
visst litar man ju på lagliga tillskott men endå!!21 maj, 2007 at 19:27 #875113Anonym anvandareMemberbygga muskler och bli smal samtidigt! Nice är det expressen som säljer dom eller!?!? Lite fundersam blir man allt på grabben.
21 maj, 2007 at 21:37 #875114Anonym anvandareMemberAh jag hade visst missat att svara, men nu gjorde JP det åt mig så då slipper jag:|
What he said helt enkelt:emo-thumb
21 maj, 2007 at 21:43 #875115Anonym anvandareMemberMizz_Frida wrote:Vill gå tillbaka till ämnet lite igen..
Amfetamin e ju inte lagligt och absolut inte bra men hur kan detta och effe se likadant ut i blodet. Gör inte polisen noggranna prover??
Det stod väl att de hade testat innehållet i burken oxå??Killen verkar ju lite överdriven och hans mamma tror att han är en ängel men om det verkligen va amfetamin i så känns det lite knepigt.
Kemiskt är båda substanserna snarlika så det behövs bra analysmetod för att skilja dem åt.
Sedan tror jag ej någon är så korkad att blanda i amfetamin i kosttillskott då det skulle bli riktigt stpr förlust pga kostnaden
28 maj, 2007 at 15:20 #875116Anonym anvandareMemberStackers är olagligt också, för er som inte visste det. Ha en bra dag.
1 juni, 2007 at 10:17 #875117Anonym anvandareMemberMizz_Frida wrote:Ok då förstår jag.
Håller helt med dig om att det vore j****t dyrt att blanda i amfetamin. Då skulle man inte va så vidare smart asså.Sedan så köper ju inte dom som gör stackers sitt ”amfetamin” av skum-leffe i nordstad dirket. 300kr per gram lär vara 300gånger högre än vad det kostar att tillverka
1 juni, 2007 at 13:10 #875118Anonym anvandareMemberInzza wrote:Sedan så köper ju inte dom som gör stackers sitt ”amfetamin” av skum-leffe i nordstad dirket. 300kr per gram lär vara 300gånger högre än vad det kostar att tillverkaMen snälla!!! stackers lär ju inte innehålla amfetamin
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.