Kanal 5: Supersize she

Home Forums BODY.se: Nyheter om kroppskultur Kanal 5: Supersize she

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 33 total)
  • Author
    Rebecca Andersson wrote:
    Ja dumpade datorn för att se Supersize She,
    den e bra den dokumentären.. hoppas det kommer en
    uppföljare…

Jag skulle oxå vilja se en uppföljare. Detta var väl från 2004 om jag förstod det rätt…

Någon som vet hur det gått för henne efter det??

Sara wrote:
    Jag skulle oxå vilja se en uppföljare. Detta var väl från 2004 om jag förstod det rätt…

Tittade första gången den gick på tv & spelade in så jag har sett den några gånger till efter, jätte bra! :emo-thumb
    Är också nyfiken – Hur gick det sedan?

Har också sett den två ggr nu, ingen aning om det kommit en uppföljare, hur kan man ta reda på det?!

[http://bulkmuscle.com/gallery.php?v=joannaposing]

är det hon i dokumentären? har inte sett, tyckte bara jag såg namnet Joanna Tomas här någonstans

Jo absolut inget fel med henne

slöa moderatorer som låter flera trådar handla om samma sak :|

tycker det ser ut som en ganska söt tjej, som fuckat upp sin fysik totalt..en kvinna ska inte se ut sådär..skrämmande

Budak wrote:
    tycker det ser ut som en ganska söt tjej, som fuckat upp sin fysik totalt..en kvinna ska inte se ut sådär..skrämmande

hon lär ju bli jätteledsen nu när du inte vill ha sex med henne =(

D’oh !

:ph34r: bara jag som blev kåt?!:ph34r:

Johan81 wrote:
    hon lär ju bli jätteledsen nu när du inte vill ha sex med henne =(

:D klockren! :D

Dokumentären kom på Finlands tv för en månad sen ungefär, och det är kul att se att diskussionerna här är så gott som identiska med dem som försiggick på pakkotoisto-forumet då.

Sara wrote:

Tydligen inte tävlat mer efter Ms Olympia då – iaf finns det inget på hennes hemsida efter det: [http://www.joannathomas.com/joanna/contests.html]

Otroligt intressant dokumentär.
    Men hon verkade inte lycklig utan snarare besatt.
    Inget skit snack om henne för hon verkar trevlig,
    men jag upplevde det hela som om hon var rätt så trött på allt.

zonecapone wrote:
    F-n vad dryga ni är…HATAR sexistiska människor som direkt tänker på tjejer som sexobjekt! SKITSAMMA om ni tänder på dem eller ej! Ni kollar på BODYBUILDING!! Ja det är en SPORT & ingen skönhetstävling eller nån stripshow! Get out of here SUCKERS!

GODNATT!
    ZONE

Det riktigt tragiska med detta är ju att det (”byggarvärlden”) faktiskt är en skönhetstävling, inte om vem som vinner tävlingar men om vem som vinner sponsor och får mer betalt för bilder. kan tex tänka mig att random body fitness tävlande får både mer pengar och mer uppmärksamhet än en proffsbyggartjej, trots att proffsbyggardamen är 100ggr mer vältränad.

stefanh wrote:
    [http://bulkmuscle.com/gallery.php?v=joannaposing]

är det hon i dokumentären? har inte sett, tyckte bara jag såg namnet Joanna Tomas här någonstans

Ja det är hon!

Mvh Hammerin

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 33 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.