Reportage Eva Lagerhorn Blom

Home Forums BODY.se: Nyheter om kroppskultur Reportage Eva Lagerhorn Blom

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • Author

[www.Swedegym.com]

Reportage med och lite om Eva Lagerhorn Blom .
    Vinnare av Luciapokalens tunga damer!

Grattis EVA

-Trevligt reportage!
    Kul att se att man ändå uppskattar och finner intresse att göra reportage om dessa duktiga atleter, verkar vara en trevlig och snäll tjej också, grymt bra ram/förutsättningar för kommande tävlingar. :up:

Mvh Bling

Börjar nästan gråta när man fattar hur långt man har kvar tills man har en sån kropp, om man nu någonsin når dit.

Eva du är verkligen grym!
    Man blir så glad av att bara titta på dig!
    En sån kaboom fysik haha ;) och du utstrålar så mycket positiv energi, det märks verkligen att du gillar det här.

Ser fram emot att se dig på scen fler gånger framöver.
    Kör hårt!

Du e grym Eva :emo-thumb vi ses kanske backstage på nån mer tävling…

Kram Mia ( den lilla -52 tjejen :D )

Bling wrote:
    -Trevligt reportage!
    Kul att se att man ändå uppskattar och finner intresse att göra reportage om dessa duktiga atleter, verkar vara en trevlig och snäll tjej också, grymt bra ram/förutsättningar för kommande tävlingar. :up:

Mvh Bling

Hon ÄR en grymt snäll & trevlig tjej:emo-thumb

Ja dig är det svårt att inte tycka om![/b] ;) Du är verkligen en underbart trevlig och go tjej Eva.

Jag önskar dig all lycka med träning och tävling framöver :bb:

Stor KRAM /Linda :friends:

[img=http://img237.imageshack.us/img237/6025/bild19us1.jpg]

Tjingeling! Har tidigare bara läst här på forumet men nu känner jag att jag bara måste skriva några rader, så detta blir alltså mitt första inlägg – jippi!

Swedegym: Tack snälla Du! Du e så himla rask & alert, man hinner knappt blinka förrän Du fixat klart! :) Dessutom: Jättefinabilder Du fotade på Luciapokalen, Du e sååå duktig!

Bling: Så snällt sagt av Dig, tack å tack! 😮

Eva-Lotta: Oj, oj, oj! Å jag börjar nästan gråta för Ditt beröm! Ja Du, jag gillar det här – skarpt! Styrketräning har varit det roligaste jag vet lääänge & nu har jag fått upp ögonen för å tävla oxå! Lita på att jag kör hårt! Såg Dig på mässan 10/12, tyckte Du va en himla grov/vältränad & söt jänta! Kram på Dig!

Mia_81: Tack snälla Mia! Å jag som tycker att Du va sötast & coolast – både & samtidigt! Vi ses!

Anders Carlsson: Tänk, utan Din hjälp hade d inte blivit tal om någon tävling! Din kunskap & Ditt enorma engagemang är/var oersättligt! Tackar ödmjukast! Hälsa Din söta tjej!

Beyond Strength: Gudars va Du gör mig glad! 😮 Vill bara krama om Dig, men jag vet ju inte vem Du är!!! Tack sååå mkt iaf!

LiMi: Linda, min vän! Tack för allt beröm… 😮 Så roligt att träffa Dig, ser fram emot att lära känna Dig ytterligare! Å jag önskar Dig lycka till med Din nuvarande satsning/diet – go girl! Vi hörs & ses snart! Kramar i massor!

Wow vilken tjej!! :) Snygg o kvinnlig fysik samt underbart fria programm! Lycka till med framtidens tävlingar:up:

Respekt.. och grattis till vinsterna =)

Anne: Tack snälla Du för lyckönskningarna! Jag blir så rörd & glad av allt beröm! :)

Samir: Tack gulliga Du! Dina ord värmer!

Frida: Å coola Frida, tackar & bockar! Visst hade vi himla skoj bakom scenen, det minns jag nästan mest av allt! Ett härligt gäng tjejer. Jag blir toppenglad av Ditt beröm – så gulligt av Dig! 😮 Å jag kommer följa Dina framgångar – lita på d! Vi ses! Kram!

Beyond Strength: Då vet jag precis vem Du e! Ja, Du kan väl piska Din polare lite lagom hårt, för jag har ännu inte fått ngr bilder! :) Ses kanske på gymet i Arboga ngn gång. Ta hand om Dig & kör hårt m Din träning! Kram, kram!

Eva- Du var lätt grymmaste bruden under hela festivalen . Och som jag sa till dig redan backstage så var det du som skulle vinna. Det ska bli kul att se mer av dig i framtiden.
    Du är en person som lyckas sprida enormt mycket värme och glädje bara genom att visa dig.

Anna(minijunioren)

p.s kanske dyker det tom upp en journal med lite intressant träningsläsning nu när du reggat dig….?

Jaa, Eva, vad ska man säga…du var verkligen grym!:worship:

Jag blev så lycklig av att se dig framföra ditt fria att tårarna sprängde fram!
    Jag sa det till dig backstage…du vet när jag var så upprymd och typ började lipa igen…mycke känslor den dagen 😮 …men jag menade verkligen vad jag sa!

You rock :buttrock: Keep it up :bb2:

Eva är grym =) thats it!

Har vart riktigt imponerande sista 1½året o sett vilka framsteg hon gjort på gymmet, snacka om o köra stenhårt 8)

En grym motivationskälla till alla!

Kör hårt eva! :bb2:

det är bara att instämma, Eva du e grym, om jag nån gång hamnar i ett reportage i body och frågan om vem mina favvo byggare är så blir det Dorian och Eva

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.