Home › Forums › BODY.se: Nyheter om kroppskultur › Reportage Eva Lagerhorn Blom
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 januari, 2007 at 11:15 #902512Anonym anvandareMember
TJENARE CHAMP!!
Hoppas allt är bra med dig o att du hunnit njuta av din bedrift nere i Göteborg!
Tänkte bara titta in o önska en god fortsättning på det nya året!
Kram Martin
Ps: Bilresan hem kommer jag minnas bra länge…3 januari, 2007 at 12:16 #902513Anonym anvandareMemberGrym kropp och hon verkar verkligen trevlig! Blev väldigt inspirerad att gå till gymmet nu!:up:
4 januari, 2007 at 11:33 #902514Anonym anvandareMemberFlickor & pojkar! Vet inte riktigt vad jag ska säga/skriva… Ni får mig att fälla tårar! Av glädje, tacksamhet & allt möjligt! För en liten vanlig tjej som mig värmer Era ord MASSOR.
Anna Andersson: Du e väl bara alldeles fööör go’ Du! Gillar Dig skarpt! Visst berömde jag väl Dig för Dina fina linjer när vi sågs? Annars gör jag d nu! Klart d vore skoj m en träningsjournal… Vet dock inte om jag hinner vara lika duktig å uppdatera som Ni andra. Har mkt att stå i en tid framöver. Låter kanske slött, alla har väl mer lr mindre mkt för sig… Skjuter d på framtiden ett tag! Måste tillägga att jag blivit mkt motiverad att läsa Din (& andras) träningsjournal. Ta hand om Dig Anna! Synes!
Camilla Öhman: Wow! Du e ju en utav mina förebilder! Jag blir lika sprudlande glad nu som jag blev när Du kom fram till mig efter tävlingen. TACK! Jag vill se mkt mer av Dig! Du kommer väl att köra igen??? Bönar & ber!!!
Mr c: Himmel va’ skoj! Du e från ”mitt” gym! Kul att Du sett mina resultat då… Själv har jag inte sett så mkt skillnad sedan jag började träna styrketräning för ca 10 år sedan. Men jag e djävulskt självkritisk & kanske lite halvblind ibland (säger iaf Anders & Roger som hjälper mig…). Jag tackar & bockar för Ditt beröm! Känns ljuvligt att Du blir motiverad av lilla mig! Men Du, jag e sååå nyfiken på vem Du e!!!
farrysson: Hoppsan hejsan! D va’ inte illa! Du e rolig Du!!! Charmigt av Dig att skriva så… Hi hi!
kingkong666: Å, hej på Dig! Va’ kul! Jag kommer heller ALDRIG att glömma den färden – skoj till 1000 trots x antal mil ”åt skogen”!!! Jo, visst har jag njutit en hel del, men nu e d vardag som gäller – JOBBA, TRÄNA, ÄTA, SOVA å lite annat – å d älskar jag, struktur är d bästa som finns!!! Sanningen e den att jag kan fortfarande inte riktigt förstå att jag vann… De andra tjejerna var ju jättebra, d tyckte jag både då & när jag tittat på bilder nu efteråt. Men jag är ju självklart upp över öronen glad & lycklig & motiverad inför framtiden!!! Önskar Dig ett GOTT NYTT TRÄNINGS- & TÄVLINGSÅR, när var d dax för Din del nu igen? Måste ju heja då! Kram på Dig!
Fed up: Tack för d, Du gör mig glad!
5 januari, 2007 at 09:35 #902515Anonym anvandareMemberkingkong666: Å, hej på Dig! Va’ kul! Jag kommer heller ALDRIG att glömma den färden – skoj till 1000 trots x antal mil ”åt skogen”!!! Jo, visst har jag njutit en hel del, men nu e d vardag som gäller – JOBBA, TRÄNA, ÄTA, SOVA å lite annat – å d älskar jag, struktur är d bästa som finns!!! Sanningen e den att jag kan fortfarande inte riktigt förstå att jag vann… De andra tjejerna var ju jättebra, d tyckte jag både då & när jag tittat på bilder nu efteråt. Men jag är ju självklart upp över öronen glad & lycklig & motiverad inför framtiden!!! Önskar Dig ett GOTT NYTT TRÄNINGS- & TÄVLINGSÅR, när var d dax för Din del nu igen? Måste ju heja då! Kram på Dig!
Målet för i år blir enbart Lucia. Siktar på BB -90kg o det är väl den Fredde tycker jag bör satsa på i år. Slutmålet är tungvikten +100 men är en bit dit..5 januari, 2007 at 10:13 #902516Anonym anvandareMemberGrym kropp och otrolig utstrålning!
Syns att du kämpat länge på gymmet innan du valde kliva upp i rampljuset… Dig vill jag se mer av på byggarscenen! :emo-thumbLinn
6 januari, 2007 at 17:49 #902517Anonym anvandareMemberWow! Utan att känna till dig mer än från dina inlägg här på forumet så verkar du verkligen vara supertrevlig! Eftersom jag dessutom ser i din profil-info att du är leg. sjukgymnast som jobbar heltid på rehab så ska jag passa på att fråga dig vad som är bäst att göra om man har en whiplash-skada i nacken som gör att man går med konstant värk i nacke och huvud? Den enda hjälp jag fått hos sjukgymnastiken här är en värmefilt om nacken vilket är jätteskönt så länge jag har den på men sen hjälper det inte mer.
Lycka till framöver!
*Kram*
/Svanis9 januari, 2007 at 17:00 #902518Anonym anvandareMemberHej Eva!!
Vilken otrolig utstrålning du har och otroligt snygg kropp!! :worship:
Har sett reportaget om dig åtskilliga ggr nu för jag har ju varit tvungen att visa för både mamma, syster, o kompisar så de får se vart skåpet ska stå när det gäller byggning.
Är mer inne på att satsa på BF o AF jag, men du är definitivt en som gör att jag blir sååå sugen på BB!!
Lycka till med fortsatta satsningar!! :up:
Kram Emelie
12 januari, 2007 at 08:50 #902519Anonym anvandareMemberkingkong666: Ja, då blir d till å heja som 17 då!!! Tungvikten +100 va’ målet – COOLT!!! Önskar Dig all lycka med satsningen! :emo-thumb
Linn: Otroligt rart skrivet av Dig, jag blir sååå glad! Å Du, jag vill se mer av Dig på byggarscenen oxå, när?!
SvanUlf: Tack snälla Du för fina ord, d värmer ska Du veta!
Hur gärna jag än skulle vilja hjälpa Dig/ge Dig råd avseende träning/ behandling/regim, så är d svårt att göra d utan att först ha utfört en noggrann klinisk undersökning. Symtomen vid whiplashskada varierar (precis som vid d flesta andra diagnoser) beroende på flera faktorer tex var skadan är lokaliserad (nivå), inblandade strukturer, hur stor skadan är & när den inträffade (hur långt tillbaka i tiden). Enligt min mening är ofta (vid de flesta diagnoser) en kombination av anpassad träning/aktivitet (rehabiliteringsträning) & adekvat behandling bästa ”bot” (symtomlindring). Jag erkänner villigt att jag inte är någon som helst expert på området Din skada berör, mina arbetsuppgifter är inom andra områden, yrket är brett! Hör efter med Din sjukgymnast igen, eller uppsök annan sjukgymnast, naprapat, kiropraktor… Önskar Dig all lycka m Din rehabilitering!
Emelie: Gullig tös Du! Tack snälla, rara! 😮 Kör hårt m Din satsning!
12 januari, 2007 at 17:32 #902520Anonym anvandareMemberJag såg dig gå omkring på SM förra året och tänkte vem fan är den där tjejen?! Sådär bitig och utan att jag visste vem du var Kul att se att du kom upp på scen till slut!
Jag ska tävla på SM om allt går som det ska. Vad har du för planer framöver?
Vad vägde du in på??13 januari, 2007 at 11:06 #902521Anonym anvandareMemberKöping har helt klart sina fördelar.
Toksöt…15 januari, 2007 at 16:18 #902522Anonym anvandareMemberArmèn wrote:Mkt snack om vinsten hit och dit..Men hur ligger du egentligen till i bänkpressen Eva? Hur mkt skrot kastar du upp en bra dag i bänken?Det här handlar faktiskt om bådy bilding herr amrén, att arbeta i det tyngsta läget, etc… Kontakt ftw!
mvh Boven
23 januari, 2007 at 15:06 #902523Anonym anvandareMemberLinn: Oj, tack för d! Å va kul d ska bli att se Dig på SM, Du har så himla fin fysik! Har sett att d e tungvikten Du ämnar tävla i – måste bli grymt för Du e väl ganska kort… :emo-thumb Önskar Dig självklart all lycka med Din satsning! Vi får se vad det blir för min egen del… Vägde in på drygt 64 kg, pytteliten kändes d som. Nu e jag bra mkt tyngre!
soulpower1968: Gudars va Du e gullig! 😮
Beyond Strength: Jättekul å se Dig! Va grov Du va, blev så imponerad, värsta vaderna – coolt! :emo-thumb Tycker absolut att vi ska ta ngt/ngr pass framöver, vore skoj! Nu tränar jag dock mest i Köping, vi har ju ett sprillans nytt & toppenbra gym, nya Citygym e BÄST! Jag började gråta av lycka första gången jag klev in efter renoveringen & inköpet av all ny utrustning. E så glad & lycklig åt detta! Kom & kör i Köping! Snälla, hör av Dig! Din kompis har mitt mobilnummer.
26 januari, 2007 at 16:35 #902524Anonym anvandareMemberKul med en profil som sticker ut från mängden.
Grymt positiv utstrålning!
Var det möjligen någon som var sugen på pepparkakor på FF i Göteborg?17 mars, 2007 at 23:00 #902525Anonym anvandareMemberVilken nice överraskning!!
Av en slump ”sprang” jag på Eva i Köping under styrkelyfts-SM.
Dagens höjdare.U rock:emo-thumb
Sari
18 mars, 2007 at 10:52 #902526Anonym anvandareMemberEva wrote:Linn: Oj, tack för d! Å va kul d ska bli att se Dig på SM, Du har så himla fin fysik! Har sett att d e tungvikten Du ämnar tävla i – måste bli grymt för Du e väl ganska kort… :emo-thumb Önskar Dig självklart all lycka med Din satsning! Vi får se vad det blir för min egen del… Vägde in på drygt 64 kg, pytteliten kändes d som. Nu e jag bra mkt tyngre!Tack Jag hoppas faktiskt på att komma ner under 55, känns inte som jag har nån riktig chans annars.. men vi får se, bara jag kommer i form igen så.
Lycka till med byggandet, grovis!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.