Home › Forums › BODY.se: Nyheter om kroppskultur › Ronnie’s nya DVD ”On the Road”
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 november, 2005 at 10:18 #96416Anonym anvandareMember22 november, 2005 at 10:18 #1058897Anonym anvandareMember
Släpps samtidigt som min:whistle: nya film den 19 dec
Här är en liten försmak av Ronnies film:
[http://media.putfile.com/ronnie-1024]Min film är bättre:bb2:
22 november, 2005 at 12:44 #1058898Anonym anvandareMemberVerkar inte vara Mitsuru Okabes enformiga och darrhänta produktion denna gången va?
Ser dessutom ut som att Coleman häckar på ett nytt gym!!22 november, 2005 at 12:50 #1058899Anonym anvandareMemberGlenn K wrote:Verkar inte vara Mitsuru Okabes enformiga och darrhänta produktion denna gången va?
Ser dessutom ut som att Coleman häckar på ett nytt gym!!On the road, säger det dig något:whistle:
22 november, 2005 at 15:15 #1058900Anonym anvandareMemberFEVER wrote:On the road, säger det dig något:whistle:Jodå, men det kunde ju lika gärna varit en liknelse/klatschig titel i stil med ”Cost of redemption” eller ”The Unbelievable”, typ ”vägen till framgång”!!
22 november, 2005 at 21:27 #1058901Anonym anvandareMemberGlenn K wrote:Verkar inte vara Mitsuru Okabes enformiga och darrhänta produktion denna gången va?
Ser dessutom ut som att Coleman häckar på ett nytt gym!!Mits Okokobee rockar!!
22 november, 2005 at 23:03 #1058902Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Släpps samtidigt som min:whistle: nya film den 19 dec
Här är en liten försmak av Ronnies film:
[http://media.putfile.com/ronnie-1024]Min film är bättre:bb2:
Såg länken på hans hemsida förra veckan men kan väl droppa
en rad här iaf. Trailern såg vetig ut och det är helt klart att
ett annat filmtema är involverat.Lite synd då Mokabe (stavas ??) har en viss charm med sin
’amatörfilms-känsla’ som får coleman etc att kännas som
vanligt folk och inte några såpaskådisar.Well, ska köpa denna DVD’n med när den kommer i någon
svensk webshop.Släpper du också en film ??? -berätta mer !
//nicke
24 november, 2005 at 12:48 #1058903Anonym anvandareMemberokabe suger riktigt hårt tycker jag. visst, ”träningsfilmer” där träningen är i fokus är ju intressant (ibland), men riktigt tråkigt.. båda ronnies filmer är hyfsat bra, men det hade varit en baggis att göra de bättre tycker jag.. filma när han käkar, tränar och åker sin bil. yeah. en intervju kanske? lite kommentarer från ronnie? vid de första olympia verkar han vara en helylle person vid intervjuer osv, men i filmerna framställs han som en retard (nåja, nästan..).. DOCK ska det blir riktigt intressant att se denna filmen!
24 november, 2005 at 13:03 #1058904Anonym anvandareMemberSmaken är olika uppenbarligen. Tycker att trailern till den nya filmen var lite lam, inte mycke hardcorekänsla och bara små vikter och nån tillgjord ”Hulk Hogan-tröjavrivning”. BFTO 10 verkar dock bli en riktigt skön film, ser fram emot att se Warren & Jackson träna med lite justa vikter!
Håller med Nicke när det gäller Mitsuro Okabe, inget tillgjort bara precis som det är.
24 november, 2005 at 15:37 #1058905Anonym anvandareMemberNice! Vill ha nu!
25 november, 2005 at 20:17 #1058906Anonym anvandareMemberNetCurse wrote:Nice! Vill ha nu!Håller med – alltid lika surt när man ser en teaser på en
film. Då vill man ha den genast !Bättre att man hör om den när den redan kommit ut så
man kan beställa den omgående och ha den 2-3 dagar
efter -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.