TV3´s ”Du är vad du äter”

Home Forums BODY.se: Nyheter om kroppskultur TV3´s ”Du är vad du äter”

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 71 total)
  • Author
    nicke wrote:
    Men självklart kan och vet ALLA som är reggade på ett
    tränignsforum hundra gånger mer än Anna Skipper som
    lever på det hon gör ;)..

Haha va fan :|
    Det fungerar ju så varför klaga på skipper?

nicke wrote:
    Inget fel med det hon gör, den kosten som hon lägger
    som kan anses vara extrem är bara i de åtta veckor man
    får följa med personen i programet. Sen övergår det
    till en normalare kost.

Men självklart kan och vet ALLA som är reggade på ett
    tränignsforum hundra gånger mer än Anna Skipper som
    lever på det hon gör ;)..

Här är en sida för dig.
    [http://www.lottaaxelsson.com/]
    Hon lever också på det hon gör.

AndreasP wrote:
    Här är en sida för dig.
    [http://www.lottaaxelsson.com/]
    Hon lever också på det hon gör.

:D

Som jag sade i förra tråden angående Anna Skipper, hon är jävligt het!

:P

En bekant har tydligen sett henne stå och röka. Då försökte hon gömma cigaretten för det fick inte komma ut i media.

En människa som menar att man ”ärver” stress om man äter kött från stressade djur är inte värd att ta på allvar…

olle wrote:
    En människa som menar att man ”ärver” stress om man äter kött från stressade djur är inte värd att ta på allvar…

:emo-thumb

Tycker hon skulle publicera lite studier om detta, man ”ärver” ju näringen från djuren inte hjärncellerna?!

olle wrote:

Då skulle man antaligen idag vara ett nervvrak så mycket kött man ätit från
    säkert en hel del stressade djur. Låter som rejäl överdrift!:D

bästa är när dem på slutet mäter längre upp än de gjorde i början och säger ”du har tappat 20 cm i midjemått på endast 8 veckor”. sen ser de ut att gått ner ett par kg extra bara för att de alltid har svart på sig i slutet också.

sen drar Skiper alltid ut måttbandet och säger att så här tjock var du innan och tänker precis som att allt fett personen förlorat har suttit längst fram på magen.

nej underhållningsprogram på sin höjd kan man nog kalla det.

Oavätt om det är skit hon står o pratar om så gör hon det bra, jag menar hon gör ju pengar på det.. Sen kommer väl filosofin från Englad o Gillian McKeith så programmet plockar ju dieten därifrån, skipper har ju egentligen ingen koll…

Men det finns ju fler som gör sig pengar på dieter, det är ju inget nytt: Susanna Oceania, Ola Lauritsson, ”ät rätt för din blodgrupp osv… Dom är jäkligt bra på marknasföring… mindre bra på näringslära.

Sen tycker jag att ”du är vad du äter” är riktigt förnedrande tv… nästan pinsamt bara att titta på.

kollade på det igår, lol, sofia eriksson (eller vad hon heter) tog 168 treo i månaden. Det kan aldrig vara bra för levern :)

Usch fyfan vilket hat jag får för personer som påstår massa oriktigheter och sen underbygger det med en jävla rappakalja till forskning. det är ju rena lögner ff. och allting sker helt öppet i tv dessutom. det borde inte vara lagligt.

vad jag hört om anna skipper är ju helt absurt. ingen kan väl ta henne på allvar. vad jag dock inte fattar är att folk kan köpa ola lauritzons bok om hans gi-mat. han vet inte ett jävla skit! han är ekonom och har ingen utbildning över huvud taget i någon kostlära eller motsvarande! han bygger sina kostrådgivningar på hans missuppfattade bild om glykemiskt index. blir så jävla förbannad!

Jag tycker skipper e helt grym. Att kunna ställa en diagnos på en persons njurar bara genom att kolla på dess tunga, kräver respect. Tänk vilken insats hon kan göra för att korta ner vårdköerna. Bara att ställa sig på led och räcka ut tungan.

Anna Skipper är inte trovärdig blotta åsynen av henne ger mig dåliga vibbar

lillpatrik wrote:
    Jag tycker skipper e helt grym. Att kunna ställa en diagnos på en persons njurar bara genom att kolla på dess tunga, kräver respect. Tänk vilken insats hon kan göra för att korta ner vårdköerna. Bara att ställa sig på led och räcka ut tungan.

jag hoppas du skämtar??!;)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 71 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.