100% Motivation 200% vilja!

Home Forums Dagböcker 100% Motivation 200% vilja!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 408 total)
  • Author

Roligaste på länge. lite villestuk över de faktiskt.

o va fan vill du ?

Calle Ekman wrote:
    :up:
    nible wrote:
    Öh döööh, det är väl självklart att alla som inte kurar har platta biceps. Kolla bara på typ en otränad person som inte kurar, den har ju platta biceps, eller hur? :)

Vart fick du den där kommentaren förresten?

Lowgrein wrote:
    ”sniff ”sniff” luktar avundsjuka:D
    Muddler wrote:
    Killen stavar ju som en jubelidiot.. orkar inte ens läsa igenom skiten.

haha så fort jag sa att han såg ut som att han aldrig hade varit på ett gym så blev han eld och lågor haha extremt roligt:D

Dennis Johansson wrote:
    Roligaste på länge. lite villestuk över de faktiskt.

ja de gör de…

Villle8: ge fan i min journal….

Själv muttrade man att jag hade rejäl träningsvärk i framsida lår sen i tsdags, sen går man in å läser här å då får man hålla käften å träna istället :p Träningsvärken du hade lät ju inte jätteskön precis. Är axeln läkt nu?

Intressant program du fått.

villle8 wrote:
    o va fan vill du ?

Nu ska vi inte var sådana. tycker du kan vara lika mesig som du var i markaryd när vi var där :emo-thumb

Cuttan wrote:
    Själv muttrade man att jag hade rejäl träningsvärk i framsida lår sen i tsdags, sen går man in å läser här å då får man hålla käften å träna istället :p Träningsvärken du hade lät ju inte jätteskön precis. Är axeln läkt nu?

Intressant program du fått.

hehe nej den va ingen höjdare kan jag lova dig:) men ska dom växa så ska dom!

axeln är inte ok ännu ska på magnet röntgen om 3 dagar så hoppas på någon vettig information då.

ja schemat passar mig som handen i handsken än så länge. :up:

Dennis Johansson wrote:
    Nu ska vi inte var sådana. tycker du kan vara lika mesig som du var i markaryd när vi var där :emo-thumb

Lika mesig? Inte jag som satt o kollade som en mes i speglarna haha

Dags för er alla att läsa mitt inlägg igen tror jag bestämt…

[http://forum.body.se/showpost.php?p=830246&postcount=466]

Marcus Syvertsen wrote:
    Jag är så förbannat trött på den här renrakade djävla playaheadmaffian som har växt fram bland forumets vårskott. Kan ni lägga lite av er dyrbara fritid på att avsluta gymnasiet med bra betyg, skaffa flickvänner och typ odla skägg eller vad som helst istället så att ni inte bara sitter här och gaddar ihop er som ett gäng 14-åriga brudar?

Alla ni muppar som råkar ha lagt på er några kilo muskler under tuppfäktningens senare två-tre år, sluta sitta som ett gäng osäkra nynazister och hacka på någon tönt bara för att han inte kvalar in i erat gäng. Jag har ju till och med träffat några av er och vet att ni inte är ligister på riktigt – varför sitter ni här och håller varandras rygg?

Om allt fortsätter på det här sättet kommer ni att sluta i någon handikappad hejarklacksgenre kallad typ ”Älmhults yngre”, kolla på The cost of Redemption varje torsdagkväll när lagerarbetet är klart och ni har vart och demonstrerat höstkollektionen från GASP på valfri idrottshall och varit så ouppnåeligt coola med daxwax och 43cm-ersarmar.

Och det gäller er allihopa, även de ni hackar på, för det är alltid typ tre gäng med pajsare som sitter och MSN:ar fram och tillbaka, drar upp sina löjliga skitkonflikter på forumet och härjar med PM fram och tillbaka så att vi mods får reda upp det när någon har varit dum mot någon annan.

Skärp er för helvete, det är pinsamt…

Fler inlägg här som strider mot trådskaparens vilja raderas och belönas med varning. Och eftersom att det är skithögen Syvertsen som ger sig på er så åker ni såklart på dubbla straffpoäng också då allting är upprepade ”brott”.

Dagenspass: Back + Hamstrings + Calves

Marklyft:
    3 set uppvärmning 80kg – 100kg – 120kg –
    Arbetsset:
    140kg / 5
    140kg / 5
    140kg / 5
    140kg / 5
    140kg / 5

Glömde dragremmarna, har ur uselt grepp.

Finnen:
    Kv / 8
    Kv / 8
    Kv / 8
    Kv / 8
    Kv / 8

Liggande lårcurl med hantel:
    30kg / 10
    30kg / 8
    27,5kg / 8
    27,5kg / 8
    27,5kg / 8

Sittande lårcurl:
    60kg / 15
    60kg / 10
    60kg / 10
    60kg / 10
    60kg / 10

Vadpress:
    110kg / 20
    110kg / 20
    110kg / 20
    110kg / 20
    110kg / 20

Med mixat grepp måste det ju funka på 140kg?

anders172 wrote:

Han körde med båda handflatorna emot sig. Vet inte riktigt varför han inte kör mixat. tror han gillar det bättre med båda emot sig.

anders172 wrote:

Stämmer som dennis säger, kör med båda handflatorna mot mig:)

Botrik wrote:
    Fina pass du river av! Är marklyften max effort eller spar du på krutet lite?

vikterna är urlätta men däremot så orkar jag inte hålla när jag håller med båda händerna likadant utan remmar, har faktiskt träningsvärk i underarmarna. nästa vecka kommer de bli tyngre men ska bara öka till 150 så jag inte tappar någon teknik sen ökar jag med 5-2,5kg/vecka.

Dagenspass:

Knäböj:
    145kg / 3
    145kg / 3
    145kg / 3

Ökning nästa vecka, 150!

Knäböj:
    105kg / 10
    105kg / 10
    105kg / 10
    105kg / 10
    105kg / 13

Ökning nästa vecka. 110kg

Utfall:
    40kg / 10
    40kg / 10
    40kg / 10
    40kg / 10
    40kg / 10

Benpress:
    blev ingen benpress idag kändes lite konstigt i knäet ( ska skaffa värmeskydd:) )

Benspark:
    60kg / 10
    60kg / 10
    60kg / 10
    60kg / 10
    60kg / 10

Vader:
    Xkg / 20
    Xkg / 20
    Xkg / 20
    Xkg / 20
    Xkg / 20

Liten form på benen dock kan jag inte få fram något häng i lårbiccen för jag har sånn enorm träningsvärk där.
    har fortfarande lite seperationer i låren.

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 408 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.