- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 oktober, 2009 at 19:45 #500081Anonym anvandareMemberBotrik wrote:Ujuj! Grymma böjar! :up:otursmannen wrote:håller med botrik här, böjjarna är ju riktigt brutala 200 i vinter ^^
Tack Gubbar:)
Siktar på 200 innan november är slut och jag tror de blir relativt enkelt om de flyter på som det gör nu.
detta sitter jag och käkar just nu:
20 oktober, 2009 at 19:48 #500082Anonym anvandareMemberGod daamn, this is my jaam
Haha, ser förbaskat gott ut!!
20 oktober, 2009 at 19:59 #500083Anonym anvandareMemberGrymma böjjar igår kompis. Jag vet du har mer i dig. Gäller bara att du tar fram de. Bra teknik och bra vilja.
Kul med lite träningsfolk i gbg. Exhale fredag eftermiddag/kväll för att sedan gå ut på amazing thai låter ju som en dröm
20 oktober, 2009 at 20:12 #500084Anonym anvandareMemberMums Give me the recept
Ett tips jag fick från en sl gubbe att öka i Knäböjs styrka var att,
Köra i en powerracket, med en vikt som är mycket tyngre än vad man klarar av exempel säg att du har 220kg på stången, så pass 1, går du kanske ner bara 10cm, DVS 1 steg i en powerrack å sen pass 2 går du ner 15 cm, pass 3 . 20 cm, å sen efter 6-7 pass Så kommer du klara en fulldjup Godkänd böj på den tunga vikten.
! kör hårt, 200kg är en sjuklig vikt å böjja på speciellt Djupa !20 oktober, 2009 at 20:17 #500085Anonym anvandareMemberDennis Johansson wrote:Grymma böjjar igår kompis. Jag vet du har mer i dig. Gäller bara att du tar fram de. Bra teknik och bra vilja.Kul med lite träningsfolk i gbg. Exhale fredag eftermiddag/kväll för att sedan gå ut på amazing thai låter ju som en dröm
Count me in :emo-thumb
20 oktober, 2009 at 20:18 #500086Anonym anvandareMemberHur lyckas du få i dig 7.5 DL havregrynsgröt? Det är 7 portioner gröt mannen ;>
20 oktober, 2009 at 20:21 #500087Anonym anvandareMemberalkztar wrote:Hur lyckas du få i dig 7.5 DL havregrynsgröt? Det är 7 portioner gröt mannen ;>He’s not human
20 oktober, 2009 at 20:27 #500088Anonym anvandareMemberDennis Johansson wrote:Grymma böjjar igår kompis. Jag vet du har mer i dig. Gäller bara att du tar fram de. Bra teknik och bra vilja.Kul med lite träningsfolk i gbg. Exhale fredag eftermiddag/kväll för att sedan gå ut på amazing thai låter ju som en dröm
nästa vecka kniper vi en 3a på 175 MINST!!!!!
otursmannen wrote:Mums Give me the recept : DEtt tips jag fick från en sl gubbe att öka i Knäböjs styrka var att,
Köra i en powerracket, med en vikt som är mycket tyngre än vad man klarar av exempel säg att du har 220kg på stången, så pass 1, går du kanske ner bara 10cm, DVS 1 steg i en powerrack å sen pass 2 går du ner 15 cm, pass 3 . 20 cm, å sen efter 6-7 pass Så kommer du klara en fulldjup Godkänd böj på den tunga vikten.
! kör hårt, 200kg är en sjuklig vikt å böjja på speciellt Djupa !Har gjort en 1a på 220kg innan dock med en bänk längst ner dock va den inte särskillt tung. men måste säga att de låter rätt coolt dock ser jag bara styrkan som en bonus…
kan inte ge dig reseptet:P morsan som lagat haha:D
Niclas Holgersson wrote:Count me in :emo-thumbyou are in!
alkztar wrote:Hur lyckas du få i dig 7.5 DL havregrynsgröt? Det är 7 portioner gröt mannen ;>Niclas Holgersson wrote:He’s not humanhaha:D jag har nog käkat 1,5 liter som mest men sen tar de stopp!
20 oktober, 2009 at 20:31 #500089Anonym anvandareMemberOm du tycker det blir jobbigt att få i sig gröten så kan du köra havregryn blandat med mjölk, äter med sked.:up:
Jag gör det varje dag och det går ner väldigt lätt. Visst är det rätt smaklöst men.. mitt tips iaf.20 oktober, 2009 at 20:33 #500090Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Om du tycker det blir jobbigt att få i sig gröten så kan du köra havregryn blandat med mjölk, äter med sked.:up:
Jag gör det varje dag och det går ner väldigt lätt. Visst är det rätt smaklöst men.. mitt tips iaf.Jag dricker min gröt… blir ca 2 fulla shakers sen skakar jag sönder gröten och dricker:) slinker ner smidigt som fan:)
20 oktober, 2009 at 20:35 #500091Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Om du tycker det blir jobbigt att få i sig gröten så kan du köra havregryn blandat med mjölk, äter med sked.:up:
Jag gör det varje dag och det går ner väldigt lätt. Visst är det rätt smaklöst men.. mitt tips iaf.Oh ska fan testa det imorgon. Tack som fan
20 oktober, 2009 at 20:52 #500092Anonym anvandareMemberGott benpass… ser bra ut, håll upp det !
20 oktober, 2009 at 21:01 #500093Anonym anvandareMemberEmil Lundberg wrote:vet inte riktigt men många av oss har aldrig tränat på exhale så de är ju rätt lockande:)Ja det låter inte helt fel. Kanske händer att man dyker upp då.
20 oktober, 2009 at 21:19 #500094Anonym anvandareMemberEmil Lundberg wrote:Jag dricker min gröt… blir ca 2 fulla shakers sen skakar jag sönder gröten och dricker:) slinker ner smidigt som fan:)Jaha, smidigt! ska prova det någongång:up:
alkztar wrote:Oh ska fan testa det imorgon. Tack som fanNo problem amigo.
21 oktober, 2009 at 13:46 #500095Anonym anvandareMemberAdolfsson wrote:Gott benpass… ser bra ut, håll upp det !Tack!
_Rocky_ wrote:Ja det låter inte helt fel. Kanske händer att man dyker upp då.gör så kan skriva när vi närmar oss rätt datum så vi är där samtidigt.
arne_fan wrote:Jaha, smidigt! ska prova det någongång:up:No problem amigo.
de tycker jag absolut att du ska göra, perfekt om man har bråttom till skolan/jobbet.
Edit: kommer inte bli några marklyft/baksida lårcurlar har ont så förbannat i någon hinna i knäet sen vi simmade igår så tar de lite lugnt och kör rygg/baksida lår på fredag istället. köra lite triceps lr något idag, vader ska jag safta in också!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.