100% Motivation 200% vilja!

Home Forums Dagböcker 100% Motivation 200% vilja!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 408 total)
  • Author
    Botrik wrote:
    Ujuj! Grymma böjar! :up:
    otursmannen wrote:
    håller med botrik här, böjjarna är ju riktigt brutala =) 200 i vinter ^^

Tack Gubbar:)

Siktar på 200 innan november är slut och jag tror de blir relativt enkelt om de flyter på som det gör nu.

detta sitter jag och käkar just nu:

God daamn, this is my jaam

Haha, ser förbaskat gott ut!! :)

Grymma böjjar igår kompis. Jag vet du har mer i dig. Gäller bara att du tar fram de. Bra teknik och bra vilja.

Kul med lite träningsfolk i gbg. Exhale fredag eftermiddag/kväll för att sedan gå ut på amazing thai låter ju som en dröm :D

Mums Give me the recept :D

Ett tips jag fick från en sl gubbe att öka i Knäböjs styrka var att,

Köra i en powerracket, med en vikt som är mycket tyngre än vad man klarar av exempel säg att du har 220kg på stången, så pass 1, går du kanske ner bara 10cm, DVS 1 steg i en powerrack å sen pass 2 går du ner 15 cm, pass 3 . 20 cm, å sen efter 6-7 pass Så kommer du klara en fulldjup Godkänd böj på den tunga vikten.
    ! kör hårt, 200kg är en sjuklig vikt å böjja på =) speciellt Djupa !

Dennis Johansson wrote:
    Grymma böjjar igår kompis. Jag vet du har mer i dig. Gäller bara att du tar fram de. Bra teknik och bra vilja.

Kul med lite träningsfolk i gbg. Exhale fredag eftermiddag/kväll för att sedan gå ut på amazing thai låter ju som en dröm :D

Count me in :emo-thumb

Hur lyckas du få i dig 7.5 DL havregrynsgröt? Det är 7 portioner gröt mannen ;>

alkztar wrote:

He’s not human :P

Dennis Johansson wrote:

nästa vecka kniper vi en 3a på 175 MINST!!!!!

otursmannen wrote:
    Mums Give me the recept : D

Ett tips jag fick från en sl gubbe att öka i Knäböjs styrka var att,

Köra i en powerracket, med en vikt som är mycket tyngre än vad man klarar av exempel säg att du har 220kg på stången, så pass 1, går du kanske ner bara 10cm, DVS 1 steg i en powerrack å sen pass 2 går du ner 15 cm, pass 3 . 20 cm, å sen efter 6-7 pass Så kommer du klara en fulldjup Godkänd böj på den tunga vikten.
    ! kör hårt, 200kg är en sjuklig vikt å böjja på =) speciellt Djupa !

Har gjort en 1a på 220kg innan dock med en bänk längst ner dock va den inte särskillt tung. men måste säga att de låter rätt coolt dock ser jag bara styrkan som en bonus…

kan inte ge dig reseptet:P morsan som lagat haha:D

Niclas Holgersson wrote:
    Count me in :emo-thumb

you are in!

alkztar wrote:
    Niclas Holgersson wrote:
    He’s not human :P

haha:D jag har nog käkat 1,5 liter som mest men sen tar de stopp!

Om du tycker det blir jobbigt att få i sig gröten så kan du köra havregryn blandat med mjölk, äter med sked.:up:
    Jag gör det varje dag och det går ner väldigt lätt. Visst är det rätt smaklöst men.. mitt tips iaf.

arne_fan wrote:
    Om du tycker det blir jobbigt att få i sig gröten så kan du köra havregryn blandat med mjölk, äter med sked.:up:
    Jag gör det varje dag och det går ner väldigt lätt. Visst är det rätt smaklöst men.. mitt tips iaf.

Jag dricker min gröt… blir ca 2 fulla shakers sen skakar jag sönder gröten och dricker:) slinker ner smidigt som fan:)

arne_fan wrote:

Oh ska fan testa det imorgon. Tack som fan =)

Gott benpass… ser bra ut, håll upp det !

Emil Lundberg wrote:
    vet inte riktigt men många av oss har aldrig tränat på exhale så de är ju rätt lockande:)

Ja det låter inte helt fel. Kanske händer att man dyker upp då.

Emil Lundberg wrote:
    Jag dricker min gröt… blir ca 2 fulla shakers sen skakar jag sönder gröten och dricker:) slinker ner smidigt som fan:)

Jaha, smidigt! ska prova det någongång:up:

alkztar wrote:
    Oh ska fan testa det imorgon. Tack som fan =)

No problem amigo.

Adolfsson wrote:
    Gott benpass… ser bra ut, håll upp det !

Tack!

_Rocky_ wrote:
    Ja det låter inte helt fel. Kanske händer att man dyker upp då.

gör så kan skriva när vi närmar oss rätt datum så vi är där samtidigt.

arne_fan wrote:
    Jaha, smidigt! ska prova det någongång:up:

No problem amigo.

de tycker jag absolut att du ska göra, perfekt om man har bråttom till skolan/jobbet.

Edit: kommer inte bli några marklyft/baksida lårcurlar har ont så förbannat i någon hinna i knäet sen vi simmade igår så tar de lite lugnt och kör rygg/baksida lår på fredag istället. köra lite triceps lr något idag, vader ska jag safta in också!

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 408 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.