- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 oktober, 2009 at 17:34 #500111Anonym anvandareMember
Manligt är vad de är. Ochja jävlar vilken snygg passare han har.
26 oktober, 2009 at 17:37 #500112Anonym anvandareMemberDennis Johansson wrote:Manligt är vad de är. Ochja jävlar vilken snygg passare han har.haha visst är han snygg;) allra helst killen som poserar framför kameran haha jävla hebbe:p
[youtube=7Pg1VhCpXE4]
26 oktober, 2009 at 18:37 #500113Anonym anvandareMemberRiktigt starka böjar Emil!
26 oktober, 2009 at 19:01 #500114Anonym anvandareMembersuper fina böjj ! känns det någon skillnad nu att använda lindor ?
kanske står någonstans men, inte sett, vad äter du för tillskott ?
26 oktober, 2009 at 19:12 #500115Anonym anvandareMemberotursmannen wrote:super fina böjj ! känns det någon skillnad nu att använda lindor ?kanske står någonstans men, inte sett, vad äter du för tillskott ?
nible wrote:Riktigt starka böjar Emil!tack gubbbar, enda skillnaden är väl att knäna känns lite mer stabila och jag vågar ta i mer.
just nu använder jag bara mutantmass.27 oktober, 2009 at 13:00 #500116Anonym anvandareMemberhan i svart vid smithen är ju riktigt snygg!
27 oktober, 2009 at 13:16 #500117Anonym anvandareMemberRiktigt bra böjjar Emil Haaardcore. Är sugen på att se benen snart haha.
Och hebbexxxxxx har ju blivit bitigare med!
27 oktober, 2009 at 15:33 #500118Anonym anvandareMemberHebbeX wrote:han i svart vid smithen är ju riktigt snygg!ja de va mig en ful jävel: D
Niclas Holgersson wrote:Riktigt bra böjjar Emil : ) Haaardcore. Är sugen på att se benen snart haha.Och hebbexxxxxx har ju blivit bitigare med!
Tack Hoolge:) du ska få en insider bild så fort jag kan spänna låren igen:)
har bestämt mig för att stanna vid 175kg nu ett tag tills jag klarar göra 5 fina reps. fick lite kritik på att mina knän flyttade sig och de är tydligen inte särskillt skonsamt så får spela de lite piano:)
Hebbe går på diet nu med ska du veta;)
27 oktober, 2009 at 16:10 #500119Anonym anvandareMemberEmil Lundberg wrote:du ska få en insider bild så fort jag kan spänna låren igen:)har bestämt mig för att stanna vid 175kg nu ett tag tills jag klarar göra 5 fina reps. fick lite kritik på att mina knän flyttade sig och de är tydligen inte särskillt skonsamt så får spela de lite piano:)
Benbild:up:
Tränar styrkelyft och har fått lära mig att man ska skjuta knäna åt sidorna istället för att skjuta fram knäna så att man kan ”skjuta igenom höften”.
27 oktober, 2009 at 16:33 #500120Anonym anvandareMemberbra böjt. men djupare kan du gå. (de där är inte godkända )
Och precis som föregående talare. knäna ska tryckas utåt, inte inåt. viktigt att knä och tå hela tiden är i linje med varandra.jävlit bra tränat och ätit! går du upp i vikt?
btw vad är det där för fånig lindning?(och dessutom utanpå brallorna) antingen lindar du ordentligt eller köper knäskydd
hur du lindar [http://www.youtube.com/watch?v=MCfruLGBv-0]
27 oktober, 2009 at 16:46 #500121Anonym anvandareMemberPepz wrote:bra böjt. men djupare kan du gå. (de där är inte godkända )
Och precis som föregående talare. knäna ska tryckas utåt, inte inåt. viktigt att knä och tå hela tiden är i linje med varandra.jävlit bra tränat och ätit! går du upp i vikt?
btw vad är det där för fånig lindning?(och dessutom utanpå brallorna) antingen lindar du ordentligt eller köper knäskydd
hur du lindar [http://www.youtube.com/watch?v=MCfruLGBv-0]
Tack:) japp har tänkt rätt mkt på tekniken nu här, ska testa lite annan fotsättning så hoppas jag att de löser sig:)
haha angående lindningen så trodde jag inte man skulle linda på knäskålarna men tydligen så ska man ju de… ska linda innanför brallorna ifortsättningen.
ja vikten har börjat öka nu dock börjar jag bli trött på att käka 7000-8000kcal om dagen. men de är väl bara att köra på.
28 oktober, 2009 at 01:15 #500122Anonym anvandareMemberBotrik wrote:Du ska vara glad att du måste äta 7000 – 8000 kcal/dag! Du kan trycka i dig hur mycket gott som helst utan att det förstör för dig! :pBra pass senast ska nämnas också!
Tack:)
Dock kan jag inte hålla med dig, inge vidare kul att käka nyttig mat och komma upp i så många kcal magen är fullproppad heeela tiden.
28 oktober, 2009 at 10:12 #500123Anonym anvandareMemberBotrik wrote:Du ska vara glad att du måste äta 7000 – 8000 kcal/dag! Du kan trycka i dig hur mycket gott som helst utan att det förstör för dig! :pBra pass senast ska nämnas också!
-1 Inte bra för plånkan, eller magen :nod
28 oktober, 2009 at 10:35 #500124Anonym anvandareMemberEn anledning till att knäna åker inåt kan vara att du lindar inåt.
28 oktober, 2009 at 17:25 #500125Anonym anvandareMemberYEAAAAAH bra böjt gosse, fy fan HARDCORE och bra vrål där, bara trycka ut, GOOOD WORK DICEL MAN. Nu fortsätter du bara på framåt. JIIIHAAA. mvh cesse:)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.