100% Motivation 200% vilja!

Home Forums Dagböcker 100% Motivation 200% vilja!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 408 total)
  • Author

Riktigt bra! awesome med vrålen på böjarna ! fortsätt såhär ;)

Steppen1983 wrote:
    YEAAAAAH bra böjt gosse, fy fan HARDCORE och bra vrål där, bara trycka ut, GOOOD WORK DICEL MAN. Nu fortsätter du bara på framåt. JIIIHAAA. mvh cesse:)

Tack mannen:) jag brukar inte tänka på vad som kommer ur käften på mig när jag kör haha, de får låta hur de vill:p

Igår blev de ett bröstpass, körde vanlig bänkpress för första gången på EVIGHETER!!! gjorde som tyngst 4 reps på 100kg, dock körde jag med väldigt lång negativ fas, 2 första med stopp längst ner också. idag sitter jag på en brutal träningsvärk i bröstet!

Dagenspass va rygg, blev 5 ryggövningar och kontakten va riktigt jävla bra. nästa vecka blir det vila har jag bestämt känner mig rätt sleten. sen kommer jag ändra 3repparna till 6or, känner att jag är lite småsleten och att jag har inte tillräckligt bra teknik för att köra tungt i knäböjen.

du har kört grymt bra nu ett tag tycker jag..märks att gamla motivationen har kommit tillbaka och är bättre än innan till och med:D på något sett smittar det av sig på mig;) så man tackar för det! haha

nej emil ja går inte på någon diet… men ja tränar hårdare o tänker mer på vad ja slänger i mig!:)

Hebbe vi vet båda att du har deffat… sen om du inte gör det längre är väl en annan sak.

Körde första axelpasset på ca 8 månader idag:) kändes RIKTIGT jävla bra, inga tunga vikter eller något, ville ju känna på hur det kändes… riktigt skön pump iaf. efter blev det triceps och de va de jävligaste på länge, pumpen va totalt cp!!!

Emil Lundberg wrote:
    Körde första axelpasset på ca 8 månader idag:) kändes RIKTIGT jävla bra, inga tunga vikter eller något, ville ju känna på hur det kändes… riktigt skön pump iaf. efter blev det triceps och de va de jävligaste på länge, pumpen va totalt cp!!!

BRA DÄR MANNEN, kul att du kan köra axlarna, hårt när dem har fått mycket stryk så jag är glad att du kan träna dem. sakta men säkert nu aight :). MVH cesse

Du har styrkan i benen, bara att få rätt teknik så kommer du lyfta mycket mer!

:DSchysst stridsvrål

inte tränat på 3 dagar ? :(

Steppen1983 wrote:
    BRA DÄR MANNEN, kul att du kan köra axlarna, hårt när dem har fått mycket stryk så jag är glad att du kan träna dem. sakta men säkert nu aight :). MVH cesse

ja nu jävla ska dom få sota för att dom mesat:D

Anders90 wrote:
    Du har styrkan i benen, bara att få rätt teknik så kommer du lyfta mycket mer!

Tack:) jag har ungefär tränat ben regelbundet i lite styvt ett år och är uppe på 175 så är kanske inte så konstigt att tekniken syndar, men som jag skrev lite tidigare i journalen:

köra lite högre reps nu ett tag så jag får in bättre teknik samt testa lite olika fot sättningar tills jag hittar en som passar som handen i handsken och att dom där jävla viktskivorna jag har hälarna på ska väck.

fredrik92a wrote:
    :DSchysst stridsvrål

Tack!

otursmannen wrote:
    inte tränat på 3 dagar ? :(

har vilat 2 dagar, jag vilar ALLTID helger, dock ville jag träna idag men orkade inte dra ner själv så fick bli vila.

Dagsformen på das gunz:

Thats the shit right there FOSHO!1

Emil Lundberg wrote:
    Dagsformen på das gunz:

damn

ty guys!

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 408 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.