100% Motivation 200% vilja!

Home Forums Dagböcker 100% Motivation 200% vilja!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 408 total)
  • Author

omg.. med ett ben?;):D

Skit bra jobbat!

Ser ut som det går riktigt bra framåt med både styrka och massa, bra jobbat:up:

Gästspelar fortfarande på bodycenter ibland?

Botrik wrote:
    Jag vet hur skönt det är att komma tillbaka från en skada och kunna träna ordentligt igen, hade själv problem med handleden i flera månader förut. Se nu till att hålla dig skadefri så kommer det bli grymt det här!

Kul att följa freaks i ungefär samma ålder som en själv – det peppar en att träna ännu hårdare! : D

Ps. Kolla gärna in min journal, det är dött där! :lau gh: Ds.

ja nu börjar de ordna upp sig med träningen igen! bara hoppas de håller i sig, ska på magnetröntgen om ngra veckor så hoppas dom hittar felet på mig då ha ha.

Lowgrein wrote:
    Fy fan du är så grisigt djävla stor o stark!:)

Taack!

arne_fan wrote:
    omg.. med ett ben?;):D

Skit bra jobbat!

hehe de börjar bli väldigt jobbigt nu men jag ska köra på fulltmag med ett ben snart hoppas jag ha ha

BC-MAN wrote:
    Ser ut som det går riktigt bra framåt med både styrka och massa, bra jobbat:up:

Gästspelar fortfarande på bodycenter ibland?

jo de börjar öka på igen nu! nej va faktiskt väldigt längesen jag va på BC nu men får väl bli snart igen hoppas jag:) alltid lika roligt att träna där!

Imorgon är det dags för träning igen, får verkligen hoppas dom har fixat så man kan köra knäböj! annars får jag väl hitta på något annat jobbigt som mörbultar mina små stockar:)
    blir lite fler reps denna veckan, minst 8-10!

Rör inte stången om de inte fixat den. Kan ju gå rent åt helvete när deras provisoriska lagningar går sönder.

Dennis Johansson wrote:
    Rör inte stången om de inte fixat den. Kan ju gå rent åt helvete när deras provisoriska lagningar går sönder.

dom har ju tagit väck stången… så när den är tillbaka måste den ju vara fixad

Emil Lundberg wrote:
    dom har ju tagit väck stången… så när den är tillbaka måste den ju vara fixad

Fast sist hade de ”lagat den” . Sen gick den sönder när nån av de yngre körde bänk på 50 kg hörde jag. Så man blir ju lite fundersam :S

Lägger in dagens pass senare ikväll, träningsvärk är ett måste haha:D

blev förövrigt bröst+baksida axlar idag käkade pizza lite väl nära träningen så hade aldrig gått haha:P

dagenspass avklarat, blev lite armar…. landade på ca 30set.

Inte alls nöjd med schemat jag har lagt upp, passar inte mig de minsta. kan dock inte peka på vad det är som gör att jag inte gillar schemat men det måste bli någon ändring iaf, ska fråga peter om han kan hjälpa mig:)

Fan Emil, Alströmertrofén nästa år va!?

anders172 wrote:
    Fan Emil, Alströmertrofén nästa år va!?

nej de lär de inte bli…

Emil Lundberg wrote:
    nej de lär de inte bli…

Låt mig då ställa en motfråga :D:
    [youtube=KPIo4D43VTM]

Emil Lundberg wrote:
    dagenspass avklarat, blev lite armar…. landade på ca 30set.

Inte alls nöjd med schemat jag har lagt upp, passar inte mig de minsta. kan dock inte peka på vad det är som gör att jag inte gillar schemat men det måste bli någon ändring iaf, ska fråga peter om han kan hjälpa mig:)

YEAAAAAH bliiiii grooooov :D :emo-thumb

Niclas Holgersson wrote:
    Låt mig då ställa en motfråga :D:
    [youtube=KPIo4D43VTM]

haha vaföörrrårå:D

har för många brister och känns inge vidare kul att bara komma in lite större än vad man va för 2 år sen… får väntar tills jag är 22 lr något då har jag förhoppningsvis en med komplett fysik.

hadde dem fått tillbaka stången på gymet igen? tänkte ner o kör frontböj.. måste knipa 100 kg nu som robbin:)

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 408 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.