100% Motivation 200% vilja!

Home Forums Dagböcker 100% Motivation 200% vilja!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 408 total)
  • Author

ja diggar din tricpes!

Ser galet bra ut!
    När tror du att du kan vara uppe på 100 kg? Vad väger du nu? (85 på 180cm? :)

Niclas Holgersson wrote:
    Nu fick han så han fes!

Skämt åsido! :) Fyfan va grymt biffen :worship: Ser fram emot när vi kör ett pass tsm.

hehe tack mannan! ja de ska bli kul att träna tsm!

villle8 wrote:
    fy fan trodde inte du va så stor ,riktigt big

suprise! tack!

StoreAbraham wrote:
    ja diggar din tricpes!

Tackar!

haga wrote:
    Ser galet bra ut!
    När tror du att du kan vara uppe på 100 kg? Vad väger du nu? (85 på 180cm? :)

imorse låg vikten på 84kg och är nu uppe på 87.

vi får se lite, har ju en ämnesomsättning som är åthelvete så hög så jag försöker trycka i mig så mkt kalorier så mkt men vikten segar fortfarande lite.
    177cm är jag om vi ska vara petiga:)
    Tack för de fina orden:)

Ser riktigt bra ut!

Spinkig..;) Din arm mätte 45 något va? Det syns! Någon aning om vad bröstkorgen mäter?

Calle Ekman wrote:
    Ser riktigt bra ut!

Tack Calle:)

Jockepettersen wrote:
    Spinkig..;) Din arm mätte 45 något va? Det syns! Någon aning om vad bröstkorgen mäter?

innan skadan va dom 44,3 tror jag, sen va jag nere på 40,5 och nu är jag uppe på 42-43:) ingen aning om bröstkorgen.

Du har lätt mkt grymmare fysik till sommaren än vad du hade i förra sommaren:) även benen med rejält nu!!! om du är deffad då;P haha. Men skönt att träna ihop igen,ska du veta..jag kör med hårdare när du är med;) ses senare idag…

Helvete vad liten man känner sig när man ser dessa bilder! ;) Ser riktigt bra ut!

Ser ju riktigt lovande ut.
    Minns när man var ung och kunde äta sjuka mängder.
    Fast rätt skönt att inte behöva äta dygnet runt längre.

kötta på nu, armarna ser grymma ut:D

Ja får väll gå med i hyllningskören jag oxå, dina armar e riktiga bestar:)

BlancaSr wrote:
    Du har lätt mkt grymmare fysik till sommaren än vad du hade i förra sommaren:) även benen med rejält nu!!! om du är deffad då;P haha. Men skönt att träna ihop igen,ska du veta..jag kör med hårdare när du är med;) ses senare idag…

Ja vi får hoppas de inte blir mer grus i maskineriet! ja man tar i lite mer när man är 2 bröder som kör.

nyrreThaMan wrote:
    Helvete vad liten man känner sig när man ser dessa bilder! ;) Ser riktigt bra ut!

hehe tackar=)

Vincent Qvarfordt wrote:
    Ser ju riktigt lovande ut.
    Minns när man var ung och kunde äta sjuka mängder.
    Fast rätt skönt att inte behöva äta dygnet runt längre.

ingen höjdare att kunna trycka i sig 5000kcal utan att öka i vikt.

adolf1 wrote:
    kötta på nu, armarna ser grymma ut:D

tack!

Lowgrein wrote:
    Ja får väll gå med i hyllningskören jag oxå, dina armar e riktiga bestar:)

tackar=)

Armarna ser ju fan större ut än 42or, snart uppe på 45 utan problem :up: Synd att du haft skador osv men det verkar fungera ändå, fortsätt så

Cuttan wrote:
    Armarna ser ju fan större ut än 42or, snart uppe på 45 utan problem :up: Synd att du haft skador osv men det verkar fungera ändå, fortsätt så

hehe tack:) dom behöver inte vara stora bara dom ger en illusion av att vara de:emo-thumb

skadan har väl både gett gott och ont, nackdelen är ju självklart att jag inte har kunnat träna men samtidigt har jag haft mkt tid att tänka på vad jag kan göra för att slippa det i framtiden vilket jag tror jag kommer ha stor nytta av!

Kul att det rullar på bra för dig efter skadan. Som vanligt är armarna i en klass för sig! :)

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 408 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.