[/b]Tjena ALLA tränande människor !!
Tänkte starta en liten Journal som främst kommer innehålla bilder på min satsning mot mina mål 2007…
Namn: Johan Ederer
Ålder: född -80
Läggning:P : Bodybuilding
Citat: ” If You Always Do What You Always Done Then You Will Always get What You Always Got”
Börjar väl direkt med Gårdagens pass för Vader & baklår, 50min tog passet 12set vader och 12set baklår blev det, Dropp-set på allt,( bilderna är i den följd som passet var) … Grym Pump:up:
….
…..
Sen var det dags att
Imorgon blir det Rygg & baksida axlar…. Bilder kommer under kvällen:nod
du ser stor ut
ja de vore kul att se bilder (utan din 2 storlekar för stora tröjja)
ha ha tror den är tre storlekar för stor t.o.m , kommer mer avklädda bilder längre fram…
:nod
Soft att du kommer följa:D dagens pass kommer om ca 5.min sk bara ladda in bilderna först:up:
schemat: Rygg & baksida Axlar dropp-set på ryggen och super set för axlarna…så här blev kvällen:nod
….
Sen pusta ut litte o ta lite påfyllning …. ben imorgon:up:
Nja kanske fryser då:p nej men det kommer längre fram, tänkte först köra lite träningsbilder sen blir det Pose bilder:nod
Har du själv för mål med träningen?
Det här ser ju bra ut mannen (trots kläderna:p )! Fortsätt så här:emo-thumb . Är planerna att tävla??
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY