2007- dags för debut… (mycket bilder)

Home Forums Dagböcker 2007- dags för debut… (mycket bilder)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 2,330 total)
  • Author

första övning:

*Alternerande hantelcurl: 4set* 8reps 30kg hantlar, i super set med 22,5kg* max

*Scottcurl: 4set *max (ca 20reps) strikta o fina, inget ryck utan riktigt ”krama upp viken”

* Avslutade med rep : 4set* max ,fullt mag

Triceps:

*Hantel bakom huvudet: Tog den tyngsta hanteln de hade där (33kg tror jag) och det blev 4set* 30reps i superset med kick-back 15kg* 15 reps
    (Många reps, men också mycket blod=PUMP)

*Triceps maskin: 4set*15reps , fullt mag…

* rep över huvudet: 4set ggr 15reps med ett dropp..

Armarna sprängde fint trots lägre vikt och lite högre reps:up:

Till sist söndagen… Började med morgon cykel 2timmar 06.00-08.00

Duscha & hoppa på bussen till sthlm.. form koll & poserings träning

Där var det dags att träffa min coach P-A Andersson[/b]:worship: , har stor respekt för hans kunnande om träning i allmänhet och för hans personlighet i synnerhet, noggran,snäll,trevlig & omtänksam, han har allt som jag anser att en perfekt coach och vän ska ha… Stolt och glad att jag har dig och din mysiga familj i ryggen under min satsning, Betyder MYCKET:nod

Dags för ytterliggare en HARDCORE vecka… Återkommer…

Johannes-S wrote:
    shit tre timmar på cykel!!
    är det cykeldojjorna du har på dig? :emo-thumb

ha det gött, ser fram emot nästa pass

Ha ha A kanske skulle pröva skorna i knäböj också =)=)

Ikväll är det dax för pass igen…

Cinnabon wrote:
    Hahaaa! Gillar ”spinningskorna” :emo-thumb

A senaste modellen faktiskt =) perfekt på helg… kan man gå direkt till baren sen:p

Johan Ederer wrote:
    …04.00 på lördag morgon klev jag upp på cykeln:sleepy: & det blev 3timmars trampande, tog en handduk på huvudet så jag skulle få upp lite värme..kallt innan man fått upp värmen…(kolla skorna, var så trött att jag hade tagit på mig ”fin skorna” ha ha)

efter det var jag RIKTIGT slut och golvet snurrade rejält kan jag lova, hade nog helst lagt mig för att sova resten av dagen.. Men mässan i karlstad hägrade, golvet slutade ”snurra” efter jag duschat och fått i mig lite protein & havregryn:up:

I bilen mot karlstad…

;) love the shoes now thats hardcore !!!!

Grymma bilder, Förstår att mässan blev en besvikelse. Köpte du några kläder? Jag brukar shoppa då. P-A ser bra ut som vanligt. Du har en kanon coach .

Men det är din envishet som kommer få dig på scen med coachen kunskaper :emo-thumb

Måste bara lägga in några positiva rader om Johan. Han är den perfekta klienten, gör allt vad jag rekomenderar och vad som krävs med en brinnande gnista. Dessutom är han en supertalang av riktigt stora mått som med tiden säkert kommer att bli en av de mer framgångsrika innom vår sport! Bra vinnarskalle, envis, en mycket packad fysik med bra linjer!
    Jag är glad att jag får vara med från början när Johans kariär som tävlande drar igång!:up:

P-A Andersson

Kul att du och johan har den rätta kemin . På det viset blir det lättare att hjälpas åt att nå de bästa resultaten inför tävlingen. Jag är övertygad om att Johan kommer bli farlig:p

Följt din journal sin början och måste säga att det så grymt ut.:emo-thumb
    Hoppas att jag själv kan komma till din nivå då man kan börja fundera på att tävla…

Men det är väl bara att fortsätta inspireras av dig och sedan äta och träna hårt själv.

Nya shawn ray här lr?:D

Vanessa Frykman wrote:
    Grymma bilder, Förstår att mässan blev en besvikelse. Köpte du några kläder? Jag brukar shoppa då. P-A ser bra ut som vanligt. Du har en kanon coach .

Men det är din envishet som kommer få dig på scen med coachen kunskaper :emo-thumb

Jo mässan kunde ha varit bättre…Handlade lite kläder, blir alltid så fast man sagt till sig själv innan -köp inte massa kläder nu =) .. P-A är Guld värd (minst sagt)..

Maazick wrote:
    Nya shawn ray här lr?:D

Vet inte om shawn skulle gilla det?? men gärna för mig:)

LinusHansen wrote:
    Följt din journal sin början och måste säga att det så grymt ut.:emo-thumb
    Hoppas att jag själv kan komma till din nivå då man kan börja fundera på att tävla…

Men det är väl bara att fortsätta inspireras av dig och sedan äta och träna hårt själv

Det tror jag du fixar, ALLT går om man ger sig 110% på det:nod ,Ät, träna, sov och VÄX:up: , men glöm inte bort att det finns ett liv även utanför gymet, gäller bara att hitta rätt balans! kör hårt o lycka till mannen!

O Kul att man kan inspirera någon:)

Vanessa Frykman wrote:
    ;) love the shoes now thats hardcore !!!!

Ha ha A lr hur =) =) Kunde ju skurit av bilden vid skorna..men den BJUDER jag på:p

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 2,330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.