- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 januari, 2007 at 10:15 #634182Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Ha ha A lr hur Kunde ju skurit av bilden vid skorna..men den BJUDER jag på:p
Så ska det vara man måste bjuda lite på sig själv ibland
Har du kört dagen cardio redan? Vad har du på dagens meny då?30 januari, 2007 at 10:40 #634183Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Så ska det vara man måste bjuda lite på sig själv ibland
Har du kört dagen cardio redan? Vad har du på dagens meny då?Ja den var avklarad redan vid sju imorse..går upp ca 04.15 varje morgon för att hinna.. nu sitter jag på jobbet. Idag är det vader & Baklår , fick till ett riktigt hardcore pass igår för Bröst och Axlar, dietens bästa pass tror jag:)
Kör du idag då?
30 januari, 2007 at 10:45 #634184Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Ja den var avklarad redan vid sju imorse..går upp ca 04.15 varje morgon för att hinna.. nu sitter jag på jobbet. Idag är det vader & Baklår , fick till ett riktigt hardcore pass igår för Bröst och Axlar, dietens bästa pass tror jag:)Kör du idag då?
Jasså 4:15 säger du och jag klagar på att behöva vakna nu kl 7
Fan va bra att du fick till en kanon pass igår specielt hur du kör då är det enormt bra.
Ja jag kör idag kl 17 på sats farsta. MIn man ska dock träna med en kille från forumet.Bokade tid med en PT idag för att upptadera mig på fler övningar så man kan variera mer. Jag glömmer lite lätt. 😮
Vad jobbar du med?
30 januari, 2007 at 10:55 #634185Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jasså 4:15 säger du och jag klagar på att behöva vakna nu kl 7Fan va bra att du fick till en kanon pass igår specielt hur du kör då är det enormt bra.
Ja jag kör idag kl 17 på sats farsta. MIn man ska dock träna med en kille från forumet.Bokade tid med en PT idag för att upptadera mig på fler övningar så man kan variera mer. Jag glömmer lite lätt. 😮
Vad jobbar du med?
Tack, jo är laddad til 100% …o det behövs…har varit hungrig 24timmar/ om dygnet lääääääänge nu, men bryr mig inte säger som Dorian Yates sa —SHOW THEM!
PT vilken lyx, sånt finns inte i denna håla där jag bor=) , Hur många gg/vecka kör du?
jag jobbar som speciallärare/ungdomskonsulent på gymnasieskola, men är ”utlånad” till en klass 5 på mellanstadiet just nu… Lungt en stund nu, nästa grupp elever kommer 12.00 …
30 januari, 2007 at 11:03 #634186Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Tack, jo är laddad til 100% …o det behövs…har varit hungrig 24timmar/ om dygnet lääääääänge nu, men bryr mig inte säger som Dorian Yates sa —SHOW THEM!PT vilken lyx, sånt finns inte i denna håla där jag bor=) , Hur många gg/vecka kör du?
jag jobbar som speciallärare/ungdomskonsulent på gymnasieskola, men är ”utlånad” till en klass 5 på mellanstadiet just nu… Lungt en stund nu, nästa grupp elever kommer 12.00 …
Nä jag kör PT en gång i månaden typ för att bra nya övningar . Annars kör jag med min soul mate (min man ) hehehe
Låter ett bra jobb du . Själv kör jag eget o jobbar hemma lite trist ibland att vara ensam.
30 januari, 2007 at 11:07 #634187Anonym anvandareMemberGårdagens (måndag) Pass: Axlar & bröst
* axelpressar i smith :stång framför huvudet 4set * 6reps 115kg
* hantelpressar: 3set * 15reps 27,5kg (40sek vila mellan seten)
* Hantelyft åt sidan i maskin: 4set * 12reps fullt mag i superset med hantel flyes 4set * 20reps 20kg
* Nacke: stången bakom ryggen i smith 4set * 15reps 190kgBröst:
*Incline press: 4set * 8reps med ett dropp *max (ca 5-7reps)
* Bröstpress maskin: 4set * 8reps fullt mag med ett dropp *max (ca 8-12reps)* cable cross: 3set * max 30kg
Nöjd som f*n med det passet:up: (tyvärr è ”fotografen” bortrest)
30 januari, 2007 at 11:23 #634188Anonym anvandareMemberHa en bra dag. Palle hälsar![/QUOTE]
Tjooo=)
Såg faktiskt er en snabb sväng på långt håll därinne…Ja hon var imponerande o söt:)
Är säker på att ni skulle ha samma diciplin om det var/ är det som krävs för er.. Men ni hade nog ett bättre utgångsläge än mig är jag ganska säker på! (jag var riktigt tjock innan, allt tävlande i styrkelyfts fel:| )
Kommer nog inte hinna bli riktigt hård (p-a andersson hård) denna gång, hade kanske behövt nån vecka till? (tyvärr så ändrade de ju tävlingsdatumet en hel månad) men gör inget, 2007 har bara börjat o det kommer fler tävlingar o då ska jag va knack-hård det LOVAR jag!
Hälsa tillbaka, vore superkul med ett pass nångång i framtiden…Diggar er bägge skarpt:nod
30 januari, 2007 at 11:25 #634189Anonym anvandareMemberLycka till med satsningen Johan. Med P-A bakom ryggen o träning med Niclas , tobbe o gänget på träningslagret så blir det kanon tror jag.
Jag o Lena kommer nog o hälsar på snart för o få lite inspiration av din hårda träning !!!!:emo-thumb Och ni är välkomna till oss.
Hälsa Niclas o Åsa . Kör hårt (behöver jag säga det:D )30 januari, 2007 at 11:27 #634190Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Nä jag kör PT en gång i månaden typ för att bra nya övningar . Annars kör jag med min soul mate (min man ) heheheLåter ett bra jobb du . Själv kör jag eget o jobbar hemma lite trist ibland att vara ensam.
Ja bra med PT ibland när man behöver lite nytänkande! , jag kör alltid själv, gillar det bäst… Men min tjej;) tränar alltid samma tid och stöttar mig osv:up:
Trivs med mitt jobb som fisken i vattnet, färdigutbildad 2000 och jobbat med samma sen dess… Jaha, skönt med eget? fast mycket jobb va?
30 januari, 2007 at 11:52 #634191Anonym anvandareMemberJan Nordlund wrote:Lycka till med satsningen Johan. Med P-A bakom ryggen o träning med Niclas , tobbe o gänget på träningslagret så blir det kanon tror jag.
Jag o Lena kommer nog o hälsar på snart för o få lite inspiration av din hårda träning !!!!:emo-thumb Och ni är välkomna till oss.
Hälsa Niclas o Åsa . Kör hårt (behöver jag säga det:D )Tjena Jan!
Allt känns bra med ALLA vänliga o stöttande människor runt omkring mig, jätteglad för det:)
Har länge tänkt att åka över till dig nån lördag och träna på ditt gym, men har ingen kläm på hur du har öppet? vore riktigt kul att ”titta in”…Ska hälsa dem!
Vi ses!!
Och Tack för dina vänliga ord:) får mig att kämpa ännu hårdare…mvh!
30 januari, 2007 at 13:22 #634192Anonym anvandareMemberBara att slå mig en signal när ni vill komma Johan, Niklas har mitt nr.
Välkomna !
30 januari, 2007 at 14:11 #634193Anonym anvandareMemberunderbara bilder och vikter, ser fram emot lite ”topless” bilder
30 januari, 2007 at 14:43 #634194Anonym anvandareMemberJag skriver sällan på detta forum, läser mest lite av det som skrivs i styrkedelen, kanske kommenterar något någon gång Thats it.
Att skriva i andras dagböcker är sjukt främmande för mig. Trodde aldrig det skulle ske. Men ta mig fan(!!) den träning du bedriver är bland med mest imponerande jag sett på riktigt länge!! Jag befinner mig i chock! Din intensitet i styrketräningspassen verkar vara överjordisk och att du sen kan avsluta med typ 40 min lätt löpning är insane.
Mvh Jonatan
31 januari, 2007 at 08:06 #634195Anonym anvandareMemberJan Nordlund wrote:Bara att slå mig en signal när ni vill komma Johan, Niklas har mitt nr.Välkomna !
TACK för det Jan:up:
31 januari, 2007 at 08:15 #634196Anonym anvandareMemberJag skriver sällan på detta forum, läser mest lite av det som skrivs i styrkedelen, kanske kommenterar något någon gång Thats it.
Att skriva i andras dagböcker är sjukt främmande för mig. Trodde aldrig det skulle ske. Men ta mig fan(!!) den träning du bedriver är bland med mest imponerande jag sett på riktigt länge!! Jag befinner mig i chock! Din intensitet i styrketräningspassen verkar vara överjordisk och att du sen kan avsluta med typ 40 min lätt löpning är insane.
Mvh Jonatan
Vilken kanonstart jag fick på dagen, tack som f*n för de orden!!Har lovat mig själv en 100% satsning 2007… Finns så många runt omkring mig som lägger ner tid & förståelse för min satsning så om jag inte skulle ge ALLT vid varje dag och träningstillfälle känns det som om jag inte bara sviker mig själv utan även dem…& i min värld finns det inte att man sviker Vänner & Familj:nono: Så nu kör jag järnet:nod
Kul att du ”tittade in” ….. Välkommen åter & kör hårt:up:
mvh
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.