- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 februari, 2008 at 10:56 #636087Anonym anvandareMemberAnne wrote:Fick min BODY idag, kommer alltid ett par dagar senare till Finland. Måste bara säga att reportaget om dig var superbra och jätte intressant att läsa. Och de bilderna … Boy, you should do some modelling….:up:
Hej Anne:)
Blir väldigt glad över att du gillade reportaget!!! och även över att du gillade bilderna:o
Hoppas allt är toppen med dig och att du kommer o besöker några svenska tävlingar i år!!!
Kram på dig:)
29 februari, 2008 at 10:58 #636088Anonym anvandareMemberIkväll ska Armarna få sig en resa de sent ska glömma:devil::bb2:
Återkommer ikväll me uppdateringar!
Ha en toppen fredag forum VÄNNER!!!
29 februari, 2008 at 17:57 #636089Anonym anvandareMemberjohan din nya avatar bild e grym, lägg upp den i normalt format så man får se den (bättre)…
29 februari, 2008 at 19:00 #636090Anonym anvandareMemberJohan… Ta ett djupt andetag nu och böj dig sakta framåt. För nu ska jag kyssa din röv så det ekar i den här tråden:
Det är heeeelt sjuukt. Jag har aldrig satt mig och läst igenom den här jättedagboken. Jag har inte läst mycket om dig. Jag kollar in lite då och då på senaste inlägget som ständigt är om samma sak, nämligen:”Sjukt inspirerande, Johan!” och sen ditt svar-”Tack! Kämpa på!” osv.
Jag har absolut inte tyckte att det varit något fel med det men det är vad jag fastställt av din journal hittils. Du är SJUKT omtyckt och vad jag förstått iochmed i dag så är du värd varenda liten gnutta praise du får.Lyssna nu noga, för nu blir det knepigt, heh. Du inspirerar folk medans du inspirerar dig själv. Du kämpar själv hårt och får, genom ditt bevisade krigarhjärta, andra att lyfta på röven och ge sig iväg även fast de djupt inne inte orkar. I och med detta så inspirerar du DIREKT. Nu till det sjuka… Du har även förmågan att inspirera INDIREKT (nu vet jag inte om det ordet passar in här, men jag försöker ändå). Hurdå? Jo… Du inspirerar folk, som pratar om dig och i sin tur inspirerar andra. Ännu sjukare: Du inspirerar folk, som frågar dig om vad som inspirerar dig och det som inspirerar dig; resulterar i att inspirera MIG!
Vafan snackar jag om? Jo! En kille frågade dig vilken bodybuilding film du gillade. ”BLood and Guts” svarade du. Jag kollade upp filmen och FY SATAN. Dorian Yates my GOD vilken jävla MEGAMAN! DOrian fick mig i sin tur intresserad att läsa din blogg som i SIN TUR inspirerade mig ännu mer. Du sliter som ett djur, en riktig best. Du skryter aldrig, du är ödmjuk och du bevisar VERKLIGEN att sånt beteende betalar av sig i slutändan. Du har nu fått plats i tidningen BODY och jag kan inte tänka mig en kämparhistoria som passat bättre, ärligt.
Johan, det är sjukt, när man som person kan tänka att folk går runt och tänker på en när man tränar i gymmet. Jag ger sällan cred till någon, överhuvudtaget. Eller… när jag ger cred så är det mest för att va snäll och egentligen så menar jag det inte. Jag tänkte dock på DIG och inte Yates när jag va i gymmet. DIG och inte en professionell Mr. Olympia vinnare.
Ta åt dig av allting här, din ödmjuka inställning gör dig värd att suga åt dig all praise du hittar.
Du är så grym så jag ska nämna en gnutta om dig i min dagbok också, vilket är höjden av praise.Keep on keeping on.
PS. Nu har jag kysst klart.. Men bara så du vet. Jag ska bli grymt mycket mer rippad och biff än dig, om det så kostar ena pungkulan! Puss på dig!
29 februari, 2008 at 21:21 #636091Anonym anvandareMemberJohannez wrote:johan din nya avatar bild e grym, lägg upp den i normalt format så man får se den (bättre)…Tack min vän!! Ska se om jag har den i rätt format!
Packa väskan o kom upp en helg tycker jag:up:
29 februari, 2008 at 21:30 #636092Anonym anvandareMemberMovaks wrote:Johan… Ta ett djupt andetag nu och böj dig sakta framåt. För nu ska jag kyssa din röv så det ekar i den här tråden:Det är heeeelt sjuukt. Jag har aldrig satt mig och läst igenom den här jättedagboken. Jag har inte läst mycket om dig. Jag kollar in lite då och då på senaste inlägget som ständigt är om samma sak, nämligen:”Sjukt inspirerande, Johan!” och sen ditt svar-”Tack! Kämpa på!” osv.
Jag har absolut inte tyckte att det varit något fel med det men det är vad jag fastställt av din journal hittils. Du är SJUKT omtyckt och vad jag förstått iochmed i dag så är du värd varenda liten gnutta praise du får.Lyssna nu noga, för nu blir det knepigt, heh. Du inspirerar folk medans du inspirerar dig själv. Du kämpar själv hårt och får, genom ditt bevisade krigarhjärta, andra att lyfta på röven och ge sig iväg även fast de djupt inne inte orkar. I och med detta så inspirerar du DIREKT. Nu till det sjuka… Du har även förmågan att inspirera INDIREKT (nu vet jag inte om det ordet passar in här, men jag försöker ändå). Hurdå? Jo… Du inspirerar folk, som pratar om dig och i sin tur inspirerar andra. Ännu sjukare: Du inspirerar folk, som frågar dig om vad som inspirerar dig och det som inspirerar dig; resulterar i att inspirera MIG!
Vafan snackar jag om? Jo! En kille frågade dig vilken bodybuilding film du gillade. ”BLood and Guts” svarade du. Jag kollade upp filmen och FY SATAN. Dorian Yates my GOD vilken jävla MEGAMAN! DOrian fick mig i sin tur intresserad att läsa din blogg som i SIN TUR inspirerade mig ännu mer. Du sliter som ett djur, en riktig best. Du skryter aldrig, du är ödmjuk och du bevisar VERKLIGEN att sånt beteende betalar av sig i slutändan. Du har nu fått plats i tidningen BODY och jag kan inte tänka mig en kämparhistoria som passat bättre, ärligt.
Johan, det är sjukt, när man som person kan tänka att folk går runt och tänker på en när man tränar i gymmet. Jag ger sällan cred till någon, överhuvudtaget. Eller… när jag ger cred så är det mest för att va snäll och egentligen så menar jag det inte. Jag tänkte dock på DIG och inte Yates när jag va i gymmet. DIG och inte en professionell Mr. Olympia vinnare.
Ta åt dig av allting här, din ödmjuka inställning gör dig värd att suga åt dig all praise du hittar.
Du är så grym så jag ska nämna en gnutta om dig i min dagbok också, vilket är höjden av praise.Keep on keeping on.
PS. Nu har jag kysst klart.. Men bara så du vet. Jag ska bli grymt mycket mer rippad och biff än dig, om det så kostar ena pungkulan! Puss på dig!
Nu höll jag på att trilla av stolen ärligt talat!!!!!! kom nyss hem relativt trött efter träningen, men du väckte mig rejält kan jag säga…. TACK för ORDEN!!!
Nog bland det snällaste jag hört på länge och sånt betyder mycket ska du veta!!! som du skrev, det är sånt som inspirerar mig tillbaka att kämpa på ännu hårdare!!!Tvivlar inte en sekund på att DU kan/ska bli ”bättre” än mig, varför inte? positiva tankar tar en framåt och negativa bakåt… Kan jag så kan självklart du:nod Allt handlar om inställning, sätt upp ett mål o ta dig dit, stanna inte för nått efter vägen!!!
Önskar dig självklart all lycka framåt!!!
Tack igen för Inspiration, mitt pass imorgon kommer gå av sig självt:)
varma hälsningar
Ederer29 februari, 2008 at 21:32 #636093Anonym anvandareMemberRobin U wrote:Jaha? Hur ska man kunna mäta upp till det där inlägget då.
Kort och gott; Du inspirerar.TACK Robin:)
Eftersom jag inte e nån robot så blir jag såklart som de flesta andra GLAD av positiva ord och ledsen av negativa ord…
Så dina ord betyder mycket…TACK IGEN
Ha en trevlig helg!! kör hårt o ät massa gott, det ska jag:up:
29 februari, 2008 at 21:33 #636094Anonym anvandareMemberBLOGG UPPDATERAD…
29 februari, 2008 at 23:37 #636095Anonym anvandareMemberKollade bloggen precis! Fyyfaan vilken köttig jävel som tränade armar där! Ser riktigt bra ut Johan! Fortsätt så, du är påväg mot nåt riktigt bra!
29 februari, 2008 at 23:48 #636096Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Kollade bloggen precis! Fyyfaan vilken köttig jävel som tränade armar där! Ser riktigt bra ut Johan! Fortsätt så, du är påväg mot nåt riktigt bra!+1
1 mars, 2008 at 13:10 #636097Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Kollade bloggen precis! Fyyfaan vilken köttig jävel som tränade armar där! Ser riktigt bra ut Johan! Fortsätt så, du är påväg mot nåt riktigt bra!Tack Stefan!! jag ska fortsätta jobba på!! Hoppas du kommit igång nu!! får du ta med Lilja så kör vi ett pass framöver:up:
MATTI wrote:+1Thanx matti:)
Idag e det rygg träning, ligger i soffan kollar tv och de regnar ute, ingen bra uppladdning…men ska nog vakna till när det gäller:emo-thumböverst på lördagslistan : MAX HAMBURGARE
1 mars, 2008 at 13:30 #636098Anonym anvandareMemberSchyssta pics i BODY Johan, keep it up! :up:
1 mars, 2008 at 17:04 #636099Anonym anvandareMemberTjänna Johan!
[http://forum.body.se/showthread.php?t=21762&page=5 Här har du mitt inlägg om dig!]
Jag vet att det är kort. Men jag har så sjukt ömma läppar sen förra rövkyssenKeep rocking mu-a-fukkah!
1 mars, 2008 at 20:31 #636100Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Tack Stefan!! jag ska fortsätta jobba på!! Hoppas du kommit igång nu!! får du ta med Lilja så kör vi ett pass framöver:up::
Ja! Nu är jag igång igen. Känns bättre för varje pass som går. Skulle vara grymt med ett pass! Let´s do it some day! Trevlig helg!
1 mars, 2008 at 21:12 #636101Anonym anvandareMemberLars Berglund wrote:Schyssta pics i BODY Johan, keep it up! :up:Tack Lars!! Kul att du gillade bilderna:) ,
Om jag fattat rätt(?) dyker väl du också upp framöver, ska bli kul att se:up:Hoppas det flyter på för dig med träningen!!!
Ha en trevlig helg! Hoppas allt e bra med familjen!!
..Ses i västerås om du ska dit!
mvh
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.