- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 mars, 2008 at 21:16 #636102Anonym anvandareMemberMovaks wrote:Tjänna Johan!
[http://forum.body.se/showthread.php?t=21762&page=5 Här har du mitt inlägg om dig!]
Jag vet att det är kort. Men jag har så sjukt ömma läppar sen förra rövkyssen
Keep rocking mu-a-fukkah!Tack igen!!!
Kollade in lite hos dig, grymma resultat för så kort träning, fortsätt så! så ses vi på nån scen framöver:)
Härlig inställning verkar du ha oxå, sånt imponerar stooort!!
Ha en soft lördag mannen!!
StefanSundqvist_ wrote:Ja! Nu är jag igång igen. Känns bättre för varje pass som går. Skulle vara grymt med ett pass! Let´s do it some day! Trevlig helg!Det tycker jag vi absolut vi får göra stefan:)
Gaaaaaaaaaaaasa på sålänge:up:2 mars, 2008 at 17:49 #636103Anonym anvandareMemberKeep up the good work.. Du verkar ha en grym inställning inte bara till träningen utan livet i övrigt! Som sagt: keep it up!!
2 mars, 2008 at 18:07 #636104Anonym anvandareMemberAllright, J-E. [http://forum.body.se/showthread.php?p=489561#post489561 Mitt pass] är klart och jag är ca: 2cm från total undergång! Mitt bestod av de mest mördande triceps setten jag någonsin tryckt ur mig själv.
I duschen så skakade jag så fruktansvart så jag spruta schampo överallt och hänglåset fick jag knappt upp. Hur gick det för dig? 210% remember?PACE!
2 mars, 2008 at 18:41 #636105Anonym anvandareMemberDet där benpaset med 6set trillepdropp i bensparken låter bara efterblivet… vem fan orkar det? Haha. Har efter jag läst lite här testat köra vissa dropset och sådant på träningen och fy fan. Det är en helt ny stil att träna, flås och sådant blir enormt. Kul läsning och bra blogg :emo-thumb
2 mars, 2008 at 18:45 #636106Anonym anvandareMemberHar du slutat slänga upp bilder i din journal? Måste man besöka bloggen får att glo på lite hardcore bilder nuförtiden?
2 mars, 2008 at 20:00 #636107Anonym anvandareMemberNico2 wrote:Keep up the good work.. Du verkar ha en grym inställning inte bara till träningen utan livet i övrigt! Som sagt: keep it up!!Tjena!!
En ny bekantskap i journalen, trevligt:up: kul att du tittade in och stoort tack för dina ord:)
Lovar ge allt detta år, får vi se hur det går till slut, men ordet lat, hoppar jag över -08!!!
Ha det great!!
Movaks wrote:Allright, J-E. [http://forum.body.se/showthread.php?p=489561#post489561 Mitt pass] är klart och jag är ca: 2cm från total undergång! Mitt bestod av de mest mördande triceps setten jag någonsin tryckt ur mig själv.
I duschen så skakade jag så fruktansvart så jag spruta schampo överallt och hänglåset fick jag knappt upp. Hur gick det för dig? 210% remember?PACE!
Vilade idag efter 13dagar på rad med träning utan vila!! Gött att du tog ut ditt max, that`s the only way!!!!!
spar mina 210% tills imorgon kväll!!
Trevlig kväll!
Richard B wrote:Det där benpaset med 6set trillepdropp i bensparken låter bara efterblivet… vem fan orkar det? Haha. Har efter jag läst lite här testat köra vissa dropset och sådant på träningen och fy fan. Det är en helt ny stil att träna, flås och sådant blir enormt. Kul läsning och bra blogg :emo-thumbDet gör sjukt ONT om man tar ut sig till max i varje dropp…Tyckte/trodde jag tränade hårt innan oxå, men med P-A `s hjälp har jag tagit träningen till en ny nivå och verkligen FATTAT vad HÅRT innebär… Men jag älskar det:)
Tack Rickard, fortsätt mata musklerna i gymet!!!!!!!!!
Jensa82 wrote:Har du slutat slänga upp bilder i din journal? Måste man besöka bloggen får att glo på lite hardcore bilder nuförtiden?Hallå!
Ja det stämmer! nu är det bloggen som gäller, fram tills att hemsidan e klar, då e det den som gäller=)…
Take Care!
2 mars, 2008 at 20:04 #636108Anonym anvandareMemberGårdagens Pass rygg & baksida axlar:
T-bar 8set * 6-10reps tuuungt
hantelrodd liggande över bänk 4set* 10-15reps
Omvänt latsdrag brett grepp 4set *12reps
Latsdrag v-handtag 4set* 12repsaxlar omvänt i flyesmaskin 4set med ett dropp
Idag VILA och imorgon måndag bröst & axlar!!!!!!
3 mars, 2008 at 22:03 #636109Anonym anvandareMemberKvällen pass bröst & axlar fram o utsida
Bröst;
lutande bänkpress 4set 8reps (fri stång ej smith)
Lutande hanelpressar 4set 8reps
maskinpressar i superset med maskinflyes 4set
Axlar:
militär pressar bakom huvud 4set
hantelflyes 4set i trippeldroppGAME OVER… Kände mig riktigt stark idag:)
kyckling ris tomater sen kesella o godnatt
3 mars, 2008 at 22:32 #636110Anonym anvandareMemberbröstpasset liknade mitt lite idag, dock så var jag riktigt klen idag
Skönt att någon var stark.
Sedan har jag sagt till dig att allt skall vara uppdaterat till 22.00 så jag hinner läsa det innan jag går och lägger mig, men nu var jag uppe några minuter till så då fick jag läsa det. Imorgon skall ryggen o biceps få sitt. Blir att testa något dropset alt. trippeldrop, tror dock det behövs lite inkörningsperiod för att lära sig lite hur det funkar. Kör dock bara det som avslut på en muskelgrupp, tror inte det är min filosofi rent ut att köra det.
Man kan ju inte köra de där sista repsen på första setet, för då har man nothing, nada, null att ge på de tre andra vikterna, tillslut känner man inte ens av att man lyfter något… :p4 mars, 2008 at 21:07 #636111Anonym anvandareMemberRichard B wrote:bröstpasset liknade mitt lite idag, dock så var jag riktigt klen idag
Skönt att någon var stark.
Sedan har jag sagt till dig att allt skall vara uppdaterat till 22.00 så jag hinner läsa det innan jag går och lägger mig, men nu var jag uppe några minuter till så då fick jag läsa det. Imorgon skall ryggen o biceps få sitt. Blir att testa något dropset alt. trippeldrop, tror dock det behövs lite inkörningsperiod för att lära sig lite hur det funkar. Kör dock bara det som avslut på en muskelgrupp, tror inte det är min filosofi rent ut att köra det.
Man kan ju inte köra de där sista repsen på första setet, för då har man nothing, nada, null att ge på de tre andra vikterna, tillslut känner man inte ens av att man lyfter något…Hur du kan få det till att INTE känna nått efter ett trippeldropp e för mig en gåta…Borde ju va sjuuuukt sprängfylld me blod, och det kan jag lova att det känns min vän:)… Säg till om du har vägarna förbi mig, kan vi dra ett pass:up:
Hoppas förövrigt att din provdiet går bra! visste e det jobbigt att vara konstant hungrig:(
btw..Okey ska skärpa mig 22.00 it is…LOVAR!!
mvh
4 mars, 2008 at 21:09 #636112Anonym anvandareMemberImorgon är det rygg lr ben… bestämer när jag sovit på saken=) ,
4 mars, 2008 at 21:15 #636113Anonym anvandareMemberdet känns inget för man är så jävla slut i kroppen haha… man gör rörelsen men är helt förlamad av smärtan, lite mer det jag menade
4 mars, 2008 at 21:21 #636114Anonym anvandareMemberJa då är det väl dags att man skriver nåt! Har ju varit inne o ”tjuvläst”:whistle: ett tag.. Tränar tillsammans med Nico som skrev ett inlägg om din inställning.. Håller med totalt! Verkar balansera träning bra med det övriga livet..
Man skulle haft dig som lärare i skolan o fått träna o snacka coleman på lektionerna..
Keep up the good work! O kommer du till göteborg så tar du ett pass på Exhale..
Ha de gott! Mvh Sebbe
5 mars, 2008 at 13:44 #636115Anonym anvandareMemberZebaztian wrote:Ja då är det väl dags att man skriver nåt! Har ju varit inne o ”tjuvläst” ett tag.. Tränar tillsammans med Nico som skrev ett inlägg om din inställning.. Håller med totalt! Verkar balansera träning bra med det övriga livet..Man skulle haft dig som lärare i skolan o fått träna o snacka coleman på lektionerna..
Keep up the good work! O kommer du till göteborg så tar du ett pass på Exhale..
Ha de gott! Mvh Sebbe
Yoo Sebbe!
Tack för orden!! Brukar alltid vara lättast om man är sig själv, inte spelar över och ger f.n i att komplicera saker…Relativt lätt att leva och må bra då
Ha ha Jo men tråkigt med ”ordinarie lektioner” heeela tiden, vem orkar lyssna på samma snack dag ut o dag in?! Trodde ALLA lärare bröt av med lite tuuuungt snack (Coleman) ibland:p
Vore riktigt kul att prova Exhale framöver, får ta en tripp i sommar och hoppas på att BIG Daniel G har tid att läxa upp mig lite i ett armpass:up:
Kör på!!! grym avatarbild btw…Kan bara bli succè!!!
mvh
5 mars, 2008 at 21:25 #636116Anonym anvandareMemberDet gör danne säkert! Träffade honom idag o han hade faktiskt linne på sig.. VILKA JÄKLA ARMAR och han tränar inte ens dem!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.