- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 mars, 2008 at 21:37 #636117Anonym anvandareMember
Daniel är en snäll pojk om man bjuder på Bullar
5 mars, 2008 at 22:23 #636118Anonym anvandareMemberKvällens pass uppdaterat i bloggen[/b]
5 mars, 2008 at 22:26 #636119Anonym anvandareMemberZebaztian wrote:Det gör danne säkert! Träffade honom idag o han hade faktiskt linne på sig.. VILKA JÄKLA ARMAR och han tränar inte ens dem!!He he jag vet:) han sa det till mig, ungefär som mina lår vilket fall;)
Vanessa Frykman wrote:Daniel är en snäll pojk om man bjuder på BullarNygräddade kanelbullar e got som f.n ,,,,men bara på lördagar lr hur:p
5 mars, 2008 at 22:31 #636120Anonym anvandareMemberRobin U wrote:Vad köpte du till damen då?Inget än..Vi ska ut på fredag…får hon välja själv vad hon vill ha…förmodligen massa kläder… kan bli en dyr historia;)
Men det är hon såklart värd:)
5 mars, 2008 at 22:35 #636121Anonym anvandareMemberKatshing$$$
:emo-thumb
8 mars, 2008 at 21:17 #636122Anonym anvandareMemberLördagens pass RYGG o Baksida axlar
Rygg: kanske kunde kalla det nån form av ”giant set`s” …
Latsdrag brett grepp + ett dropp, sen direkt till upright rowings + ett dropp sen direkt till rodd* 1 set
Latsdrag V-handtag +ett dropp, sen direkt till upright rowings, direkt till rodd
Fyra varv på båda ovanstående övningar, grym kontakt och maaaassssaaa blod sprängde i ryggen:)
traps stång 4set 15-20reps
bakaxlar omvänd flyes 4set +ett dropp…
Bra pass med grym pump!!! Alltid roligare när du e med P-A:happy:
nu har jag beställt skräääääp mat!!!!! själv hemma, men man var tvungen att beställa minst två menyer för hemkörning… och så blev det=)) ) bara att ÄTA på i min ensamhet… förmodligen riktigt MÄTT om ca en timme…
Imorgon vader & mage!
8 mars, 2008 at 22:49 #636123Anonym anvandareMemberfyfan kan tänka mej hur det känns i ryggen efter ett sådant pass
9 mars, 2008 at 18:05 #636124Anonym anvandareMemberHittade detta i en blogg på nättet Johan
Jag var på fruktansvärt dålig humör igår…Ibland arg ibland lite ledsen. Så läste jag detta och jag citerar:”En riktigt låg dag, efter 3 timmar på cykeln, kunde jag inte hålla tillbaka tårarna när jag kom ut i köket och upptäckte att blommorna inte fått vatten. Då är känslorna inte helt i sans, ha ha…”
Ja det är så det känns ibland för mig med…Skönt man inte är ensam;)
[http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.106977 http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.106977%5DG%5D
You see you inspire dude stay special and true to y’selfYea-ea-ea-ah, yea-ea, I feel hardcore
Yea-ea-ea-ah, yea-ea, always hardcore,..10 mars, 2008 at 23:25 #636125Anonym anvandareMemberKvällen pass bröst och axlar fram&utsida!
Bröst:
Lutpressar i smith + superset med cable-cross 4setIncline pressmaskin +superset med flyesmaskin 4set
hantelpressar +superset med flyes 4set
Axlar:
Hantelyft åt sidan +ett dropp 4set
militärpressar bakom nacke 4set
Det var kul idag:)
imorgon rygg & baksida axlar!
10 mars, 2008 at 23:29 #636126Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hittade detta i en blogg på nättet Johan
Jag var på fruktansvärt dålig humör igår…Ibland arg ibland lite ledsen. Så läste jag detta och jag citerar:”En riktigt låg dag, efter 3 timmar på cykeln, kunde jag inte hålla tillbaka tårarna när jag kom ut i köket och upptäckte att blommorna inte fått vatten. Då är känslorna inte helt i sans, ha ha…”
Ja det är så det känns ibland för mig med…Skönt man inte är ensam;)
[http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.106977 http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.106977%5DG%5D
You see you inspire dude stay special and true to y’selfYea-ea-ea-ah, yea-ea, I feel hardcore
Yea-ea-ea-ah, yea-ea, always hardcore,..He´he JA man var inte så värst kaxig sista halvan av dieten, efter att suttit på den där j*vla cykeln 3,5timme i sträck behövdes det inte mycket för man skulle bli *ledsen i ögat* ….
Men nu e jag mätt & GLAAAAAAAAAAAAAD:D
11 mars, 2008 at 00:05 #636127Anonym anvandareMemberHar funderat på det där med dropp set osv.. Jag kör det själv för det e riktigt skönt med den där brinnande ”smärtan” i muskeln men är det optimalt för byggande?? Vad tror du?
Keep on rocking!:up:emo-thumb
Mvh Sebbe
11 mars, 2008 at 10:19 #636128Anonym anvandareMemberMin syn på alla olika ”träningsmetoder” man läser om överallt;)
(eftersom jag fått mååååååånga PM om vad jag anser om olika metoder osv, ger jag mitt svar här)
Jag anser för det första att det inte finns nått ”mirakelprogram” som passar alla och som får samtliga som provar att växa som ogräs…
Tycker det på senaste tiden varit på TOK för mycket ”snack” om massa teorier hit & dit, ”den metoden o den metoden” ,” kör inte till failure den veckan o kör 13reps nästa vecka” osv osv, ni fattar hur jag menar!…Enligt mig BLA BLA BLA…Tror många släpper ner vikterna vid tex 12reps bara för att det står så på schemat, även fast de kanske hade orkat 15?????????
För mig handlar det om, lära sig så många olika övningar som möjligt per muskel.
Välja ut vilken muskel som ska tränas för dagen, säg rygg:
In i gymet, attackera ryggen från alla vinklar och vrår, med ett bra övningsutförande, satsa ALLT, köra varje reps som om det vore det sista i livet, in med massa blod för att fullkomligt spränga musklen!!!!!!!!
när jag är klar med passet, vill jag att ryggen ska vara så fylld att det blir jobbigt att böja sig ner o ta upp träningsväskan…Sen tycker jag man ska gå mer på känsla, bara för nån ”mirakel tränare” från ”usa” säger att man växer av tex 21reps, kan jag lova att det inte är till det sämre om man tänkt 21reps men hade visst ork till 23reps… Släpp INTE ner hantlarna då bara för du kommit fram till 21reps;)
min slutsats: Att man ska Träna hårt!!! och inte fundera så mycket…Vet man med sig att man i varje set kört till absolut MAX, har man ju gjort allt man kan för den dagen:up:
Desto viktigare än att analysera träningsmetoder (kör hårt) är att se till att efter ett hårt pass ge muskeln tid att vila och växa innan man kör den igen och även vikitgt att få i sig rätt näring efter passen, en bra mix av protein och kolhydrater för att fylla på dipåerna!!!
Att Älska något är en känsla, jag älskar träning, därför kommer jag fortsätta att träna på känsla… ”7reps lr 11reps” kvittar, släpper ner vikten när jag inte orkar fler reps helt enkelt!!!!!!!!!!
Så lycka till och hitta det som passar just DIG
KÖR HÅRT!!!
mvh
Ederer11 mars, 2008 at 11:39 #636129Anonym anvandareMemberRoligt se träningen går bra för dig Big Johan :up:
hoppas vi ses på loaded cup i may i danmark, jag får nog hoppa mtgp tyvärr då sparar mig till loaded cup / närmare 115 kg svullen Martin11 mars, 2008 at 14:24 #636130Anonym anvandareMemberkör du något på träningslagret? hade vart kul o se dig ta upp korridorerna där
11 mars, 2008 at 16:06 #636131Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Min syn på alla olika ”träningsmetoder” man läser om överallt;)(eftersom jag fått mååååååånga PM om vad jag anser om olika metoder osv, ger jag mitt svar här)
Jag anser för det första att det inte finns nått ”mirakelprogram” som passar alla och som får samtliga som provar att växa som ogräs…
Tycker det på senaste tiden varit på TOK för mycket ”snack” om massa teorier hit & dit, ”den metoden o den metoden” ,” kör inte till failure den veckan o kör 13reps nästa vecka” osv osv, ni fattar hur jag menar!…Enligt mig BLA BLA BLA…Tror många släpper ner vikterna vid tex 12reps bara för att det står så på schemat, även fast de kanske hade orkat 15?????????
För mig handlar det om, lära sig så många olika övningar som möjligt per muskel.
Välja ut vilken muskel som ska tränas för dagen, säg rygg:
In i gymet, attackera ryggen från alla vinklar och vrår, med ett bra övningsutförande, satsa ALLT, köra varje reps som om det vore det sista i livet, in med massa blod för att fullkomligt spränga musklen!!!!!!!!
när jag är klar med passet, vill jag att ryggen ska vara så fylld att det blir jobbigt att böja sig ner o ta upp träningsväskan…Sen tycker jag man ska gå mer på känsla, bara för nån ”mirakel tränare” från ”usa” säger att man växer av tex 21reps, kan jag lova att det inte är till det sämre om man tänkt 21reps men hade visst ork till 23reps… Släpp INTE ner hantlarna då bara för du kommit fram till 21reps;)
min slutsats: Att man ska Träna hårt!!! och inte fundera så mycket…Vet man med sig att man i varje set kört till absolut MAX, har man ju gjort allt man kan för den dagen:up:
Desto viktigare än att analysera träningsmetoder (kör hårt) är att se till att efter ett hårt pass ge muskeln tid att vila och växa innan man kör den igen och även vikitgt att få i sig rätt näring efter passen, en bra mix av protein och kolhydrater för att fylla på dipåerna!!!
Att Älska något är en känsla, jag älskar träning, därför kommer jag fortsätta att träna på känsla… ”7reps lr 11reps” kvittar, släpper ner vikten när jag inte orkar fler reps helt enkelt!!!!!!!!!!
Så lycka till och hitta det som passar just DIG
KÖR HÅRT!!!
mvh
EdererNuff said!!:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.