- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 mars, 2008 at 22:09 #636162Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Wtf, Tim är ju inte ens starkare än mig ju!
Själv blir det att va kvar här i Uppsala hela påsken, men du får ha det bra därhemma i Degerfors. Blire något pass på Bruket eller?
he he hur vet du de? 40sek vila mellan seten, då blir ALLT tungt!!! sen repsade han på bra med mååånga reps och djupa fina rörelser! du får hänga på nån gång:smile-tb
Nee inget bruket för min del inte…Träffade dock några medlemar därifrån idag som jag snackade lite med… Jag kommer lägga mina pass i karlskoga under Påsk, Gratis e alltid bra:D
Ha en nice Påsk du med, ät massa GOTT:)
21 mars, 2008 at 18:03 #636163Anonym anvandareMemberBlogg Uppdaterad trots röd dag he he:)[/b]
21 mars, 2008 at 18:19 #636164Anonym anvandareMemberDin blogg är så otroligt bra , Glad påsk på dej ,
22 mars, 2008 at 13:25 #636165Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Din blogg är så otroligt bra , Glad påsk på dej ,Tack:)
detsamma ha en GLAD PÅSK:up:
22 mars, 2008 at 15:32 #636166Anonym anvandareMemberOtroligt snyggt tränad kropp du har! Gillar dina tatueringar också Och jag säger som Oggelit0, dina bloggar är bra! Glad påsk
22 mars, 2008 at 23:32 #636167Anonym anvandareMemberAlltid roligt att kika in på din blogg, en jääääkla massa kort…sånt är alltid kul.
Man är som en lite unge……roligt att titta på bilder:p23 mars, 2008 at 16:38 #636168Anonym anvandareMemberAktersnurran wrote:Otroligt snyggt tränad kropp du har! Gillar dina tatueringar också Och jag säger som Oggelit0, dina bloggar är bra! Glad påskTack så hemskt mycket:o …Riktigt kul att höra!!! speciellt en sån här dag, när man känner sig som en hösäck som aldrig tränat och som ser ut som en sladdrig falukorv;) (är sjukt bakfull idag:))
men imorgon tar jag nya tag!!!!!!!!!!!
hoppas även din påsk varit lyckad!!!
tack igen!
Glada hälsningar!!!
ederer23 mars, 2008 at 16:41 #636169Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Alltid roligt att kika in på din blogg, en jääääkla massa kort…sånt är alltid kul.
Man är som en lite unge……roligt att titta på bilder:pTack för det Freddan:)
kan hålla med att bilder e roligare för ögat än bara massa text, med massa text blir det ju som att sitta i skolbänken igen;)
glad påsk på dig:)
23 mars, 2008 at 16:51 #636170Anonym anvandareMemberSkönt att se någon så duktig som du också tar en helg off ibland. Mitt dåliga samvete efter denna helg kändes genast bättre och jag blev piskad till att köra igång imorgon igen!
Tack för en bra blogg!
24 mars, 2008 at 17:30 #636171Anonym anvandareMemberQustaph wrote:Skönt att se någon så duktig som du också tar en helg off ibland. Mitt dåliga samvete efter denna helg kändes genast bättre och jag blev piskad till att köra igång imorgon igen!Tack för en bra blogg!
jo klart man måste tänka på annat ibland!!! mår extra bra nu när man fått träffa familjen och kopplat av lite!! sporrar bara till att köra ännu hårdare en period nu:up:
Tack själv för att du följer min blogg:)
24 mars, 2008 at 18:23 #636172Anonym anvandareMemberMannen ! Är du fortfarande är kvar i BODYs tidning ?
24 mars, 2008 at 22:38 #636173Anonym anvandareMemberhoolge wrote:Mannen ! Är du fortfarande är kvar i BODYs tidning ?Tjena!
Jag tror det? …tror inte att det kommit något nyare nr av tidningen än?!
mvh:up:
25 mars, 2008 at 14:34 #636174Anonym anvandareMemberFina pass du radar upp. Angående BODY-nummer så har det faktiskt kommit ett nytt nu sedan ditt nummer. Fick den i brevlådan för ett par dagar sen.
Sedan får man passa på att tacka för en fin Degerforsbild dessutom, inte särskilt långt hemifrån mig heller. Det var den lilla glimten jag fick av Degerfors denna påsk haha.
Ha så kul på MTGP också!:up:
25 mars, 2008 at 22:20 #636175Anonym anvandareMemberFår väl hoppas att det trillar i en i min brevlåda snart också då Men Johan, skulle du kunna förklara lite om Droppset & Superset? Vet lite om det, men skulle vara kul med lite proffisionell hjälp :bb2:
Kul att se att du är på gymmet igen! :emo-thumb
MvH !
28 mars, 2008 at 19:59 #636176Anonym anvandareMemberhoolge wrote:Får väl hoppas att det trillar i en i min brevlåda snart också då Men Johan, skulle du kunna förklara lite om Droppset & Superset? Vet lite om det, men skulle vara kul med lite proffisionell hjälp :bb2:Kul att se att du är på gymmet igen! :emo-thumb
MvH !
Så nu är jag tillbax hemma igen!!
Anledning till att vi kör efter sådana principer är för att vi tycker det ger bra resultat, men det viktigaste är att ge ALLT när man är på gymet, i varje set och varje reps!!!
För oss handlar droppset om att få in så mycket blod i muskeln som det bara går i varje (dropp) set, för att på så vis ”spränga muskeln” och tvinga den till tillväxt!!
Ska man köra efter den principen är det VÄLDIGT viktigt att man ger allt i varje dropp, så att man inte ”sparar” sig för man vet att mán har ett dropp kvar, då är tanken bakom det helt borta)=… Det gör väldigt ont och det fullkomligt brinner i muskeln, men enligt mig ger det bra resultat!!!Vi varierar lite mellan droppset och superset, som mest brukar vi superseta tre övningar i rad utan vila, musklerna brukar alltid vara max fyllda efter varje pass!!!
Jag har provat ALLA olika metoder,men just nu känns det som att dropp & superset ger mig och min träning mest!
Egentligen inget märkvärdigt lr svårt.. bara att köra skiten ur sig i ett set och sen flytta ”pinnen” till en lättare vikt och fortsätta mata på tills man inte orkar flera reps!!!
Hoppas mitt svar dög? lite svårt att uttrycka sig i text ibland=) …har du vägarna förbi sthlm så säg till tar vi ett pass:up:
mvh:)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.