- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 mars, 2008 at 09:08 #636177Anonym anvandareMember
tycker du förklarar väldigt bra och jag tror inte det är många som vill träna med dig, då skulle fler förstå att vägen är extremt lång till scenen :p
29 mars, 2008 at 11:27 #636178Anonym anvandareMemberTack för svaret ! Ska pröva det på nästa pass :emo-thumb
29 mars, 2008 at 11:37 #636179Anonym anvandareMemberJag vill!
29 mars, 2008 at 13:03 #636180Anonym anvandareMemberRichard B wrote:tycker du förklarar väldigt bra och jag tror inte det är många som vill träna med dig, då skulle fler förstå att vägen är extremt lång till scenen :pTack tack:)
Personligen har jag alltid strävat efter att få träna med någon som är bättre och kan mer för att på så vis utvecklas hela tiden!!! ..Minns min första träningpartner jag var 17 och han runt 25 mycket starkare än mig, men det var bara att hänga på så gott man kunde:emo-thumb
29 mars, 2008 at 13:04 #636181Anonym anvandareMemberGustav Henriksson wrote:Jag vill!Bara säga till om du har vägarna förbi och vill köra ett pass, hjärtligt välkommen:):up:
29 mars, 2008 at 13:05 #636182Anonym anvandareMemberhoolge wrote:Tack för svaret ! Ska pröva det på nästa pass :emo-thumbGood Luck hoolge:up:
31 mars, 2008 at 13:31 #636183Anonym anvandareMemberNy vecka nya tag…Lägger i en HÖGRE VÄXEL:devil:
Hoppas de får igång Blogg sidan snart igen så man kan uppdatera lite igen:)
31 mars, 2008 at 15:47 #636184Anonym anvandareMembersjälvklart är det bra att träna med folk som är större, bättre, starkare och allt det är Keep fighting the good fights!
31 mars, 2008 at 20:32 #636185Anonym anvandareMemberMåste bara säga att jag är väldigt imponerad av din enorma hängivenhet och vilja.
Har suttit de senaste timmarna och läst och tittat igenom de flesta sidorna i din journal och måste tacka för all ny motivation den givit mig.
Kör så de ryker och lycka till i framtiden!
Mvh Pontus
31 mars, 2008 at 21:03 #636186Anonym anvandareMemberbongan wrote:Måste bara säga att jag är väldigt imponerad av din enorma hängivenhet och vilja.Har suttit de senaste timmarna och läst och tittat igenom de flesta sidorna i din journal och måste tacka för all ny motivation den givit mig.
Mvh Pontus
+1 ! :emo-thumb
31 mars, 2008 at 21:19 #636187Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Ny vecka nya tag…Lägger i en HÖGRE VÄXEL:devil:Hoppas de får igång Blogg sidan snart igen så man kan uppdatera lite igen:)
Tänkte ju skriva en snitsig liten kommentar där och det gick ju inte Hehe. Tackar för lyckoönskningarna för övrigt.. Körde ett par droppsets i rygg och biceps idag, och det var utan tvekan mitt bästa ryggpass !! Så taack !
31 mars, 2008 at 21:58 #636188Anonym anvandareMemberMan skulle ha varit duktig på datorer så hade man ju fixat bloggen så att man får något att läsa igen Jag säger det än en gång, du får en verkligen att vilja gå till gymmet. När man ser vad du har ”skappat” (kan man säga så? det är väl ändå ett konstverk av finaste slaget) så vill man lyckas så också, så man går på gymmet och svettas och sliter och sen går man hem och sätter sig och ser efter vad Johan skrivit Men som vanligt när jag skriver så har jag en fråga Hur tränas vaderna? Mina är långt ifrån bra och så opropetioneliga mot låren så det ser hemskt ut. Brukar piska dom med 30reppare men det hjälper inte och sen en sak till Vad ska man käka innan man går och lägger sig? typ keso eller?..Ha det bra Johan, du är en förebild för många.
1 april, 2008 at 00:24 #636189Anonym anvandareMemberbongan wrote:Måste bara säga att jag är väldigt imponerad av din enorma hängivenhet och vilja.Har suttit de senaste timmarna och läst och tittat igenom de flesta sidorna i din journal och måste tacka för all ny motivation den givit mig.
Mvh Pontus
Tjena!!!
Tack så mycket för dina ord Pontus!!!
Oj har jag tagit upp din tid så länge:o ..Får hoppas att du kanske hittade något lite intressant alla fall, menar så det inte blev bortkastad tid..När man får såna inlägg som ditt, får man massa motivation så tack tillbax=)!!
Lycka till själv med din träning o livet i allmänhet!!!
ha de toppen!!
mvh
Edererhoolge wrote:Tänkte ju skriva en snitsig liten kommentar där och det gick ju inte Hehe. Tackar för lyckoönskningarna för övrigt.. Körde ett par droppsets i rygg och biceps idag, och det var utan tvekan mitt bästa ryggpass !! Så taack !KUl att passet gick bra Hoolge!! bara fortsätta kämpa på!!
David Näslund wrote:Man skulle ha varit duktig på datorer så hade man ju fixat bloggen så att man får något att läsa igen Jag säger det än en gång, du får en verkligen att vilja gå till gymmet. När man ser vad du har ”skappat” (kan man säga så? det är väl ändå ett konstverk av finaste slaget) så vill man lyckas så också, så man går på gymmet och svettas och sliter och sen går man hem och sätter sig och ser efter vad Johan skrivit Men som vanligt när jag skriver så har jag en fråga Hur tränas vaderna? Mina är långt ifrån bra och så opropetioneliga mot låren så det ser hemskt ut. Brukar piska dom med 30reppare men det hjälper inte och sen en sak till Vad ska man käka innan man går och lägger sig? typ keso eller?..Ha det bra Johan, du är en förebild för många.Tjena David!
tack=) kul att du följer min väg mot nya mål!! , he he jo har lite bilder osv från helgen som väntar på att få komma in på bloggen, får se när de krånglat klart med server byte?!
Måste ärligt säga att mina vader är min sämsta muskelgrupp som jag har svårast att få till… men kämpar på med dem sakta men säkert! , kör dem på samma sätt som P-A gör (hans vader är riktigt bra) med massa dropp set och superset, kör dem minst två ggr/v och jag ser till att ha dem först i passet när energin e på topp!!
Jag tar alltid en burk lätt kesella 1% ihop med lite funlight saft (jordgubb e min favorit) som kvällsmål, en perfekt protein källa att avsluta dagen med, den har en längre utsöndring än en vanlig proteindrink så den matar dina muskler längre in på natten än en prottedrink!!!
Ha de gott!
Robert Svensson wrote:Vem är det som coachar dig nu Johan?Har för tillfället ingen coach men när jag ska dra igång med diet igen, så är valet GIVET att det blir P-A Andersson som kommer coacha mig igen!! Han är både en bra vän till mig som samtidigt har stoooooora kunskaper om kostupplägg!! .. fast jag kallar honom ”coach” redan nu i bloggen osv när vi tränat ihop… Just nu en ”vilande coach” kan man säga hehe hehe=)
Take Care Robert!
2 april, 2008 at 22:12 #636190Anonym anvandareMemberBloggen funkar igen
3 april, 2008 at 17:36 #636191Anonym anvandareMemberAlltid lika kul läsning!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.